Torkuttaja puolisona.
Pääseekö torkuttaja eroon tuosta kamalasta tavasta? Itse nousen aina heti ylös kellonsoittoon. Kumppani saattaa torkuttaa jopa tunnin.
Kommentit (20)
Heitä sen torkkuvekotin vessanpönttöön.
Zombimaisia ihmiset jotka hyppää heti ylös sängystä, pelottavia.
Miksi fiksut naiset valitsevat AINA väärin? Itse en katselisi tuollaista torkuttajaa päivääkään, mutta taitaa torkuttajan lompakko pitää teidät yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi fiksut naiset valitsevat AINA väärin? Itse en katselisi tuollaista torkuttajaa päivääkään, mutta taitaa torkuttajan lompakko pitää teidät yhdessä?
Meidän tapauksessa nainen on torkuttaja. Ap
Nukkukaa (arkiaamuja edeltävinä öinä) eri huoneissa tai mikä vielä parempi, eri asunnoissa. Silloin ei toisen tavat häiritse, eikä joudu luopumaan omista tavoistaan.
Vierailija kirjoitti:
Heti ylös pomppaavat ei ole yhtään sen fiksumpia, eikä niillä ole korkeampi äo.
Torkuttaminen on huono tapa, josta ei ole mitään hyötyä, pikemminkin haittaa. On epäterveellistä sydämelle herätä säikähtämällä monta kertaa aamussa, ja lopputulos on kuitenkin se, että tulee paniikki ja kiire, koska aivot ei tiedä, milloin on se todellinen deadline sille nousemiselle.
Ja superstressaavaa sille, joka yrittää nukkua vieressä ja jonka kello ei vielä soi, tai on pahimmassa tapauksessa kokonaan vapaalla.
Minä säädän herätyksen niin, että jos kello pääsee soimaan (harvoin) niin silloin noustaan pika pikaa aamutoimiin.
Käske torkuttajan hommata älykello joka herättää ranteessa värisemällä. Ehkä sitten se ei häiritse sinua niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Torkuttaminen on huono tapa, josta ei ole mitään hyötyä, pikemminkin haittaa. On epäterveellistä sydämelle herätä säikähtämällä monta kertaa aamussa, ja lopputulos on kuitenkin se, että tulee paniikki ja kiire, koska aivot ei tiedä, milloin on se todellinen deadline sille nousemiselle.
Ja superstressaavaa sille, joka yrittää nukkua vieressä ja jonka kello ei vielä soi, tai on pahimmassa tapauksessa kokonaan vapaalla.
No mä torkutan just sen takia, että sydän sais slaagin jos nousisin heti ylös. Mä herään vähitellen enkä kyllä nukahda uudestasn - se on se idea mun mielestä torkutuksessa. Ja se ei kestä tuntia vaan varttitunnin suunnilleen. Mutta meitä on moneen junaan, kaikki ei sovi kaikille tietenkään.
Sama ongelma. Itse olen se torkuttaja. Mies nousee samantien ylös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heti ylös pomppaavat ei ole yhtään sen fiksumpia, eikä niillä ole korkeampi äo.
Jokainen torkuttakoon omissa oloissaan niin paljon kun sielu sietää, mutta kai se nyt on sanomattakin selvää, että jos siinä vieressä nukkuu joku, niin häntä ei herätellä 5 minuutin välein.
Voimia! Mulla on kans torkuttajapuoliso mutta luojan kiitos ensimmäinen herätyssoitto arkiaamuisin on vasta 45min mun heräämisajan jälkeen, muutama minuutti sen jälkeen kun olen häipynyt asunnosta. Yrittäisin varmaan korvatulppien ja tottumisen voimaa, jos hänen herätyksensä olisikin aiemmin kuin minun. Olen tulppien avulla yllättävän hyvin tottunut myös siihen, että kömpii minua 1-2h myöhemmin sänkyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mä torkutan just sen takia, että sydän sais slaagin jos nousisin heti ylös. Mä herään vähitellen enkä kyllä nukahda uudestasn - se on se idea mun mielestä torkutuksessa. Ja se ei kestä tuntia vaan varttitunnin suunnilleen. Mutta meitä on moneen junaan, kaikki ei sovi kaikille tietenkään.
Jatkan vielä, että mulla on se torkku päällä varalta, etten vaan nukahda uudestaan, koska on mulle joskus harvoin kyllä niinkin käynyt.
Torkuttaa voi jos on se joka nousee myöhemmin. Sen sijaan jos torkuttaa ennen kuin toisen pitää nousta niin palakoot h*lvetissä!
Nukkuukin paremmin, kun säätää kellon niin, että on aikaa torkuttaa vain yhden kerran.
Kohteliasta olisi aikuisen ihmisen opetella heräämään ilman kelloja, jos nukkuu toisen kanssa.