Naapurin nainen on vaihtanut talvirenkaita autoonsa jo 5 tuntia
Ihmeellistä säätöä. Katselin niin yritti yhdessä vaiheessa laittaa renkaita paikoilleen väärin päin.🤣 Nyt laittoi jonkun valon että näkee jotain. Veikkauksia, onko aamulla vieläkin vaihtamassa?
Kommentit (142)
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vaimoni ehdotti vaihtokauppaa. Vaihdan hänen autoonsa renkaat. Ja hän tarjoaa suuhoitoa.
Suostuin.
Ja vaimolta meni pari minuuttia. Minulta 45 min.
Minulla meni 45 min vaimosi kanssa.
T. Mies naapurustosta
Tunkkisi taitaa olla vähän huono.
Paljon maksaa kunnon tunkki ja ristikkoavain?
Myö lähdettiin maalle sukuloimaan vaihtorenkaiden kanssa. Näillä isännillä on kaikki mahdolliset pelit ja vehkeet ja renkaiden vaihto käy suitsait sukkelaan.
Vierailija wrote:
Paljon maksaa kunnon tunkki ja ristikkoavain?
Heitetään arvaus. Tunkki satasen ja se avain kympin.
Niitä parinkolmen kympin tunkkeja ei pidä mennä ostamaan
jaa, minä olen sitten vaihtanut 2 päivää... otin esiin pari päivää sitten ja eilen vaihdoin... tai eihän se vieläkään ohi ole, kun ehkä tänään pesen kesärenkaat ennen varastointia... tai ehkä vasta viikolla myöhemmin.... saa nähdä kuinka pitkään oikein venyykään ennenkuin valmista tulee....näääääs
Vierailija wrote:
Samaan aikaan kun ap nysvää provoa naapurin naisesta, karvaiset pakarat pumppaavat hydraulisesti oikean naapurin naisen päällä.
Minä osaan pumpata ihan mitään apuvälineitä, mutta jos ap kerran on neliraajahalvaantunut, niin eikö hydrauliikkaan turvautuminen olisi ihan normijuttu?
Vierailija wrote:
jaa, minä olen sitten vaihtanut 2 päivää... otin esiin pari päivää sitten ja eilen vaihdoin... tai eihän se vieläkään ohi ole, kun ehkä tänään pesen kesärenkaat ennen varastointia... tai ehkä vasta viikolla myöhemmin.... saa nähdä kuinka pitkään oikein venyykään ennenkuin valmista tulee....näääääs
Peset? Itse nakkasin vaan ämpärillä vettä, että pölyt lähti. Hetken kuivatus ja ulkovarastoon
Minä en ryhdy ko. hommaan. Vein huoltamolle ja join pullakahvit odotellessa.
Hei kyylä, oikein otat aikaa asiasta? Miksi et mennyt auttaa?
Jos renkaidenvaihto maksaa 50e, niin 5h renkaita vaihtamalla saa tuntipalkkaa 10e/h. Jos tekee tunnissa, niin tuntipalkaksi muodostuu selkeästi suurempi
Itse käytin auton aina liikkeessä renkaidenvaihdossa. Kunnes tuli toinen auto. Kahden vaihdot on jo 80-100e.
Kun tekee ne vaihdot sarjana, niin reilu tunti. Kannattaa tehdä itse.
No niin, tulos on se että nainen näyttää nukkuvan autossa. Auto makaa maassa pelkkien jarrulevyjen päällä. Mitä lie tapahtunut yöllä. Aikamoista.
Ap
Älä sure ap. Kyllä isi ja äiti varmaan jo tänään tulevat Teneriffalta ja ruokkivat sinut.
Jos menee tarjoamaan apua naiselle saa vaan kiukkuisia sovinismi katseita
aika moni on onnistunut tiputtaamaan auton tunkin päältä jos ei tiedä mitä tekee. Auton oma tunkki on tarkoitettu hätätapauksia varten. Autoliikkeessä aikoinaan vuosia duunissa varaosapuolella ja niitä vääntyneitä tunkkeja on tullut nähtyä. Se on yksi syy miksi uusissa autoissa ei vararenkaita enää ole, paino ja tilan vieminen tietenkin muita syitä.
Vierailija wrote:
aika moni on onnistunut tiputtaamaan auton tunkin päältä jos ei tiedä mitä tekee. Auton oma tunkki on tarkoitettu hätätapauksia varten. Autoliikkeessä aikoinaan vuosia duunissa varaosapuolella ja niitä vääntyneitä tunkkeja on tullut nähtyä. Se on yksi syy miksi uusissa autoissa ei vararenkaita enää ole, paino ja tilan vieminen tietenkin muita syitä.
Ensimmäinen autoni oli käytetty japanialainen riisikippo. Siitä meni renkaanvaihdossa tunkki läpi. Ei menny seur katsastuksesta läpi, eikä kelvannut vaihtoon autoliikkeisiin.
Vierailija wrote:
No niin, tulos on se että nainen näyttää nukkuvan autossa. Auto makaa maassa pelkkien jarrulevyjen päällä. Mitä lie tapahtunut yöllä. Aikamoista.
Ap
Älytöntä tuubaa. Keksi parempia
Vierailija wrote:
Vielä vuostuhanteen vaihteen aikaisissa mersuissa ja bemareissa oli kunnollinen tunkki joka kesti renkaanvaihdon, mutta nyt nekin on korvattu säilykepurkkipellistä väännetyillä saksi- tai haitarimalleilla. Järjetöntä säästämistä, muutama kymmenen grammaa painossa ja 50.0000 euron autosta tulee valmistajalle muutama euro enemmän.
Mullakin on hajonnut yksi tunkki. Ajoin maalla naulaan ja rengas oli alareunasta tyhjä. Aamulla kun huomasin tilanteen niin aloin vaihtohommin paikalla, eli kostealla nurmikolla. Kun auto oli ylähäällä, niin se luisti karkuun ja tunkki meni solmuun. Onneksi löysin jostakin ikivanhan haitaritunkin jolla sain auton ylös ja kumin vaihdettua. Kyselin takuusta uutta tunkkia, mutta eivät antaneet.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vaihdoin 15 minuutissa omat auton renkaat. Pitää olla kunnon vehkeet niin onnistuu.
Ristikkoavain ja putken pätkä jatkovarreksi, niin naisväkikin saa renkaat itse vaihdettua.
Mitä sille putkenpätkällä tekee? Hutkii kettuilevaa naapuria?
Naapurin Rouvalle samalla taksalla, tämän kerran.