Oon täysin kyllästynyt miesten tempoiluun
Perutaan tapaamisia eikä ehdoteta uutta tilalle, jätetään vastaamatta viesteihin tai vastataan viikon viiveellä, kadotaan ja ilmestytään kuukausien päästä takaisin, roikotetaan jossain massapostitusketjussa, mutta ei anneta yhtään mitään eikä myöskään suostuta lopettamaan yhteydenpitoa kokonaan.
En jaksa enää.
Kommentit (99)
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
No minulla on tällainen tilanne: Mies ei koskaan aloita oma-aloitteisesti viestittelyä. Vastaa kyllä heti tai pian. Olemme tunteneet jo yli puoli vuotta. 3 kk:n jälkeen olimme erossakin tosin 2 kk. Kommunikointi on ollut koko ajan hankalaa erossa ollessamme. Silloin kun näämme, niin kaikki on hyvin luontevaa. Koen tilanteen hyvin raastavaksi, koska olen kokenut välillämme syvää yhteyttä.
Jos livenä kaikki on luontevaa, niin en välittäisi hittojakaan erilaisesta viestittelytavasta. Vähän sama asia kuin jättäisi toisen erilaisen musiikkimaun takia.
Joskus on niin että kirjoittaessa kaikki on luontevaa ja arvaa toisen seuraavan lauseen. Livenä sitten voi käydäkin niin että vastassa on umpimielinen mörökölli, jonka aikeista ei ota selvää. Sitten voi ajatella että ok, hän jännittää tms. Kuitenkin on niin että joillakin kirjallinen ulosanti antaa täysin päinvastaisen kuvan henkilöstä kuin se mihin kasvokkain kykenee.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
No minulla on tällainen tilanne: Mies ei koskaan aloita oma-aloitteisesti viestittelyä. Vastaa kyllä heti tai pian. Olemme tunteneet jo yli puoli vuotta. 3 kk:n jälkeen olimme erossakin tosin 2 kk. Kommunikointi on ollut koko ajan hankalaa erossa ollessamme. Silloin kun näämme, niin kaikki on hyvin luontevaa. Koen tilanteen hyvin raastavaksi, koska olen kokenut välillämme syvää yhteyttä.
Narsistin rakkaus pommitusta ja tyypillistä käytöstä. Kuumaa kylmää käytöstä vuorotellaan.
Eihän tuossa ole mitään rakkauspommitusta. Päinvastoin! Tuohan on vain laimeaa ja välttelvää. Voi kertoa joko välttelevästä tyylistä, siitä ettei mies ole kauhean kiinnostunut tai siitä ettei oikein osaa olla suhteessa. Ei kaikki ei-toivottu käytös ole narsismia.
Minustakin aloitus kuulostaa hyvin suorasti siltä, että miestä ei todellakaan kiinnosta. Moni mies ottaa aktiivisesti yhteyttä, ehdottaa tapaamisia ja kohtelee silti kuin roskaa, mutta jos mies ei edes vaikuta kiinnostuneelta pitämään yhteyttä, niin ei tuossa ainakaan pommituksesta ole kyse.
Aloitus kuulostaa ihan gay-deittimaailman ongelmalta... ei heteroiden ja homojen välillä loppujen lopuksi olekaan niin paljon eroa.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
No jos kerran miehet kollektiivisesti ovat ihan persiistä, niin miksi edes yrität treffailla niitä? Tätä en ole koskaan tajunnut.
Yritän täsmälleen samaa kuviota uudestaan ja odotan erilaista lopputulosta. Minulla on naisen aivot.
Sama kuvio tässä on ainoastaan se, että vastapuoli on aina mies ja tavattu Tinderin kautta. Mitään muuta yhdistävää tekijää näissä ei ole ollut, eivätkä alussa ole olleet kylmiä ja vältteleviä. Nyt olen poistanut tuon sovelluksen viimeisen kerran ja lopullisesti. Miehiin tutustuminen tulee kyllä olemaan jatkossa todella hankalaa.
Ap
Et sinä jätä miehelle valtaa päättää, koska yhteydenpito loppuu. Se loppuu, kun sinua on kohdeltu paskasti. Sitten miehelle et vadtaa enää muuta kuin kerran sen, että et aio enää vastata ikinä.
Vaihda ihan toiseen miestyyppiin ja jos ei löydy, ole yksin. Tinder on täynnä kusipäitä narsisteja. Enemmän kuin väestössä keskimäärin.
Tinder on täynnä miehiä, joiden mielestä naiselle kuuluu esittää rakastunutta ja suhdetta, jotta saa pi**ua. Sitten hetken päästä siirtyvät eteen päin. Seuraavalle naiselle sama näytelmä.
Jos sanat ja teot eivät täsmää, teot ratkaisevat. Ja teoissa pitää osata nähdä myös ne teot, joita pitäisi olla, mutta jotka puuttuvat. Se on usein vaikeampaa.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
No jos kerran miehet kollektiivisesti ovat ihan persiistä, niin miksi edes yrität treffailla niitä? Tätä en ole koskaan tajunnut.
Yritän täsmälleen samaa kuviota uudestaan ja odotan erilaista lopputulosta. Minulla on naisen aivot.
Sama kuvio tässä on ainoastaan se, että vastapuoli on aina mies ja tavattu Tinderin kautta. Mitään muuta yhdistävää tekijää näissä ei ole ollut, eivätkä alussa ole olleet kylmiä ja vältteleviä. Nyt olen poistanut tuon sovelluksen viimeisen kerran ja lopullisesti. Miehiin tutustuminen tulee kyllä olemaan jatkossa todella hankalaa.
Ap
Mielenkiintoista ap tässä vastauksessasi oli, että alussa eivät ole olleet kylmiä ja etäisiä. Eli heistä siis tulee etäisiä jonkin ajan kuluttua? -eri
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ap
Mielenkiintoista ap tässä vastauksessasi oli, että alussa eivät ole olleet kylmiä ja etäisiä. Eli heistä siis tulee etäisiä jonkin ajan kuluttua? -eri
Sen jälkeen kun on päädytty ensimmäisen kerran sänkyyn, niin homma muuttuu. Mitä tästä opimme..
Ap
Vierailija wrote:
Aloitus kuulostaa ihan gay-deittimaailman ongelmalta... ei heteroiden ja homojen välillä loppujen lopuksi olekaan niin paljon eroa.
Yhdistävä tekijä miehet?
Tajua jo, että yhdistävä tekijä on tinder -> jätä se. Ja että miehet ovat narsistin tavoin käyttäytyviä -> mene terapiaan hoitamaan haavasi, jotta et enää viehäty sairaista kusipäistä.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ap
Mielenkiintoista ap tässä vastauksessasi oli, että alussa eivät ole olleet kylmiä ja etäisiä. Eli heistä siis tule
Haluatko sinä panoseuraa? Jos suhdetta, älä käytä Tinderiä, joka on pinnallisten panijoiden mesta vaan jotain vakavampaa deittisivustoa.
Huvittavaa kuinka suuri ongelma muodostuu heti jos nainen joutuu kokemaan samaa miten lähes joka nainen tekee miehille
Ap:lle ja muille sinkkuihmettelijöille, yksikään mies joka kanssasi haluaa olla parisuhteessa ei toimi noin. Kun mies haluaa parisuhteeseen naisen kanssa, mies rupeaa parisuhteeseen naisen kanssa.
Jos löydät itsesi kuukausien löysästä hirrestä kannattaa tehdä syvällinen itsetutkiskelu miksi et kunnioita itseäsi niin paljon, että vaatisit toisia ihmisiä myös kunnioittamaan sinua.
Arvostakaa itseänne ja antakaa ne tunteet ja resurssinne niille miehille, ketkä arvostusta teille antaa takaisinm
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Tuollaista se on vain niiden naisten kanssa, joista ei todellisuudessa olla kiinnostuneita kuin korkeintaan hätävarapanona.
Kun tapasin aikoinaan vaimoni, otin sitä kädestä kiinni. Hän puristi merkitsevästi takaisin ja se oli siinä. Helppoa ja mutkatonta, kun henkilö on oikea.
Ja minähän vuonna tämä tapahtui?
Ap
Vuonna 2000. En oikein usko, että asiat ovat vuosien saatossa miksikään muuttuneet. Joidenkin kassa pelaillaan, toisten kanssa ollaan tosissaan.
Usko pois, asiat on menneet paljon huonompaan suuntaan.
Koska noita peluriukkoja on ihan valtavasti nykyään, kannattaa pitää sakset kiinni mahdollisimman pitkään. Se häätää pois osan.
Vierailija wrote:
Koska noita peluriukkoja on ihan valtavasti nykyään, kannattaa pitää sakset kiinni mahdollisimman pitkään. Se häätää pois osan.
Intented selibacy eli incel:iina. ;D
Vierailija wrote:
Kukaan nainen ei käytä raajoistaan *sakset* -termiä.
Mulle ainakin on sama mitä venkoilevat kunhan sovitut treffit pitää. Sen verran laatua pitää vaatia 😉 Tietysti järkisyillä voi peruakin. Ai niin enhän mä edes ole Tinderissä, enkä mene.
Kiitos viestistä. Livenä kaikki on tosiaan hyvin. Keskustelukin sujuu. Lisämausteena on se, että tulemme eri kulttuureista. Puhun kyllä hänen äidinkieltään. Taidan antaa vielä aikaa.