Kyllästyin passaamaan perhettä, menin lakkoon
Perheessä mies ja kaksi teiniä. Havahduin siihen, että he odottavat itsestäänselvyytenä kaiken tulevan valmiina eteen, eikä mitään tarvitse tehdä itse. Teineille on kyllä opetettu kotityöt, mutta eivät näköjään viitsi tehdä niitä. Olen tehnyt pitkään ns. kaiken edes miettimättä sitä, nyt riittää. Aloitin lakon iltapäivällä, en tee enää yhtään mitään kenenkään muun hyväksi, tehkööt itse.
Ensimmäinen ilta: mies ihmettelee, eikö sauna olekaan lämmin. No ei ole, kun et lämmittänyt. Minähän sanoin, että hoitakaa kaikki itse.
Kommentit (8310)
Tässä meidän naapurustossa on asunut kaksi pariskuntaa, joissa nainen on aasialainen. Toisessa perheessä asui myös naisen poika, yhteisiä lapsia heillä ei ollut. Nyt en varmaan vuoteen ole nähnyt kumpaakaan naista, miehet näyttävät liikkuvan yksin. Toisen parin ero ei ihmetytä, heillä oli iso ikäero ja mies puhui vaimolleen rumasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ikävä rikkoa illuusiosi, mutta keski-ikäinen, turvonnut patalaiska ukko ei ole nuorten naisten parissa erityisen haluttua tavaraa."
Palstamammat ovat kyllä kertoneet aivan muuta. Kuulemma heidän kranssitukkaiset juopot paskamahaukot järjestään taluttavat Prismojen käytävillä nuoria ja kauniita aasialaisia naisia.
Taas keksit omiasi. Miten ne kranssitukat olisivat meidän ukkojamme, jos he kerran taluttavat aasialaisia akkoja käsipuolessaan? Tyhmäkö olet?
No sehän tässä on ihmetyttänytkin, että ensin kehutaan miten valtavilla lylleröillä on pitkiä ja komeita miehiä, jotka tekevät kaikki kotityöt. Sitten kun mies haluaa vihdoin olla kauniin ja mukavan naisen rakastama ja ottaa eron, niin yhdessä yössä mahtavan hiusrajan ja valkoiset hampaat omaava litteävatsainen mies muu
Satusetä taas vauhdissa😅 On tää surkuhupaisa tapaus.
Viisi vinkkiä hyvään verkkokeskusteluun
Toivotamme kaikki tervetulleiksi keskustelemaan ja kommentoimaan sekä viihtymään sivustollamme. Viihtyvyyden takaavat muun muassa tässä kerrottujen sääntöjen noudattaminen sekä kaikin puolin asiallinen, toisia kirjoittajia ja heidän mielipiteitään arvostava sananvaihto. Pidäthän keskustelun kivana.
1) Muista aihe ja asia. Pysy keskustelupalstan aiheessa ja kirjoita asioista omasta näkökulmastasi, älä keskity muiden kirjoittajien arvosteluun.
Miksi mammat eivät kestä kritiikkiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viisi vinkkiä hyvään verkkokeskusteluun
Toivotamme kaikki tervetulleiksi keskustelemaan ja kommentoimaan sekä viihtymään sivustollamme. Viihtyvyyden takaavat muun muassa tässä kerrottujen sääntöjen noudattaminen sekä kaikin puolin asiallinen, toisia kirjoittajia ja heidän mielipiteitään arvostava sananvaihto. Pidäthän keskustelun kivana.
1) Muista aihe ja asia. Pysy keskustelupalstan aiheessa ja kirjoita asioista omasta näkökulmastasi, älä keskity muiden kirjoittajien arvosteluun.
Spessulle oiva ohje. Pahin naisten arvostelija.
Kunnioita muita kirjoittajia. Perustele oma mielipiteesi ja anna muiden kertoa oma mielipiteensä. Älä mene henkilökohtaisuuksiin. Kunnioita ihmisten yksityisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi mammat eivät kestä kritiikkiä?
Lemahtavaksi koppeloksi haukkuminen ei ole kritiikkiä.
Saako kysyä, miksi ylipäänsä haluat kaapata ketjun itsellesi? Kolahtaako kotiloisiminen, vai mistä on kyse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas on isoluuta käyny poistattamassa ihan peruskeskustelua. Mikähän siinä on, et ensin pitää olla suunapäänä, ja sit iskee häpeä? Vai mikä?
Tätä kysytty ennenkin, mutta nää kysymyksetkin hävitetään.
Pelkkää arvailua, mutta joku mamma oli kirjoittanut todella sekavan ja raivoa täynnä olevan pitkän postauksen, jossa myös alaikäiset lapset olivat pilkan kohteena. Joko mamma selvittyään psykoosistaan ja päihteistään poistatti sen itse tai sitten moderaattori on puuttunut peliin. Kyllähän aikuisoletettujen nais- ja äiti-/mummo-oletettujen pitäisi edes alkeelliset käytöstavat osata vaikka kiukuttaakin 24/7.
Olet kaiken muun paskan lisäksi vieläpä valehtelijakin. Sinä niitä kommentteja poistat, koska selkärankasi on vetelä kuin keitetty spagetti. Sinun on saatava solvata naisia, mutta itse et kestä minkäänlaista kyseenalaistamista. Joten ilmiannat. Onko miehekäs olo nyt?
Sulla on kuule keitettyä spagettia muistuttava läjä housuissasi. Ne on lapamatoja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sinä niitä kommentteja poistat."
En poista. Kävin illalla toivottamassa kaikille oikein hyvät yöt ja menin takaisin vaimon viereen. Sitä en kerro mitä sitten tapahtui.
No luojan kiitos. Et ole ollut kovinkaan hyvä kunnioittamaan vaimosi yksityisyyttä, josko nyt oppisit.
Ja sama urpå poisti kommenttini, jossa totesin hänen kertoneen jo liikaakin vaimonsa alapäästä. Yläpäästä ei edelleenkään ole mainintaa, eikä ihme, jos vaimo on tasoa "pyöritän persettäni, kikatan ja hypin miestäni vastaan kuin koira". Lisäksi nainen on tämän uuvatin nainut. Ehkä alapäässä on sitten enemmän toimintaa kuin yläpäässä.
Eikö 50+ hevoshullulla oo muuta kiinnostuksen kohdetta? Pese vaikka ne limaiset hiukses välillä.
-eri ja vi*un kyllästyny sun juttuihi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En poista. Kävin illalla toivottamassa kaikille oikein hyvät yöt ja menin takaisin vaimon viereen. Sitä en kerro mitä sitten tapahtui.
No luojan kiitos. Et ole ollut kovinkaan hyvä kunnioittamaan vaimosi yksityisyyttä, josko nyt oppisit.
Ja sama urpå poisti kommenttini, jossa totesin hänen kertoneen jo liikaakin vaimonsa alapäästä. Yläpäästä ei edelleenkään ole mainintaa, eikä ihme, jos vaimo on tasoa "pyöritän persettäni, kikatan ja hypin miestäni vastaan kuin koira". Lisäksi nainen on tämän uuvatin nainut. Ehkä alapäässä on sitten enemmän toimintaa kuin yläpäässä.
Eikö 50+ hevoshullulla oo muuta kiinnostuksen kohdetta? Pese vaikka ne limaiset hiukses
Millä helvetin hevoshullulla? Olen kyllä ratsastanut islanninhevosella vuonna 2009. Lasketaanko se?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö 50+ hevoshullulla oo muuta kiinnostuksen kohdetta? Pese vaikka ne limaiset hiukses
Et sä mikään "eri" ole vaan ihan sinä yksi ja sama persoona. Vai onko sulla sivupernoonia??? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas on isoluuta käyny poistattamassa ihan peruskeskustelua. Mikähän siinä on, et ensin pitää olla suunapäänä, ja sit iskee häpeä? Vai mikä?
Pelkkää arvailua, mutta joku mamma oli kirjoittanut todella sekavan ja raivoa täynnä olevan pitkän postauksen, jossa myös alaikäiset lapset olivat pilkan kohteena. Joko mamma selvittyään psykoosistaan ja päihteistään poistatti sen itse tai sitten moderaattori on puuttunut peliin. Kyllähän aikuisoletettujen nais- ja äiti-/mummo-oletettujen pitäisi edes alkeelliset käytöstavat osata vaikka kiukuttaakin 24/7.
Muo ei kiukuta. En siis kuulu tuohon kohderyhmään.
Eiliseltä poistettu lähes kaikki kommentit. Ne eivät todellakaan olleet psykoosissa kirjoitettuja. Tai ne kommentit eivät olleet psykoottisia. Ne, mitä itse luin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet kaiken muun paskan lisäksi vieläpä valehtelijakin. Sinä niitä kommentteja poistat, k
Tämäkään ei ole kritiikkiä. Tämä on pelkkää haukkumista. Aika lapsellista.
Eri
"Käsite "lemahtaa paikalle" on ihan teistä itsestänne kiinni mammat. En nyt ehdi alkaa selittämään syvällisemmin fysikaalisia ilmiöitä, mutta sen verran sanon, että jos saapuisitte paikalle yliäänen nopeudella, niin pamahtaisitte aika äänekkäästi ja se palanut lemunne ei ole kuulkaa yhtään parempi kuin peruslemunne!!1"
Onko todella niin, kun et kykene olemaan kodinhoidon suhteen tasapuolinen puoliso, sun on pakko keksiä olkiukko sinulle tuntemattomista ihmisistä, ja sen olkiukon kanssa sit väittelet? Vai mistä juontaa fantasiasi joidenkin naisten likaisuudesta?
Ketjun aihehan on kotityöt ja miten ne jakautuu asujien kesken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet kaiken muun paskan lisäksi vieläpä
Tässä ei lainaukset näy oikein. Oli tarkoitettu palstaurholle, joka taas fantasioi jostain spagetista jonkun housuissa.
Vierailija kirjoitti:
"Olet kaiken muun paskan lisäksi vieläpä valehtelijakin. Sinä niitä kommentteja poistat, k..."
Tämäkään ei ole kritiikkiä. Tämä on pelkkää haukkumista. Aika lapsellista.
Eri
Älä muuta sano. Luulisi, että aikuiset naiset osaisivat keskustella, mutta ei.
Sinun juttuihin on vaikea vastata keskustelevasti, kun osaat vain ja ainoastaan haukkua ja puhua ällöttävyyksiä. Ihmisistä, joita et tunne. Tai on ne jutut ällöttäviä ja asiattomia, vaikka tuntisitkin kohteen.
"No sehän tässä on ihmetyttänytkin, että ensin kehutaan miten valtavilla lylleröillä on pitkiä ja komeita miehiä, jotka tekevät kaikki kotityöt. "
En muista tätä kertoneeni, mut minulla on kyl pitkä ja komea mies. Ja varmasti joku saattais minua lylleröksikin kutsua. En ole aasialaisen laiha, vaan ihan suomalaisen rehevä. Lisäksi mieheni tekee MYÖS kotitöitä. Minun lisäksi. Lapset tekevät niitä omissa kodeissaan.
En ole vastaavia kuvauksia ainakaan tässä ketjussa nähnyt, että mistä tuon yleistyksen taas keksit. Osahan täällä olijoista on sinkkujakin.
Meitä on monenlaisia ihmisiä ja pariskuntia. Tässä ketjussa aasialaista puolisoa ei taida olla kuin sinulla.
Minun mieheni ei ole lähdössä tästä liitosta mihinkään. Hänellä ei ole siihen mitään syytä, joten minullakaan ei ole syytä itkeä hänen peräänsä.
Kuuluisia viimeisiä sanoja: "Minun mieheni ei ole lähdössä tästä liitosta mihinkään."
Haha, 3 kk joka kesä, ihan muuta tekemässä. Satuitte nyt vaan inspiroimaan, laihat olivat kyttäyksen tulokset. Ei kaunottaria eikä iloisia ilmeitä.