Kyllästyin passaamaan perhettä, menin lakkoon
Perheessä mies ja kaksi teiniä. Havahduin siihen, että he odottavat itsestäänselvyytenä kaiken tulevan valmiina eteen, eikä mitään tarvitse tehdä itse. Teineille on kyllä opetettu kotityöt, mutta eivät näköjään viitsi tehdä niitä. Olen tehnyt pitkään ns. kaiken edes miettimättä sitä, nyt riittää. Aloitin lakon iltapäivällä, en tee enää yhtään mitään kenenkään muun hyväksi, tehkööt itse.
Ensimmäinen ilta: mies ihmettelee, eikö sauna olekaan lämmin. No ei ole, kun et lämmittänyt. Minähän sanoin, että hoitakaa kaikki itse.
Kommentit (8310)
"Ei ne nuoret naiset rupea laiskaa vanhaa miestä passaamaan. Miksi edes kuvittelet moista? Niin ei tapahdu.
Teineille on ihan hyvä nähdä, miten paljon siistin asunnon ylläpito vaatii. Hyvää harjoitusta omaan itsenäiseen elämään, joka tulee muutaman vuoden kuluttua."
Ja silti palstamammat eivät muuhun törmääkään, kuin siihen, että vanhoilla, läskeillä ja limaisilla äijillä on nuoria vaimoja. Joku ei nyt täsmää.
Kyllä siinä saa itseään syyttää jos on ensin (omien sanojensa mukaan) 15 vuotta passannut perhettä, ja sitten yks ilta odottaa että jotenkin taivaasta tippuu 10 käskyä ja kaikki tulevat uskoon ja tietävät mitä tehdä ja miten asioita hoitaa. Tais olla kuitenkin taas tällanen perusryhmän (tiedätte keiden) trolli tämäkin ketju, joten kannattaneeko edes kommentoida tänne.
Vierailija kirjoitti:
Hmm, miesten pitäisi hävetä, mutta naisten ei?
Mitä pitäis hävetä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää tekee kaikille. Ei missään sanota, että naisen täÿtyy hoitaa kotia. Kaikki vaan hoitamaan. Äijät makaa telkun ääressä. Kyllä ne oppivat vaikka ajan kanssa kunopettaa eikä nalkuta. Suutttumuskin lauhtuu, kun huomaavat miten paljon on ollut sinua töitä ja häpeä hiipì mieleen ettei ole aiemmin tehneet mitään, Tsemppiä.
Olen palstalta lukenut, että 50-75v naisten miehet pelaavat kuulemma pleikkarilla päivät pitkät.
Mistähän sinä tuon ikähaarukan keksit? Harvoin täällä ikää kerrotaan. Kuvittelet vaan tietäväsi tuonkin asian :D Mutu ei ole sana, kuin fakta.
Ihan palstamammat itse kertoneet, että porukka täällä on pääosin 50-75 vuotiaita äi
En ole koskaan tuollaista ketjua nähnyt. Voitko linkata sen?
Vierailija kirjoitti:
Joku mamma vetänyt taas herneen nenään ku viestejä kadonnut julmettu määrä 🤣
Mistäs sen tilaaton sais, jossa näkee poistattajan sukupuolen? Toki mammoja täällä kaikki. Miehetkin.
Vierailija kirjoitti:
"Ei ne nuoret naiset rupea laiskaa vanhaa miestä passaamaan. Miksi edes kuvittelet moista? Niin ei tapahdu.
Teineille on ihan hyvä nähdä, miten paljon siistin asunnon ylläpito vaatii. Hyvää harjoitusta omaan itsenäiseen elämään, joka tulee muutaman vuoden kuluttua."
Ja silti palstamammat eivät muuhun törmääkään, kuin siihen, että vanhoilla, läskeillä ja limaisilla äijillä on nuoria vaimoja. Joku ei nyt täsmää.
Täällä oikeassa elämässä ison ikäeron suhteet ovat niin harvinaisia, että niistä tehdään lehtijuttuja. Ne on teidän miesten väitteitä, että nuoret naiset haluavat parisuhteen laiskan vanhan miehen kanssa. Naiset pärjää ihan hyvin sinkkuina, miehillä se tuntuu olevan niin kovin vaikeaa. Niinhän te kirjoitatte, että mies etsii heti uuden naisen suhteeseen. Elätte harhoissa.
Meillä ainakin menee kotityöt tasan, kun kumpikin tekee niitä. Minä autan mielelläni miestä, jos ehdin ja jaksan. Miehen ei tarvitse kuin pyytää, niin tulen avuksi. Eilenkin olin juuri päässyt sohvalle ja telkkarin auki, kun ovikello soi. Mies huuteli, että ruuanlaitto on vaiheessa eikä hän pääse irrottautumaan, joten voisinko mennä katsomaan kuka siellä on. Tokihan minä nousin heti sohvalta vaikka menossa oli mielenkiintoinen ohjelma. Mies arvosti vaivannäköäni niin paljon, että sain häneltä myöhemmin hartiahieronnan. Ruokakin oli muuten herkullista, mutta harmikseni jälkiruokaa ei tällä kertaa ollut.
Vierailija kirjoitti:
"Ja ihan turha kuvitella, että naisia jotenkin haittaisi se, että joku kurttunaama haaveilee..."
Oudosti se kuitenki saa AINA vanhat koppelot lemahtamaan paikalle. jos puheeksi tulee ikäerosuhteet miehen hyväksi. Mistä mahtanee johtua?
Me vain oikaistaan tekemäsi valheelliset väitteet. Vale ei muutu jankkaamalla todeksi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siinä saa itseään syyttää jos on ensin (omien sanojensa mukaan) 15 vuotta passannut perhettä, ja sitten yks ilta odottaa että jotenkin taivaasta tippuu 10 käskyä ja kaikki tulevat uskoon ja tietävät mitä tehdä ja miten asioita hoitaa. Tais olla kuitenkin taas tällanen perusryhmän (tiedätte keiden) trolli tämäkin ketju, joten kannattaneeko edes kommentoida tänne.
Eli jos ensin passaa, ei ole lupa muuttaa systeemiä? Kai se mies olis voinut ihan oma-aloitteisesti osallistua koko sen 15v.
On trolli tai ei, kommentit täällä kertoo kyl, miten ihmiset yleisesti ajattelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin virhehän tehdään siinä, että lyödään hynttyyt yhteen ihmisen kanssa, joka mieltää kaikki toiseen kohdistavat miellyttävät teot passaamisena ja orjuutena. Meillä kun vaimo ei ole tuollainen pyllynreikä, niin sai eilenkin kahvit ja tuoretta kahvikakkua sänkyyn.
Voin hyvin kuvitella miten lämmin tunnelma palstamammojen kotona on, kun raivoavat tänne pahaa oloaan.
Minä olin mökillä viikonlopun ja mies kotona ollessaan siivosi. Olin kyllä iloinen, kun hoiti yhden ikävän homman. En kaipaa kahveja sänkyyn, sängyssä hankala juoda ja tulee muruja sänkyyn.
Kaipaan osallistumista yhteiseen kotiin. Minä hoidin hommia mökillä, hän kotona. Minä en kaipaa hemmottelua. Tai ne eivät ole erillisiä toimia. Me keitellään toisillemme kahvia kumpikin. Mukavinta on tää yhteiselo, jossa tehdään yhdessä, tehdään toistemme puolesta ja sit on omia juttuja, jotka ovat sit omia juttuja.
Mut kukin tyylillään.
Vierailija kirjoitti:
"Ja mitä "miellyttäviä tekoja" sinä vastavuoroisesti teet vaimollesi? vaimosi saa istua..."
Voisin kuvitella, että juuri tuollaisia kysymyksiä joutuu esittämään vain naiset, jotka eivät arvosta mitään miehen tekoja.
Tässä kysytään sinulta, joka aloitit puhumaan "miellyttävistä teoista". Tietenkin. Ei tämän kysyminen liity mitenkään meidän muiden elämään. Osa meistä on parisuhteessa, osa sinkkuja.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ikävä rikkoa illuusiosi, mutta keski-ikäinen, turvonnut patalaiska ukko ei ole nuorten naisten parissa erityisen haluttua tavaraa."
Palstamammat ovat kyllä kertoneet aivan muuta. Kuulemma heidän kranssitukkaiset juopot paskamahaukot järjestään taluttavat Prismojen käytävillä nuoria ja kauniita aasialaisia naisia.
Taas keksit omiasi. Miten ne kranssitukat olisivat meidän ukkojamme, jos he kerran taluttavat aasialaisia akkoja käsipuolessaan? Tyhmäkö olet?
No sehän tässä on ihmetyttänytkin, että ensin kehutaan miten valtavilla lylleröillä on pitkiä ja komeita miehiä, jotka tekevät kaikki kotityöt. Sitten kun mies haluaa vihdoin olla kauniin ja mukavan naisen rakastama ja ottaa eron, niin yhdessä yössä mahtavan hiusrajan ja valkoiset hampaat omaava litteävatsainen mies muuttuu kranssitukkaiseksi juopoksi paskamahaksi. Tulee mieleen, että puhuvatkohan mammat aina muka totta.
Vierailija kirjoitti:
"Ikävä rikkoa illuusiosi, mutta keski-ikäinen, turvonnut patalaiska ukko ei ole nuorten naisten parissa erityisen haluttua tavaraa."
Palstamammat ovat kyllä kertoneet aivan muuta. Kuulemma heidän kranssitukkaiset juopot paskamahaukot järjestään taluttavat Prismojen käytävillä nuoria ja kauniita aasialaisia naisia.
No niinpä tietysti. Aika vähän näkee ruma vanhempi mies ja kaunis nuorempi nainen -pareja, mutta jos kerran Sinä olet toista mieltä, niin uskottavahan se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niinpä tietysti. Aika vähän näkee ruma vanhempi mies ja kaunis nuorempi nainen -pareja, mutta jos kerran Sinä olet toista mieltä, niin uskottavahan se on.
Mä kans ajattelin, että tuntuisi loogisemmalta, kun rumilla vanhemmilla miehillä on rumia vanhempia naisia. Meillä komeilla vanhemmilla herrasmiehillä sitten taas on kauniita nuorempia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kans ajattelin, että tuntuisi loogisemmalta, kun rumilla vanhemmilla miehillä on rumia vanhempia naisia. Meillä komeilla vanhemmilla herrasmiehillä sitten taas on kauniita nuorempia naisia.
Paksu lompakko komistaa kummasti.
Mä olen tämän ketjun innoittamana katsellut tänä kesänä ihan erityisesti norjalainen mies-aasialainen nainen -pareja täällä kaukana jossain. Yleistäen eivät ole nuoria, kumpikaan, eivätkä kauniita, kumpikaan. Se, mikä pistää silmään, on naisten hapan naama, vaikka mies vetää kädestä kävellessä. Liekö joku täkäläinen ilmiö, ettei tuuli vie emäntää mennessään, mutta iloisia aasialaisia ei tosiaan näe. Toivottavasti edes kotioloissa.
"Mistä sinä voit tietää minkä ikäinen..."
Kyllähän se melkoista arvuuttelua olisi, ellei kaltaisesi aina möläyttäisi asian todellista laitaa.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän ainoa aasiasta höpöttävä ole ihan vain sinä. Yksikään nainen ei ole tuollaista kirjoittanut. Sinulle aasialainen nainen on pakkomielle. Ei kenellekään muulle. Palstamammalle on ihan se ja sama minkä maalaisen kanssa Prismassa joku tuntematon ukko käyskentelee.
Itse tunnen muutamankin miehen jolla on aasialainen nainen ja ihan tavallisia perheitä ovat. Nainen ja mies molemmat sananikäisiä suunnilleen ja perheissä muutama lapsi. Ei sen kummenpaa. Naiset toimii siivoojina ja ne miehet on ihan tavallisia duunareita.
Toveri 7799 ja keksityt tarinat.