Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon täysin kyllästynyt miesten tempoiluun

Vierailija
21.10.2023 |

Perutaan tapaamisia eikä ehdoteta uutta tilalle, jätetään vastaamatta viesteihin tai vastataan viikon viiveellä, kadotaan ja ilmestytään kuukausien päästä takaisin, roikotetaan jossain massapostitusketjussa, mutta ei anneta yhtään mitään eikä myöskään suostuta lopettamaan yhteydenpitoa kokonaan.

En jaksa enää.

Kommentit (99)

Vierailija
61/99 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla wrote:

Vierailija wrote:

Jos mies ei pidä tiiviisti yhteyttä, se on itsessään suora viesti ettei ole oikeasti kiinnostunut. Siinä on jo se vastaus, ei sitä tarvitse erikseen sanoa. Usko sitä miehen käytöstä, siinä sulle kaikki tieto mitä tarvit.

Asia on juuri näin. Siitä sen näkee. Ei ne puheet mitään merkkaa. 

Olet väärässä. Minulle on mies jopa sanonut, että on pelännyt menettämistäni niin paljon, että on siksi piyänyt itsensä vähän etäällä. Ongelmahan tuokin on, mutta ei ole aina kyse kiinnostuksen puutteesta. 

Vierailija
62/99 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Minuun ottaa tasaisin väliajoin yhteyttä mies, jonka kanssa oli lähinnä seksisuhde neljä vuotta sitten. Neljä vuotta! Vieläkö hän luulee irtoavan?

Minuun otti yhteyttä seksisuhde 18 vuoden takaa. Nämä luulee omistavansa ihmisen, johon heillä on joskus ollut seksisuhde. Ja muunlaisia läheisiä ihmissuhteita heillä ei olekaan. Kaikissa ihmissuhteissaan joko pettävät, huijaavat taloudellisesti tai katoilevat, tai kaikkia em.

Ilmeisesti. Omassa elämässäni on jo virrannut sen verran vettä sillan alla tässä vuosien aikana, että ihan noin vanha suola ei todellakaan janota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/99 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla wrote:

Miksi olet Ap tekemisissä tuollaisten miesten kanssa? Onko sinulla heikko arvostelukyky vai mistä kiikastaa? 

En todella tiedä. Aina vaan päädyn näihin ja anelemaan jotain huomion rippeitä ja keksimään mielessäni selityksiä miksi tämäkin mies on kylmä ja etäinen.

Ap

Vierailija
64/99 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kaffebulla wrote:

Miksi olet Ap tekemisissä tuollaisten miesten kanssa? Onko sinulla heikko arvostelukyky vai mistä kiikastaa? 

En todella tiedä. Aina vaan päädyn näihin ja anelemaan jotain huomion rippeitä ja keksimään mielessäni selityksiä miksi tämäkin mies on kylmä ja etäinen.

Ap

Tuo se on tärkein asia selvittää, että valitset tiettyntyyppisiä ihmisiä. Kannattaa perehtyä kiintymyssuhdeteprioihin, tarkastella millainen omien vanhempien parisuhde on sekä millainen oma itsetunto ja rajat ovat. Näitä jälkimmäisiä on mahdollista kehittää. 

Tärkeää on ymmärtää, että luot itse nämä tilanteet valitsemalla tietyntyyppisiä miehiä, kyse ei ole sattumasta, miesten pahuudesta, tms.

Vierailija
65/99 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Tuollaista se on vain niiden naisten kanssa, joista ei todellisuudessa olla kiinnostuneita kuin korkeintaan hätävarapanona.

Kun tapasin aikoinaan vaimoni, otin sitä kädestä kiinni. Hän puristi merkitsevästi takaisin ja se oli siinä. Helppoa ja mutkatonta, kun henkilö on oikea.

Ja minähän vuonna tämä tapahtui?

Ap

Mitä väliä sillä on? Onko käden puristaminen muka jokin koulujen oppisuunnitelmistä pudonnut opintojakso? Kyllä sitä voit vieläkin käyttää.

Vierailija
66/99 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten kun yksi päivä tapaat miehen jonka kanssa kaikki tuntuu helpolta ja luontevalta, alat miettiä että tää on nyt liian hyvää ollakseen totta, että tässä täytyy olla joku koira haudattuna. 

Että anteeksi nykyinen ihana mieheni jos mulla ei vieläkään löydy luottoa sinuun tai meihin. Ne aiemmat miehet sen ovat aikaan saaneet. 

Vierailija
67/99 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

No minulla on tällainen tilanne: Mies ei koskaan aloita oma-aloitteisesti viestittelyä. Vastaa kyllä heti tai pian. Olemme tunteneet jo yli puoli vuotta. 3 kk:n jälkeen olimme erossakin tosin 2 kk. Kommunikointi on ollut koko ajan hankalaa erossa ollessamme. Silloin kun näämme, niin kaikki on hyvin luontevaa. Koen tilanteen hyvin raastavaksi, koska olen kokenut välillämme syvää yhteyttä. 

Narsistin rakkaus pommitusta ja tyypillistä käytöstä. Kuumaa kylmää käytöstä vuorotellaan.

Eihän tuossa ole mitään rakkauspommitusta. Päinvastoin! Tuohan on vain laimeaa ja välttelvää. Voi kertoa joko välttelevästä tyylistä, siitä ettei mies ole kauhean kiinnostunut tai siitä ettei oikein osaa olla suhteessa. Ei kaikki ei-toivottu käytös ole narsismia.

Vierailija
68/99 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos kerran miehet kollektiivisesti ovat ihan persiistä, niin miksi edes yrität treffailla niitä? Tätä en ole koskaan tajunnut.

Vierailija
69/99 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Kaffebulla wrote:

Ap

Tuo se on tärkein asia selvittää, että valitset tiettyntyyppisiä ihmisiä. Kannattaa perehtyä kiintymyssuhdeteprioihin, tarkastella millainen omien vanhempien parisuhde on sekä millainen oma itsetunto ja rajat ovat. Näitä jälkimmäisiä on mahdollista kehittää. 

Tärkeää on ymmärtää, että luot itse nämä tilanteet valitsemalla tietyntyyppisiä miehiä, kyse ei ole sattumasta, miesten pahuudesta, tms.

Hyvä pointti, mutta etukäteenhän ei pysty arvaamaan tai päällepäin näkemään, kuka on välttelevä ja kuka ei - etenkin, kun jotkut eivät aluksi ole vältteleviä, vaan aloittavat sen vasta sitten, kun suhde olisi mahdollisesti syvenemässä. Näin ollen ihmiset eivät suinkaan aina valitse välttelevää, vaan eivät vain tiedä tämän olevan välttelevä. Toki sille voisi antaa muutaman ajatuksen, miten toisen välttelevä tyyli itseen vaikuttaa - pystyykö irtautumaan vai koukuttuuko jollain lailla.

Vierailija
70/99 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihtaa tarpeeksi kauan. Naisella on valtaa mieheen todella paljon. Älkää roikkuko miehissä ja antakaa miehen itse viedä suhdetta. Se on ainoa keino, mikä toimii.

Vierailija
71/99 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

No minulla on tällainen tilanne: Mies ei koskaan aloita oma-aloitteisesti viestittelyä. Vastaa kyllä heti tai pian. Olemme tunteneet jo yli puoli vuotta. 3 kk:n jälkeen olimme erossakin tosin 2 kk. Kommunikointi on ollut koko ajan hankalaa erossa ollessamme. Silloin kun näämme, niin kaikki on hyvin luontevaa. Koen tilanteen hyvin raastavaksi, koska olen kokenut välillämme syvää yhteyttä. 

Jos livenä kaikki on luontevaa, niin en välittäisi hittojakaan erilaisesta viestittelytavasta. Vähän sama asia kuin jättäisi toisen erilaisen musiikkimaun takia.

Vierailija
72/99 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Jätä se mies. Ansaitset parempaa.

Ansaitset huononpaa.

Selvästi yrität liian tasokkaita miehiä joilla on mahkuja parempiinkin naisiin. Ne roikottaa siinä sivussa mukana varapanoja jollainen sinäkin olet.

Vierailija
73/99 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 'valloitusmoodissa' ajattelee, että tämä on sopivaa käytöstä juuri tähän tilanteeseen. Hänhän on 'jo valloittanut'. Omia maita ei tarvitse lähteä valloittamaan uudeleen. Aviossa tämä moodi kostautuisi pahemmin nimenomaan miehelle. 

Olet oikeassa; sinulle kuuluu mies joka osaa muutakin kuin elää väärää tilannetta. Säästä hänet hänen typeryydeltään.

Vierailija
74/99 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

No jos kerran miehet kollektiivisesti ovat ihan persiistä, niin miksi edes yrität treffailla niitä? Tätä en ole koskaan tajunnut.

Yritän täsmälleen samaa kuviota uudestaan ja odotan erilaista lopputulosta. Minulla on naisen aivot.

Vierailija
75/99 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Tuollaista se on vain niiden naisten kanssa, joista ei todellisuudessa olla kiinnostuneita kuin korkeintaan hätävarapanona.

Kun tapasin aikoinaan vaimoni, otin sitä kädestä kiinni. Hän puristi merkitsevästi takaisin ja se oli siinä. Helppoa ja mutkatonta, kun henkilö on oikea.

no miksi nää miehet ei voi sitten tehdä selväksi etteivät ole kiinnostuneita? 

Mä koetin alussa miehelle selittää, että mielellään pitäisin suhteen pelkkänä satunnaisena seksinä eikä mitään vakavampaa. Mutta ei, hän suolsi puheissaan omakotitalohaaveita ja äidille esittelyä sellaista vauhtia, että minua kauhistutti.

Sitten kuitenkin kyse oli hänelle vain pelistä, valehteli valehtelemisen ilosta kehuskellakseen kavereilleen, että tyhmä muija meni lankaan

Just.

Saaks pildee? = haluaa juuri minut... ehkä juuri sillä hetkellä, mutta 5min päästä on jo seuraava mielessä.

Vierailija
76/99 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tekee tollasta niille, jotka suostuu siihen. Kun eka katoaminen tapahtuu, laita estot päälle ja sd on siinä.

Vierailija
77/99 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Pihtaa tarpeeksi kauan. Naisella on valtaa mieheen todella paljon. Älkää roikkuko miehissä ja antakaa miehen itse viedä suhdetta. Se on ainoa keino, mikä toimii.

Ap:n mieshän ei jaksa pokekätösen jälkeen ottaa enää yhteyttä. Missä se valta on?

Vierailija
78/99 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Jos livenä kaikki on luontevaa, niin en välittäisi hittojakaan erilaisesta viestittelytavasta. Vähän sama asia kuin jättäisi toisen erilaisen musiikkimaun takia.

Ei ole ihan verrannollinen asia. Viestittely ja yhteydenpito on kuitenkn olennainen osa suhdetta, kommunikointia, toisen huomioimista. Toki jos mies kuitenkin vastaa, voi olla että hän saattaisi ajan kanssa oppia itsekin ottamaan yhteyttä. Ehkä.

Eri

Vierailija
79/99 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies katoilee ja roikottaa, ei se kovin tasokas ole.

Vierailija
80/99 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saman kokenut. Sitten kun itsellä menee mielenkiinto, niin mies alkaa taas piirittää. 

olisikohan että haluavat vaan testailla omia hurmaustaitojaan. Ehkä saavat siitä jännitystä. Sitten kun mies oikeasti rakastuu niin hän ei tosiaankaan ota riskiä että menettää naisen ristiriitaisella käytöksellä. Kannattaa siis lopettaa suhde jos alkaa tuo venkoilu. Vaikka olisi tunteita… muuten sydän särkyy vain pahemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme