Oon täysin kyllästynyt miesten tempoiluun
Perutaan tapaamisia eikä ehdoteta uutta tilalle, jätetään vastaamatta viesteihin tai vastataan viikon viiveellä, kadotaan ja ilmestytään kuukausien päästä takaisin, roikotetaan jossain massapostitusketjussa, mutta ei anneta yhtään mitään eikä myöskään suostuta lopettamaan yhteydenpitoa kokonaan.
En jaksa enää.
Kommentit (99)
Valitset syystä tai toisesta (tätä kannattaa tutkailla tarkemmin) vääränlaisia miehiä. Ensimmäisestä venkoilusta mies vaihtoon. Itselläni on aivan samanlaisia kokemuksia jo parinkymmenen vuoden takaa, sitten muutuin itse ja hyvä mies on nyt elämässäni. Ei venkouilua, tms.
Miehiä et voi muuttaa, ainoastaan itseäsi voit erityisesti suhteessa siihen millaiset miehet pyörivät elämässäsi.
Sitä peliä pelataan niin, että vastataan viikkokausien jälkeen siihen puheluun. Ollaan oikein maireita sille. Kun kysyy haluatko nähdä, sanotaan että kyllä, mutta joudutaankin lopettamaan äkisti puhelu. Someen vain jotajin ihanuus julkaisuja. Kohta se soittaa uudestaan.
Mutta tosiaan, en ottaisi miestä, jolla kovin vaikeeta.
Minuun ottaa tasaisin väliajoin yhteyttä mies, jonka kanssa oli lähinnä seksisuhde neljä vuotta sitten. Neljä vuotta! Vieläkö hän luulee irtoavan?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Tuollaista se on vain niiden naisten kanssa, joista ei todellisuudessa olla kiinnostuneita kuin korkeintaan hätävarapanona.
Kun tapasin aikoinaan vaimoni, otin sitä kädestä kiinni. Hän puristi merkitsevästi takaisin ja se oli siinä. Helppoa ja mutkatonta, kun henkilö on oikea.
no miksi nää miehet ei voi sitten tehdä selväksi etteivät ole kiinnostuneita?
Mä koetin alussa miehelle selittää, että mielellään pitäisin suhteen pelkkänä satunnaisena seksinä eikä mitään vakavampaa. Mutta ei, hän suolsi puheissaan omakotitalohaaveita ja äidille esittelyä sellaista vauhtia, että minua kauhistutti.
Sitten kuitenkin kyse oli hänelle vain pelistä, valehteli valehtelemisen ilosta kehuskellakseen kavereilleen, että tyhmä muija meni lankaan. Tuo pelaaminen on ihan sairasta ja vinksahtanutta, kun päämäärä vaikuttaa naisen saamisen sijaan olla se, että saa huijattua ja satutettua naista mahdollisimman törkeästi.
Ei-Ap
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
No minulla on tällainen tilanne: Mies ei koskaan aloita oma-aloitteisesti viestittelyä. Vastaa kyllä heti tai pian. Olemme tunteneet jo yli puoli vuotta. 3 kk:n jälkeen olimme erossakin tosin 2 kk. Kommunikointi on ollut koko ajan hankalaa erossa ollessamme. Silloin kun näämme, niin kaikki on hyvin luontevaa. Koen tilanteen hyvin raastavaksi, koska olen kokenut välillämme syvää yhteyttä.
Narsistin rakkaus pommitusta ja tyypillistä käytöstä. Kuumaa kylmää käytöstä vuorotellaan.
Narsisti pystyy pitämään suhteen (tai itsensä) kasassa tasan sen kolme kuukautta. Sen jälkeen suhde joko päättyy kokonaan tai siihen tulee parin kuukauden tauko. Hän ei pysty kiinnittymään ihmiseen, keneenkään oikeasti.
Just se 3 kk jaksaa täydellistä maskia pitää ja sen jälkeen se alkaa rakoilemaan. Loppu yhtä katastrofia.
Vierailija wrote:
Minuun ottaa tasaisin väliajoin yhteyttä mies, jonka kanssa oli lähinnä seksisuhde neljä vuotta sitten. Neljä vuotta! Vieläkö hän luulee irtoavan?
Minuun otti yhteyttä seksisuhde 18 vuoden takaa. Nämä luulee omistavansa ihmisen, johon heillä on joskus ollut seksisuhde. Ja muunlaisia läheisiä ihmissuhteita heillä ei olekaan. Kaikissa ihmissuhteissaan joko pettävät, huijaavat taloudellisesti tai katoilevat, tai kaikkia em.
Kyllä minä naisena tempoilen myös ja roikotan sellaisia miehiä, jotka antavat itseään rokottaa.
Syy tähän on se, että kukaan näistä miehistä ei ole ollut tarpeeksi sopiva/kiinnostava vakituiseksi kumppaniksi.
Enää en moista tee, tuli vastaan se, joka oli sopiva ja tarpeeksi.
En pahuuttani roikottanut näitä miehiä, me ihmiset vaan ollaan sellaisia, että paremman puutteessa käy se vähemmän kiinnostava, kunnes se sopiva tulee vastaan. Tietenkään en sitoutunut mielheen, joka ei mulle sopivin.
Miltä se tuntuu olla hätävara? Sillä sitähän sä just oot.
Me miehet käytetään tuota taktiikka joidenkin naisten kohdalla jotka on tavallaan sellaisia joihin voi paremman puutteessa tyytyä.
Katsos kun pyörittää useampaa naista,tai muuten vain koittaa jallittaa jotakuta parempaa vaihtoehtoa niin aika ei oikeasti riitä tapailemaan kakkosvaihtoehtoa,mutta sellainen kuitenkin kannattaa pitää roikkumassa siinä varmuuden vuoksi mukana,että voi varmistella,ettei jää yksin taikka ilman sitä pesää silloin kun sille on tarve.
Odota oikeasti vaan rauhassa,kyllä sun vuorokin jossain vaiheessa tulee.
Vierailija wrote:
Valitettavasti olen myös törmännyt tämmöiseen. Kerran kun katoaa viikoiksi tai kuukausiksi ja sitten ottaa uudestaan yhteyttä, niin pistän saman tien estoon. Ei kannata sietää tuollaista kohtelua ollenkaan.
Älä ole muru taas tommonen.
Vinkki: meressä on kaloja Ylen määrin. Ei kannata jäädä yhtään katselemaan venkoilua. Mulla menee mielenkiinto välittömästi jos joku jojoilee, joten ehkä se on ollut pelastukseni. Venkoilua yrittäneet ovat jääneet ihmettelemään että mikä sille nyt tuli. En estä, en vain lue enää viestejä, ja jos nyt on pakko jotain laittaa niin sitten vain että sori, en ole kiinnostunut, minulla on uutta juttua jo menossa, joten älä viitsi enää ottaa yhteyttä. Riippumatta siitä onko uutta juttua vai ei. Tuollaista tekee ne miehet jotka ajattelevat voivansa toimia kanssasi noin. Eli et menetä mitään, ainoastaan saat, nimittäin pitää itsekunnioituksesi.
Vierailija wrote:
Ai sulta? Sinähän oot helppo ,eli irtoaa ja kevyesti. Silleen hmmm.huolimaton nainen.. kauniisti sanoen.
Jos mies ei pidä tiiviisti yhteyttä, se on itsessään suora viesti ettei ole oikeasti kiinnostunut. Siinä on jo se vastaus, ei sitä tarvitse erikseen sanoa. Usko sitä miehen käytöstä, siinä sulle kaikki tieto mitä tarvit.
Miksi olet Ap tekemisissä tuollaisten miesten kanssa? Onko sinulla heikko arvostelukyky vai mistä kiikastaa?
🇺🇦🇮🇱
Vierailija wrote:
No minulla on tällainen tilanne: Mies ei koskaan aloita oma-aloitteisesti viestittelyä. Vastaa kyllä heti tai pian. Olemme tunteneet jo yli puoli vuotta. 3 kk:n jälkeen olimme erossakin tosin 2 kk. Kommunikointi on ollut koko ajan hankalaa erossa ollessamme. Silloin kun näämme, niin kaikki on hyvin luontevaa. Koen tilanteen hyvin raastavaksi, koska olen kokenut välillämme syvää yhteyttä.
Sori että sanon suoraan, mutta teidän välillä ei ole syvää yhteyttä
🇺🇦🇮🇱
Tällaisiakin kokemuksia on: Tapasin deittisovelluksen kautta miehen, joka oli olevinaan niin kiinnostunut, että oli valmis hankkimaan kanssani lapsen, vaikka ei oltu vielä edes tavattu. Tämä tapahtui ensimmäisen parin tunnin puhelun jälkeen. Estin lopulta koko tyypin. Toiseen tapaukseen törmäsin yhdessä tapahtumassa: Ehdotti avioliittoa toisella tapaamisella. Suuttui lopulta, kun kieltäydyin avioliitosta parin viikon tuntemisen jälkeen. Eivät olleet suomalaisia miehiä kumpikaan.
Vierailija wrote:
Tuollaista se on vain niiden naisten kanssa, joista ei todellisuudessa olla kiinnostuneita kuin korkeintaan hätävarapanona.
Kun tapasin aikoinaan vaimoni, otin sitä kädestä kiinni. Hän puristi merkitsevästi takaisin ja se oli siinä. Helppoa ja mutkatonta, kun henkilö on oikea.
Hassua. Olen näköjään saanut kommentillani tähän saakka 18 ylä- ja 7 alapeukkua. Kommenttien perustella olen totaalisen väärässä. Kunhan ihmettelen, että miksi?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
no miksi nää miehet ei voi sitten tehdä selväksi etteivät ole kiinnostuneita?Mä koetin alussa miehelle selittää, että mielellään pitäisin suhteen pelkkänä satunnaisena seksinä eikä mitään vakavampaa. Mutta ei, hän suolsi puheissaan omakotitalohaaveita ja äidille esittelyä sellaista vauhtia, että minua kauhistutti.
Sitten kuitenkin kyse oli hänelle vain pelistä, valehteli valehtelemisen ilosta kehuskellakseen kavereilleen, että tyhmä muija meni lankaan. Tuo pelaaminen on ihan sairasta ja vinksahtanu
Hah, mullekin on yritetty tuota. Eli siinä vaiheessa kun oli tapailtu kuukausia, olin esittänyt toiveeni eksklusiivisesta suhteesta, johon mies oli vastannut ettei halua mitään vakavaa, oli kadonnut kiireisinä vedoten, mutta roikkui silti yötä päivää mesessä aktiivisena, vaikka just siihen minulle viestittelyynkään ei yhtään ollut nyt aikaa, ja kun olin tavannut jo uuden miehen(jonka kanssa tulee nyt 9v yhdessä täyteen), hän päätti yhtäkkiä että haluaakin juuri minut😂
Vierailija wrote:
Jos mies ei pidä tiiviisti yhteyttä, se on itsessään suora viesti ettei ole oikeasti kiinnostunut. Siinä on jo se vastaus, ei sitä tarvitse erikseen sanoa. Usko sitä miehen käytöstä, siinä sulle kaikki tieto mitä tarvit.
Asia on juuri näin. Siitä sen näkee. Ei ne puheet mitään merkkaa.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija wrote:
Kyllä minä naisena tempoilen myös ja roikotan sellaisia miehiä, jotka antavat itseään rokottaa.
Syy tähän on se, että kukaan näistä miehistä ei ole ollut tarpeeksi sopiva/kiinnostava vakituiseksi kumppaniksi.
Enää en moista tee, tuli vastaan se, joka oli sopiva ja tarpeeksi.
En pahuuttani roikottanut näitä miehiä, me ihmiset vaan ollaan sellaisia, että paremman puutteessa käy se vähemmän kiinnostava, kunnes se sopiva tulee vastaan. Tietenkään en sitoutunut mielheen, joka ei mulle sopivin.
Kyllä mäkin noin tein nuorempana, mutta en roikotellut ketään vaan sanoin ihan suoraan että panna voidaan, mutta muuhun en ala. Silti miehet jäivät roikkumaan ja odottamaan.
Valitettavasti olen myös törmännyt tämmöiseen. Kerran kun katoaa viikoiksi tai kuukausiksi ja sitten ottaa uudestaan yhteyttä, niin pistän saman tien estoon. Ei kannata sietää tuollaista kohtelua ollenkaan.