Kyllästyin passaamaan perhettä, menin lakkoon
Perheessä mies ja kaksi teiniä. Havahduin siihen, että he odottavat itsestäänselvyytenä kaiken tulevan valmiina eteen, eikä mitään tarvitse tehdä itse. Teineille on kyllä opetettu kotityöt, mutta eivät näköjään viitsi tehdä niitä. Olen tehnyt pitkään ns. kaiken edes miettimättä sitä, nyt riittää. Aloitin lakon iltapäivällä, en tee enää yhtään mitään kenenkään muun hyväksi, tehkööt itse.
Ensimmäinen ilta: mies ihmettelee, eikö sauna olekaan lämmin. No ei ole, kun et lämmittänyt. Minähän sanoin, että hoitakaa kaikki itse.
Kommentit (8310)
"En kännää ollenkaan, enkä ylipäänsä käytä alkoholia, koska alkoholi ei sovi minulle. Elämässäni ei ole niin mitään vikaa, kun tiedän mikä minulle on hyväksi ja mikä ei. En tiedä, onko palstailu sinulle syy vai seuraus, mutta hyvää se ei selvästikään tee."
Pitääkö palstailuun olla jokin syy tai seuraus? Se, että soitan poskeani mielelläni, on seurausta palstan typeryksien innosta koittaa vittuilla ja solvata. Solvataan sitten takaisin, koska se näyttää olevan niin hyväksyttyä ja toivottua.
Vierailija kirjoitti:
Tämä aasialaishemmo on kyllä palstan ällöttävin tyyppi.
Kyllä koira koiran tuntee, eli tunnistat jotenkin oman elämäntapasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kyllä jännä millaiseksi palstan keski-ikäiset naiset muuttuvat, joista suurin osa ovat vielä äitejä ja mummoja, kun saavat alkoholia ja varmaan osa vetää jotain lääkkeitäkin terästykseksi sekaan.
Kyllä koira koiran tuntee, eli tunnistat jotenkin oman elämäntapasi. Omaan mieleen ei aluksi tullut, että kännissä kirjoittelet, mutta se kyl selittäis paljon. Olisi pieni lohtu, ettet selvinpäin ole yhtä ällötys, kuin kännissä.
En käytä alkoholia. Mitäs nyt tehdään?
Jaa jaa, ne muutamat saunakaljatkin, joista olet kertonut, ovat alkoholittomia? Miksi ihmeessä niistä edes mainitsit alkoholista puhuttaessa? Hei, minä juon aina välillä cokakolaa! Tärkeä ilmoitusasia. Tänään mm. sunnuntain kunniaksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kerroit kuinka vaimosi pylly pyörii, kuten naisella kuuluukin. Koskeeko tämä myös tytärtäsi?"
Nettivinkattu. Ihme pedareita liikkeellä kun pikkulasten peput kiinnostavat.
Olen sama mieltä lapsista, mutta ikävä kyllä tämä "vuoden isä" on ihan itse tällaista kertonut. He, jotka näitä kommentoi, eivät usko mitään lapsia olevan olemassakan.
En ole. Palstalla on mielisairaita ja katkeria naisia, jotka keksivät mitä milloinkin. Ei kannattaisi nolata itseään lähtemään tuollaiseen mukaan, koska se tietää vain sitä, että minä ryhdyn pitämään hauskaa kustannuksellanne ja teitä vituttaa vain kahta kauheammin.
Surullista on se, ettet huomaa, kuinka sinua vedätetään. Olet monelle
Eiköhän toi jätkä ole se vedättäjä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kyllä jännä millaiseksi palstan keski-ikäiset naiset muuttuvat, joista suurin osa ovat vielä äitejä ja mummoja, kun saavat alkoholia ja varmaan osa vetää jotain lääkkeitäkin terästykseksi sekaan.
Kyllä koira koiran tuntee, eli tunnistat jotenkin oman elämäntapasi. Omaan mieleen ei aluksi tullut, että kännissä kirjoittelet, mutta se kyl selittäis paljon. Olisi pieni lohtu, ettet selvinpäin ole yhtä ällötys, kuin kännissä.
En käytä alkoholia. Mitäs nyt tehdään?
Jaa jaa, ne muutamat saunakaljatkin, joista olet kertonut, ovat alkoholittomia? Miksi ihmeessä niistä edes mainitsit alkoholista puhuttaessa? Hei, minä juon aina välillä cokakolaa! Tärkeä ilmoitusasia. Tänään mm. sunnuntain kunniaks
Mitä saunakaljoja tarkotat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se. Tai sitten kännää aamusta iltaan, mikä on myös ihan realistinen vaihtoehto. Itse veikkaan, että tyypillä on kaksisuuntainen ja aina manian iskiessä tekee invaasion palstalle ja räksyttää kunnes pimenee kunnolla.
Pät
Sinulla ilmeisesti homma hallussa ja tilanne hyvä! Hyvä näin. Yks tuttuni potee samaa, mutta sitä rajumpaa versiota. Viimeinen mania ehti pitkälle, ennenkuin se saatiin pysäytettyä. Siinä vaiheessa oli mennyt työpaikka, asunto, velat valtavat. Seurauksena taas syvä masennus ja suuri itsemurhariski. Eli osastohoito. Tuo on todella rankkaa ihmiselle itselle ja läheisille. Hyvässä vaiheessa tämä ihminen on rauhallinen, mukava, älykäs ja hyvää seuraa kaikin tavoin.
Ohis
Kuvittelee olevansa, mutta on todellisuudessa vedätettävä.
Tehkää oma ketju suunnistanne ja juomisistanne. Tämä ketju on kotitöiden jakamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Miten sitä on vedätetty?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sitä on vedätetty?
Usutettu kertomaan päättömyyksiä omasta (keksitystä) elämästään, ajettu nurkkaan ja naurettu kun hän yrittää luovia ulos omista paljastuksistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sitä on vedätetty?
Usutettu kertomaan päättömyyksiä omasta (keksitystä) elämästään, ajettu nurkkaan ja naurettu kun hän yrittää luovia ulos omista paljastuksistaan.
Wau! Kuulostaa hauskalta.🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
"Kotona lasta hoitava mies ei ole siis tehnyt hommiaan, kun lapsi valvoo vielä iltakymmeneltä eikä hän ole päivällä imuroinut."
Ei, vaan tuolloin elivät sitä aikaa, kun kotityöt ja lapsenhoito oli naisen vastuulla. Istui jumalaton perse hiessä täällä palstalla aamusta iltaan ja kakara söi tapettia keittiöstä nälkäänsä.
Jos nainen opiskeli lääkäriksi.
Vierailija kirjoitti:
"Eihän täällä muita vihata kuin kaltaisiasi mieslusmuja, joiden vaimot tekevät kaiken silloin, kun itse patsastelet tiluksillasi :D
Olet kyllä tämän palstan viihdyttävin pelle. Vaimosi säälittää jo. Idarin kanssa meni naimisiin. Toivottavasti lapsista tulee fiksumpia. Tuskin, sillä kukaan järkevä nainen ei olisi täällä länkyttävän pierufetistin kanssa."
Niin, jokainen tietysti voi kohdallaan miettiä onko järkeä istua perse homeessa palstalla aamusta iltaan (osalla työpaikka, lapsia, mies, kotityöt jne.) ja keksiä ainakin yhdestä palstalla juuri teille naureskelevasta miehestä mitä mielikuvituksellisimpia ja mahdollisimman negatiivisia satuja. Tietysti välillä heitän pösilöille lisää vettä myllyyn ja tuo tiluksilla patsastelu on yksi niistä, mikä sai teidän tarttumaan koukkuun. :D
pösilöt hymy pyllyyn
"Sinulla ilmeisesti homma hallussa ja tilanne hyvä! Hyvä näin. Yks tuttuni potee samaa, mutta sitä rajumpaa versiota. Viimeinen mania ehti pitkälle, ennenkuin se saatiin pysäytettyä. Siinä vaiheessa oli mennyt työpaikka, asunto, velat valtavat. Seurauksena taas syvä masennus ja suuri itsemurhariski. Eli osastohoito. Tuo on todella rankkaa ihmiselle itselle ja läheisille. Hyvässä vaiheessa tämä ihminen on rauhallinen, mukava, älykäs ja hyvää seuraa kaikin tavoin.
Ohis"
Tiedän myös erään tapauksen joka toisessa paikassa oli kyllä varsinainen häirikkö. Vanhempi lesbo, joka oli parin nuoren naisen kimpussa aina. Lopulta joutui lataamoon ja niitä jaksoja alkoikin sitten olla useampia. En yllättyisi jos riekkuisi myös täällä.
Vierailija kirjoitti:
Varmaankin niitä mitä kerroit juovasi kun aasialainen naislaumasi kokkailee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aasialainen naislauma? Mitä helvettiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aasialainen naislauma? Mitä helvettiä?
Vaimo ja hänen kikattelevat ystävättärensä. Aluksi kertojamies saunoi ja joi saunaoluensa, kun naiset kokkasivat. Sitten mukaan ilmestyivät naisten miehet, varmaan kysyttiin eivätkö he ole mukana ollenkaan, ja poikain kanssa katseltiin tiluksia kun naiset kokkasivat.
Täällä ei kannata puhua hevosista mitään. Houkuttelee pian paikalle ehkä vuosisadan surullisimman sinkkukerhon seniorijäsenistöä.
Mikäs hullu-ukko tähän ketjuun on tehnyt pesänsä? Palstailee jostain osastolta käsin? 😯
- ohis
En kännää ollenkaan, enkä ylipäänsä käytä alkoholia, koska alkoholi ei sovi minulle. Elämässäni ei ole niin mitään vikaa, kun tiedän mikä minulle on hyväksi ja mikä ei. En tiedä, onko palstailu sinulle syy vai seuraus, mutta hyvää se ei selvästikään tee.