Kyllästyin passaamaan perhettä, menin lakkoon
Perheessä mies ja kaksi teiniä. Havahduin siihen, että he odottavat itsestäänselvyytenä kaiken tulevan valmiina eteen, eikä mitään tarvitse tehdä itse. Teineille on kyllä opetettu kotityöt, mutta eivät näköjään viitsi tehdä niitä. Olen tehnyt pitkään ns. kaiken edes miettimättä sitä, nyt riittää. Aloitin lakon iltapäivällä, en tee enää yhtään mitään kenenkään muun hyväksi, tehkööt itse.
Ensimmäinen ilta: mies ihmettelee, eikö sauna olekaan lämmin. No ei ole, kun et lämmittänyt. Minähän sanoin, että hoitakaa kaikki itse.
Kommentit (8310)
Vierailija kirjoitti:
Isännöitsijöitä voi olla vaikka viisi, mutta yhdenkään perheenjäsenillä ei ole asiaa kenenkään asuntoon. Jos isännöitsijä tulee käymään meillä ja tuo perheensä mukanaan, teen heistä rikosilmoituksen.
Mikä rikos tuossa täyttyy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isännöitsijöitä voi olla vaikka viisi, mutta yhdenkään perheenjäsenillä ei ole asiaa kenenkään asuntoon. Jos isännöitsijä tulee käymään meillä ja tuo perheensä mukanaan, teen heistä rikosilmoituksen.
Ei kenenkään asuntoon mennä ilman lupaa asiattomasti. Jos niin on käynyt, että isännöitsijä vie minun asuntoon perheensä tonkimaan, niin titenkin minä teen rikosilmoituksen hävinneistä tavaroista.
Vierailija kirjoitti:
Isännöitsijälläkään ei ole oikeutta käydä asunnossa ilman pätevää syytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Nyt onkin asialla pahemmanlaatuisesti lukihäiriöinen tapaus ja hermostuukin mokoma. Ei siis edelleenkään ole kyse hevosista, vaan sinä olet tuota samaa paskaa länkyttänyt sielläkin. Nolottaako oma siivottomuus vai miksi haluat kieltää aivan päivän selvän ja tutkitun ja todistetun asian?"
No nyt on mielenkiintoista. Laitatko linkin tutkimukseen ja todistuksiin(?)
Sivusta
Se kertoi ne jo aiemmin. Kyseisen asian ovat todistaneet yksi huoltomies, huoltomiehen kaveri (tuo mies itse) ja isännöitsijän vaimo. Pakkohan tuo on uskoa, kun on niin huolella tehty ja todistettu tutkimus.
Kiitos vastauksesta. Tuohan on ihan yliopistotasoinen tutkimus 😂
Joku ilmiantaa omii kirjotuksii?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isännöitsijälläkään ei ole oikeutta käydä asunnossa ilman pätevää syytä.
Ja vaikka sillä olis muuten kuin pätevä syy, likapyykkikorin kaivelu on kiellettyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kenenkään asuntoon mennä ilman lupaa asiattomasti. Jos niin on käynyt, että isännöitsijä vie minun asuntoon perheensä tonkimaan, niin titenkin minä teen rikosilmoituksen hävinneistä tavaroista.
Moni luulee omistavansa kerrostaloasunnon, mutta ne seinät ovat asunto-osakeyhtiön hallinnassa. Taannoin meidän taloyhtiössä asui eräs mt-tapaus ja runsaasti juopotteleva, sekä muille asukkaille tappouhkauksia huuteleva nainen. Yritti estää, ettei saisi edes putkire
KENENKÄÄN ASUNTOON EI MENNÄ ILMAN ASIALLISTA SYYTÄ. JOS ON ASIALLINEN SYY, NIIN SILTI SINNE EI MENE IHAN KUKA TAHANSA. YMMÄRRÄTKÖ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni luulee omistavansa kerrostaloasunnon, mutta ne seinät ovat asunto-osakeyhtiön hallinnassa. Taannoin meidän taloyhtiössä asui eräs mt-tapaus ja runsaasti juopotteleva, sekä muille asukkaille tappouhkauksia huuteleva nainen. Yritti estää, ettei saisi edes putkire
Jokainen osakkeen omistaja omistaa oikeuden asua siinä osakkeessaan. Jos rikkoo tarpeeksi sääntöjä, voidaan lunastaa se oikeus asumisesta. Tämä koskee miehiä ja naisia yhtälailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä edelleen miesviha voimissaan? Vieläkö naiset kilpaa haukkuu miehiään? Kenellä on laiskoin mies ja kuka tekee vähiten niitä facebook-töitä (vai oliko nykyisin meta-töitä)? Mammat kyllä hoitaa niitä aamusta iltaan ja eronneet yksilöt unohtaa lapset siinä sivussa, minkä vuoksi pieniä paskiaisia maailma täynnä nykyisin, niitä vapaan kasvatuksen helmiä.
Yritetään miehet pitää kiinni edes hitusen meidän häviävistä oikeuksista. Naisten tasa-arvo on mennyt jo ohi siitä todellisesta tasa-arvosta, eikä ahneudelle näy loppua.
Pitäkää puolenne veljet. Kaikkeen ei tarvii suostua ja meilläkin on oma elämä, vaikka ainakaan tämän palstan naiset ei sitä suvaitse. Uutta elämää vaan eteen jos ei nykyinen miellytä.
Jokaisella on oikeus elää omaa elämäänsä. Miehillä ja naisilla. Täällä ei kukaan omaa miestään ole haukkunu. Päinvastoin. Kehuttu, kun on ollut syytä.
Naisviha täällä sen sijaan kukkii edelleen, kuten voi ihan parin viime sivun perusteella todeta.
Surullista se, että jo(t)ku mies jaksaa wihata itselleen tuntemattomia ihmisiä noin antaumuksella. Ja silti hengailla täällä niiden kanssa harva se päivä.
Tutkimusten mukaan suomalainen nainen herkistyy katkeroitumisen myötä ja siihen liittyy myös vuosien yksinäisyys, vaikka miesoletettu asuukin saman katon alla. Tuo herkistyminen johtaa siihen, että katkeroitunut, yksinäinen ja armottomasta munanpuutteesta kärsivä nainen kokee muiden onnelliset suhteet vihana ja ilkeilynä tuota naispoloa ja koko naisoletettua sukupuolta kohtaan. Kotioloissa tuo nainen kuvittelee miehensäkin vihaavan häntä, vaikka ei olisi vuosiin sanonut naiselle sanaakaan. Nainen patoaa tunnemyskyä sisällään, kunnes avaa leipäläpensä puuskahtaen raivoa täynnä miehelleen huutaen: "Sinäkin saatanan SIKA vihaat mua!!1"
Lopulta nainen sokeutuu tunne-elämästään ja näkee ympärillään pelkkää naisvihaa. Palsta on ikävä kyllä täynnä tuollaisia surullisia kohtaloita. Erityisen ilkeänä tuollaiset naiset kokevat, jos miehellä on kaunis, paljon nuorempi ja mukava aasialaisvaimo. Terveydenhoitopuolen tilastojen mukaan naisia kuulemma vituttaa niin lujaa, että osalla on hampaitakin putoillut itsestään suusta juorutessaan samanlaisen kohtalon kokeneen tanttaran kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KENENKÄÄN ASUNTOON EI MENNÄ ILMAN ASIALLISTA SYYTÄ. JOS ON ASIALLINEN SYY, NIIN SILTI SINNE EI MENE IHAN KUKA TAHANSA. YMMÄRRÄTKÖ?
Eihän kukaan ole ollut menossakaan kenenkään asuntoon, eikä kuka tahansa. Poikkeuksia kuitenkin on, jolloin ei ehditä kyselemään asukkaalta, voiko asuntoon mennä ilman lupaa. Tuollainen tilanne on esim vesivahinko ja olen ollut mukana, kun vuokralalla asuva oli tukkinut kylppärin lattiakaivon ja jättänyt suihkuhanan päälle. Vesi tuli jo portaikossa vastaan valuen alempaan kerrokseen.
Palstamammoille ihan yksinkertainen neuvo. Pitäkää se asunto sellaisessa kunnossa, että sinne voi huoletta päästää vaikka yllätysvieraan.
Vierailija kirjoitti:
Palstamammoille ihan yksinkertainen neuvo. Pitäkää se asunto sellaisessa kunnossa, että sinne voi huoletta päästää vaikka yllätysvieraan.
Miksi kenenkään pitäisi päästää yllätysvieraita sisälle? Jos oma mies haluaa, että asunto on aina tiptop, niin hän voi itse huolehtia asiasta. Minä olen siisti, mies ei niinkään, joten en kanna murheita miehen tekemistä sotkuista. Yllätysvierailla meille ei ole mitään asiaa, sen verran saa nähdä vaivaa, että sopii milloin voi tulla kylään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä edelleen miesviha voimissaan? Vieläkö naiset kilpaa haukkuu miehiään? Kenellä on laiskoin mies ja kuka tekee vähiten niitä facebook-töitä (vai oliko nykyisin meta-töitä)? Mammat kyllä hoitaa niitä aamusta iltaan ja eronneet yksilöt unohtaa lapset siinä sivussa, minkä vuoksi pieniä paskiaisia maailma täynnä nykyisin, niitä vapaan kasvatuksen helmiä.
Yritetään miehet pitää kiinni edes hitusen meidän häviävistä oikeuksista. Naisten tasa-arvo on mennyt jo ohi siitä todellisesta tasa-arvosta, eikä ahneudelle näy loppua.
Pitäkää puolenne veljet. Kaikkeen ei tarvii suostua ja meilläkin on oma elämä, vaikka ainakaan tämän palstan naiset ei sitä suvaitse. Uutta elämää vaan eteen jos ei nykyinen miellytä.
Jokaisella on oikeus elää omaa elämäänsä. Miehillä ja naisilla. Täällä ei
Teet todella vaikeaksi uskoa sinun omaan "onnelliseen" avioliittoon. Aidosti onnellisessa liitossa elävä ihminen ei käytä noin paljon energiaa muiden vih aamiseen.
"Moni luulee omistavansa kerrostaloasunnon, mutta ne seinät ovat asunto-osakeyhtiön hallinnassa. Taannoin meidän taloyhtiössä asui eräs mt-tapaus ja runsaasti juopotteleva, sekä muille asukkaille tappouhkauksia huuteleva nainen. Yritti estää, ettei saisi edes putkiremontin takia mennä asuntoon. Muutaman vuoden taistelun jälkeen hänen omistusasunto lunastettiin yhtiölle ja hullu joutui muuttamaan."
Ei, vaan ne seinät omistaa asunto-osakeyhtiö, mutta ne ovat ko. osakemäärän omistavan hallinnassa. Osakkaalla (tai vuokralaisella) on myös oikeus lain suojaamaan kotirauhaan, eli hänen asuntoonsa ei mene kukaan ilman lupaa kuin ihan poikkeustapauksessa, kun asuntoon on päästävä heti. Suunnitelluista käynneistä on tiedotettava etukäteen, eikä niitä järjestetä likapyykkien kaivelua varten.
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Tän päivän oksennus on sentään täältä poistettu. Oli kyl aiheellistakin poistaa. "Huvittavaa" on se, että samalla kun irvokkaasti haukkuu kaikki naiset, väittää, että naiset kuvittelee naisvihan olemassaolon.
Vierailija kirjoitti:
Tän päivän oksennus on sentään täältä poistettu. Oli kyl aiheellistakin poistaa. "Huvittavaa" on se, että samalla kun irvokkaasti haukkuu kaikki naiset, väittää, että naiset kuvittelee naisvihan olemassaolon.
Tän ukon kun saisin eteeni, niin voin sanoa että olisi hiljaista poikaa sen jälkeen. Tyypillinen puskista uhoava eritefetisti, joka ei naiselle uskalla livenä sanoa sanaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kenenkään pitäisi päästää yllätysvieraita sisälle? Jos oma mies haluaa, että asunto on aina tiptop, niin hän voi itse huolehtia asiasta. Minä olen siisti, mies ei niinkään, joten en kanna murheita miehen tekemistä sotkuista. Yllätysvierailla meille ei ole mitään asiaa, sen verran saa nähdä vaivaa, että sopii milloin voi tulla kylään.
Meillä on miehen kans kummallakin iso suku ja on totuttu, että vieraisille voi tulla ihan yllättäin. Sehän on vain mukavaa, kun tulee odottamattomia vieraita joita ei välttis oo nähnyt muutamaan vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Palstamammoille on ominaista keksiä kaikenlaisia valheita miehistä saadakseen miehistä mahdollisimman negatiivista mielikuvaa aikaiseksi. Tuo poikien ja miesten asuntojen siivoaminen ja pyykkääminen on yksi valheista. Yksikään äiti ei ole kertonut täällä käyneensä siivoamassa ja pyykkäämässä poikiensa asunnoissa. Onhan tuollainen jo ajatuksenakin täysin hölmö, kun yleensä perusopetuksen jälkeen jatketaan opiskeluja aivan toisella paikkakunnalla.
Tiedän tapauksia ihan oikeasta elämästä, joissa äiti käynyt siivoamassa ja ruokaakin laittamassa. Aikuiselle pojalle.
Ei pääkaupunkiseudulta monetkaan lähde muualle opiskelemaan.
Mistä ikkunakauppias tiesi keitä ja kuinka monta asukasta missäkin asunnossa asui? Ottiko hän oman puolison mukaan?