Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joilla on mukava työ ja iloa ja naurua siellä,millä alalla olet?

Vierailija
21.10.2023 |

Alkaa usko loppua työelämään. Terveydenhuollossa töissä, alanvaihto toiveena. Ei tätä enää jaksa.

Onko täällä ketään, jolla on mukava työ? Mukavia työkavereita? Mukava työnantaja? En muista, milloin olisin viimeksi töissä nauranut tai hymyillyt edes.

Kommentit (211)

Vierailija
141/211 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyntitoimistossa. Työkavereilla loistavaa tilannekomiikkaa. Asialliset hommat hoidettiin, mutta yhteisillä kahvihetkillä oltiin kuin ellun kanat. Aina sai apua. Jokaista kunnioitettiin. Osasto menestyi!

Vierailija
142/211 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virka-ajalla ei naureskella! Tuskin edes hymyillään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/211 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terv.huoltoa kannattaa välttää, ainakin yks.puolen firmoja. Mieluummin vaikka kaupungille, siellä ainakaan on joku roti ja esimerkiksi esimiehillä pätevyysvaatimukset jne. Työnhakuilmoitukset ja mainokset antavat aivan väärää kuvaa. Enpä nimeltä mainitse, mutta muutamia yks.puolen toimijoita tiedän. Juhlapuheet ja todellisuus on niin kaukana toisistaan kuin olla ja voi. Yksityisfirmoissa myös rekrytointi ja uralla eteneminen voi olla aika mielenkiintoistakin katseltavaa.

Vierailija
144/211 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän paikan saat, jos olet max 30 vuotias. Sinulla on 20-25 vuotta työkokemusta.

Ammattitaito hyvä, olet valmis pitkiin päiviin.

M57

Vierailija
145/211 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
146/211 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopistolla proffana. Töitä on paljon, mutta ne ovat tosi kiehtovia asioita. Saa kirjoittaa, laskea, kokeilla, pohtia, opettaa ja hakea rahoitusta sydämensä kyllyydestä.

Vierailija
147/211 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

IT-ala. Paras työporukka ikinä, saa olla oma itsensä ja heittää läppää työkavereiden kans.

Vierailija
148/211 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhepäivähoitaja. Ihana työ, eivätkä päiväkodin ongelmat ulotu pienryhmään.

Vierailija
149/211 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Virka-ajalla ei naureskella! Tuskin edes hymyillään!

Onpa harvinaisen surkea työpaikka.

Vierailija
150/211 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että on löytynyt mukava paikka. Itse myös ict-alalla ja oma työpaikka on kyllä sellainen, mitä en kenellekään suosittele (myös kymmenen suurimman joukossa).

Vierailija
151/211 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnanvirasto. Töitä on kaksi tuntia päivässä ja muuten kaikki puuhailee omiaan työhuoneissaan.

Vierailija
152/211 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musiikinopettaja

Vierailija
153/211 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on silleen ketku kysymys, että ihmisellä on itsellä vastuu tuoda sisään tullessaan iloa ja naurua niin kotiin kuin työhönkin. Ei sitä ole ellei luo.

Vierailija
154/211 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisviihdealalla olen.

Vierailija
155/211 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin myyjä, työporukka (myyjistä myymäläpäällikköön asti) on hulvaton, ei kai tuota muuten kukaan jaksais mutta huumorin voimalla ja toinen toista auttaen.

Vierailija
156/211 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelen työttömien kanssa, olen ollut erilaisissa paikoissa ns. työpajaympäristössä, ja hauskaa on ollut aina. Yhdessä paikassa oli huonot pomot, mutta kun ne oli pois, meillä meni kaikki todella hyvin ja nauru raikasi. Silloin kun olen ollut esimiehenä se on tietysti heijastunut paljon minusta itsestäni minkälainen ilmapiiri työpaikalla on. Minä olen huumori-ihminen joten aina nauretaan.

Vierailija
157/211 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opetan kieltä aikuisille. Asiakkaiden kanssa on aina mukavaa, ja tuntipalkka on sellainen, ettei tarvitse hiki hatussa painaa.

Samaa työtä teen, mutta kohderyhmänä ovat nuoret. Päivittäin hymyilyttää ja usein naurattaakin.  On hienoa huomata oppijoiden kehitys. 

Kuitenkin ajoittain työ on stressaavaa ja tuntipalkan eteen on paljon suunniteltavaa ja arvioitavaa. En vaihtaisi tätä hoitotyöhön, mutta lisineen hoitajan vuosipalkka on jopa kolmanneksen suurempi. 

Vierailija
158/211 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalityöntekijä sairaalassa. Ihanat potilaat, työkaverit ja tiimi. Työ itsenäistä, joustavaa ja palaute 100% positiivista. Merkityksellistä ja jännittävää työtä.

Vierailija
159/211 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorisokodin ohjaaja. Duuni on välillä kyllä melkoista eläintarhan kaitsemista, mutta aivan sairaan ihana, hullu, tärähtänyt työporukka kompensoi. Ja on meidän nuoretkin söpöjä ja ihania, niidenkin kanssa päivittäin nauru raikaa. Tehdään kaikkea yhdessä, joskus vaan löhötään sohvalla ja katotaan yhdessä telkkaria, sit kokataan, käydään salilla, uimassa, kirppareilla, ostoksilla, kahvilassa... Nytkin oon töissä, 4 nuorta yhden nuoren huoneessa kuuntelee rauhassa musaa ja höpöttää keskenään. Mä istun sohvalla selailemassa Vauvaa ja samalla pidän silmällä niiden touhuja. 

Työ on itseohjautuvaa, pomot ei todellakaan kyttää perään. Ja pomot on yhtä luovia hulluja kuin me duunarit. 

Saanko kysyä mikä on ammattisi? Miten pääsee tuonne ?

Vierailija
160/211 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farmaseutti, avoapteekissa. Joka päivä nauretaan työkavereiden kanssa (ei asiakkaille)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi