Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon täysin kyllästynyt miesten tempoiluun

Vierailija
21.10.2023 |

Perutaan tapaamisia eikä ehdoteta uutta tilalle, jätetään vastaamatta viesteihin tai vastataan viikon viiveellä, kadotaan ja ilmestytään kuukausien päästä takaisin, roikotetaan jossain massapostitusketjussa, mutta ei anneta yhtään mitään eikä myöskään suostuta lopettamaan yhteydenpitoa kokonaan.

En jaksa enää.

Kommentit (99)

Vierailija
1/99 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muilla sinkkunaisilla tällaista ongelmaa vai oonko ainoa?

Ap

Vierailija
2/99 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä täällä tapahtuu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/99 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko varma et haluat miehen? Mee Tiktokkiin katsomaan vaimojen postaamia klippejä. Etkä kato niitä honeymoon videoita. Siirry suoraan asiaan #marriage

Vierailija
4/99 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin samat tunnelmat. Kerrotaan, että halutaan parisuhde, mutta sitten pidetään viikkokausia radiohiljaisuutta, sitten halutaan nähdä, sitten ei olla varmoja, sitten loukkaannutaan, kun naista ei enää voisi vähempää kiinnostaa ja ruinataan, että no mikäs nyt tuli jne.

Jos mies OIKEASTI haluaa olla parisuhteessa naisen kanssa, kannattaa olla johdonmukainen ja selkeä teoissa ja kommunikaatiossa.

Vierailija
5/99 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista se on vain niiden naisten kanssa, joista ei todellisuudessa olla kiinnostuneita kuin korkeintaan hätävarapanona.

Kun tapasin aikoinaan vaimoni, otin sitä kädestä kiinni. Hän puristi merkitsevästi takaisin ja se oli siinä. Helppoa ja mutkatonta, kun henkilö on oikea.

Vierailija
6/99 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tuollaista se on vain niiden naisten kanssa, joista ei todellisuudessa olla kiinnostuneita kuin korkeintaan hätävarapanona.

Kun tapasin aikoinaan vaimoni, otin sitä kädestä kiinni. Hän puristi merkitsevästi takaisin ja se oli siinä. Helppoa ja mutkatonta, kun henkilö on oikea.

Ja minähän vuonna tämä tapahtui?

Ap

Vierailija
7/99 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan tällaisen käytöksen. Nykyään en siedä sitä ollenkaan ja jos mies venkoilee, laitan estot päälle ja blokkaan joka kanavasta. Siitäs saavat.

Vierailija
8/99 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kyllä tuokin mies piti kädestä kiinni ja suunnitteli tulevaisuutta yhdessä jne. mutta sitten tempoili. Meni fiilis eikä kiinnostanut seksikään sitten enää, vaikka se oli itselläni se suurin syy kyseistä tyyppiä tapailla.

Vierailija
9/99 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vääriä tyyppejä, tietynlaisia ihmisiä, vääristä paikoista. Ehkä tulee parempaa. Erilaisen arvomaailman omaavia.

Vierailija
10/99 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Sitäkö ennen tempolit, katoilit, puhuit jaskaa ja teit kaikkea muuta häiriintynyttä? Kannattaa kertoa nyksälle, tietää sitten mitä on edessä, kun kyllästyt.

Vierailija
11/99 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa ap. Sama kokemus täällä. Mies vaikuttaa narsistiselta. Ei kannata jatkaa hänen kanssaan. Omalla kohdallani koin kaiken tuon jojoilun, katoamistemput ja sen ettei viesteihin vastailtu kuin viiveellä tai silloin kun häntä huvitti tai halusi minulta jotain. Olin pelkkä seksilelu. Kaikkee muutakin henkistä väkivaltaa tuli koettua hänen taholtaan.

Vierailija
12/99 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulla on tällainen tilanne: Mies ei koskaan aloita oma-aloitteisesti viestittelyä. Vastaa kyllä heti tai pian. Olemme tunteneet jo yli puoli vuotta. 3 kk:n jälkeen olimme erossakin tosin 2 kk. Kommunikointi on ollut koko ajan hankalaa erossa ollessamme. Silloin kun näämme, niin kaikki on hyvin luontevaa. Koen tilanteen hyvin raastavaksi, koska olen kokenut välillämme syvää yhteyttä. 

Vierailija
13/99 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo mitä koet on henkistä väkivaltaa. Hylkäämistä.

Narsisti vs minä You tule kanavalta suosittelen sinun kuuntelevan: Narsistin mykkäkoulu.

Vierailija
14/99 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Täysin samat tunnelmat. Kerrotaan, että halutaan parisuhde, mutta sitten pidetään viikkokausia radiohiljaisuutta, sitten halutaan nähdä, sitten ei olla varmoja, sitten loukkaannutaan, kun naista ei enää voisi vähempää kiinnostaa ja ruinataan, että no mikäs nyt tuli jne.

Jos mies OIKEASTI haluaa olla parisuhteessa naisen kanssa, kannattaa olla johdonmukainen ja selkeä teoissa ja kommunikaatiossa.

Mun ex oli just tuollainen. Narsistiksi osoittautui lopulta.

Vierailija
15/99 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies (tai ihminen) joka käyttäytyy noin tekee sitä sen takia että sillä on joku kuumempi tapaus kierroksessa kun ei pidä yhteyttä. Sit ku se kylmenee, otetaan yhteys vanhoihin varapanoihin.

M54

Vierailija
16/99 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

No minulla on tällainen tilanne: Mies ei koskaan aloita oma-aloitteisesti viestittelyä. Vastaa kyllä heti tai pian. Olemme tunteneet jo yli puoli vuotta. 3 kk:n jälkeen olimme erossakin tosin 2 kk. Kommunikointi on ollut koko ajan hankalaa erossa ollessamme. Silloin kun näämme, niin kaikki on hyvin luontevaa. Koen tilanteen hyvin raastavaksi, koska olen kokenut välillämme syvää yhteyttä. 

Narsistin rakkaus pommitusta ja tyypillistä käytöstä. Kuumaa kylmää käytöstä vuorotellaan.

Vierailija
17/99 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Narsistin rakkaus pommitusta ja tyypillistä käytöstä. Kuumaa kylmää käytöstä vuorotellaan.

Tätä olen pelännyt, että onko näin. Miehellä on selvästi ainakin välttelevä kiintymyssuhdetyyli. En haluaisi uskoa, että on narsisti. Mutta jos mikään ei muutu kommunikoinnin osalta, niin en jaksa loputtomiin. 

Vierailija
18/99 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://youtu.be/eXAnjBz3lHQ?si=tuwNFldlb9j-mABP 

Tuossa videolinkki You Tube kanavalla.

Vierailija
19/99 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se mies. Ansaitset parempaa.

Vierailija
20/99 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Tätä olen pelännyt, että onko näin. Miehellä on selvästi ainakin välttelevä kiintymyssuhdetyyli. En haluaisi uskoa, että on narsisti. Mutta jos mikään ei muutu kommunikoinnin osalta, niin en jaksa loputtomiin. 

Ei tule muuttumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi