Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitkä on sinun minimivaatimukset kumppanille, jotta voisit alkaa seurustella?

Vierailija
21.10.2023 |

Onko joskus tullut vastaan ihminen, joka juuri ja juuri ylittää seurustelukynnyksen vaikka ei mitenkään ihan hirveästi aiheuta kiksejä? 

Kommentit (117)

Vierailija
101/117 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tykkäisin siitä ja se minusta.

Vierailija
102/117 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Mitä ylimustasukkaisuutta tää on että kaikki haluaa jonkun jolla ei ole ollut aiempia kumppaneita? Miten ne exät enää vaikuttaa nykytilanteessa? 

Näin päälle nelikymppisenä kumppanin kokemattomuus olisi enemmänkin kysymyksiä herättävä asia. Ei sen automaattisesti tarvitse olla huono asia, mutta mieluiten olisin sellaisen kanssa jonka ei tarvitse enää harjoitella sitä että millainen ihminen itse on parisuhteessa ja miten noin yleensä parisuhde toimii hyvin. 

Muistelen ketjua menneisyydestä, missä suuresti ylistetty asia oli ettei parisuhteessa oleminen tarvitse mitään taitoja eikä sitä tarvitse harjoitella. Ihan kokematonkin tosta vaan lähtee parisuhteeseen siinä missä exätkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/117 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Näissä vaatimuksissa olen ehdoton, en jousta tuumaakaan:

-Ei minkäänlaista mielenterveysongelmaa. Eli pääkopaltaan terve.

-Ei lapsia, eikä niitä myöskään halua. 

-Ei tupakoi ja alkoholia käyttää kohtuudella.

Ulkonäkö sun muut tekijät tulee vasta toisarvoisena asiana. 

Voi tulla yllätyksenä, mutta kuka tahansa voi sairastua mieleltään - sinäkin. 

Vierailija
104/117 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Näissä vaatimuksissa olen ehdoton, en jousta tuumaakaan:

-Ei minkäänlaista mielenterveysongelmaa. Eli pääkopaltaan terve.

-Ei lapsia, eikä niitä myöskään halua. 

-Ei tupakoi ja alkoholia käyttää kohtuudella.

Ulkonäkö sun muut tekijät tulee vasta toisarvoisena asiana. 

Voi tulla yllätyksenä, mutta kuka tahansa voi sairastua mieleltään - sinäkin. 

Silloin sairastuminen on ainakin takuuvarmaa jos aloittaa suhteen sairastuneen kanssa.

Vierailija
105/117 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Näin kahden naisen jälkeen vaatimuslistani olisi seuraavanlainen

-ei tupakointia

-ei alkoholia

-ei eläimiä

-ei impulsiivisuutta

-ei yltiösosiaalisuutta

-ei yletöntä tarvetta esitellä itseään somessa

Eli ollaanpa sitten yksin vaan.

Minä juon viiniä (harrastan niitä, en heilu kännissä missään), tupakoin (yritän lopettaa sitä) ja omistan lemmikkejä (olen rakastava ja huolehtiva). Tekeekö nämä asiat minusta oikeasti parisuhteeseen kelpaamattoman? 

Ei ehkä toisen kaltaisesi silmissä, joka myös tykkää tissutella ja taputella karvakavereita.

Joo, totta. Harmi vaan että jos tapaamani miehet eivät ole absolutisteja, on ne usein alkoholin kännikuluttaja. Mi

Joo en minä ainakaan tule toimeen sellaisen kanssa joka on aivan kiihkona eläimiin, tykkää esim. yhtenä päivänä viikossa ottaa alkoholia tai vaikka yhden kaljan joka toinen päivä tai tupakoi (lopettaahan ne aina yrittää tai aikoo mutta harvemmin onnistuvat). Ne asiat vaan enempi tai vähempi ärsyttää, mutta onneksi kaikki eivät ole kaltaisiani.

Vierailija
106/117 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä muutamia: kiltti, empaattinen, tulee omillaan toimeen, ei addiktioita, hauska (mutta ei mitää koko ajan hekottelua tai pieruhuumoria), avarakatseinen, uskollinen (ellei sovita jotain muuta), näppärä käsistään, kokkaustaitoinen, hyvä hieromaan hartioita, tykkää liikkua jonkin verran, tykkää taiteista ja matkailusta, pitkäjänteinen, maailmaanähnyt, lojaali, tasavertainen, rehellinen, haluaisi asua omassa kodissaan ja minä omassani, ei tarvetta nukkua yhdessä joka yö, lapsi- ja eläinrakas.

Täällä olisi tarjolla samoilla spekseillä n. 55 v. Tosin hieronnassa olisin vastaanottava osapuoli. 

Vierailija
107/117 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ihminen joka ei aiheuta mulle "kiksejä", ei täytä minimivaatimusta seurustelulle. Minimivaatimukseni on nimenomaan se, että kemiaa ja "kiksejä" kyseisen henkilön kanssa löytyy. 

Aiheuttaa vähän kiksejä, muttei kuiten saa sukkia pyörimään jaloissa ja selvästi huomaa joidenkin ominaisuuksien poikkeavan ideaalista.

En oikein ymmärrä mitä tämä tarkoittaa. Jokaisella kumppanillani on ollut ominaisuuksia, jotka poikkeavat ideaalista. Tuskin itsekään olen viimeistä piirtoa myöten ideaalia vastaava, mitä se ideaali sitten kellekin tarkoittaa. 

Se, että kunppani ei ole täydellinen ei ole mikään ongelma. Sen sijaan se, jos hän ei sytytä minua kuin vähäsen tai molemminpuolinen kemia on jotenkin laimeaa, on minulle kynnyskysymys. Ei suhteesta mitään ainakaan pidemmän päälle tule, jos kemiaa ei ole ihan kunnolla. Ja vaikkei se kemia heti ekoilla treffeillä päräyttäisikään, niin kyllä jo viimeistään kolmansilla pitää päräyttää. Tämän on kokemus mulle opettanut. 

Vierailija
108/117 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tässä muutamia: kiltti, empaattinen, tulee omillaan toimeen, ei addiktioita, hauska (mutta ei mitää koko ajan hekottelua tai pieruhuumoria), avarakatseinen, uskollinen (ellei sovita jotain muuta), näppärä käsistään, kokkaustaitoinen, hyvä hieromaan hartioita, tykkää liikkua jonkin verran, tykkää taiteista ja matkailusta, pitkäjänteinen, maailmaanähnyt, lojaali, tasavertainen, rehellinen, haluaisi asua omassa kodissaan ja minä omassani, ei tarvetta nukkua yhdessä joka yö, lapsi- ja eläinrakas.

Täällä olisi tarjolla samoilla spekseillä n. 55 v. Tosin hieronnassa olisin vastaanottava osapuoli. 

Ai, unohtui tärkeä. Että voisimme olla yhdessä ihan hiljaa vaikka pitemmänkin aikaa ja olisi kuitenkin hyvä ja turvallinen, rakastettu olo. 

Vierailija
109/117 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Pitäisi olla normaalipainoinen nainen, töissä vakituisesti ja vuositulot ~40-50.000€/v., ei saisi olla vasentunut eikä demari, jos ikää alle 40 v. vaatisin panttirahan ~100.000€ kersan varalta että olisi mistä maksaa se kersa. Toki saisi sen rahan takaisin jos kersaa ei olisi tullut ja lusikat menisi jakoon.

Minä haluaisin olla paikalla kuulemassa, kun sinä rupeat puhumaan naisille tuosta panttirahasta. Oletko ajatellut, että sinulle sopiva nainen on sellainen, joka on ohittanut vaihdevuodet?

Vierailija
110/117 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Pitäisi olla normaalipainoinen nainen, töissä vakituisesti ja vuositulot ~40-50.000€/v., ei saisi olla vasentunut eikä demari, jos ikää alle 40 v. vaatisin panttirahan ~100.000€ kersan varalta että olisi mistä maksaa se kersa. Toki saisi sen rahan takaisin jos kersaa ei olisi tullut ja lusikat menisi jakoon.

Minä haluaisin olla paikalla kuulemassa, kun sinä rupeat puhumaan naisille tuosta panttirahasta. Oletko ajatellut, että sinulle sopiva nainen on sellainen, joka on ohittanut vaihdevuodet?

Tuo on hyvä havainto. Minä vaatisin kyllä takuurahan, että seistä jököttää, vaikka ei aina panettaisikan juuri häntä itseään.

Vierailija
111/117 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Lähden liikkeelle siitä, että naisella ei karvat kasva kainaloissa ja säärissä.

Sulla on varmaan hyvin lyhyt seurusteluhistoria...😁

Vierailija
112/117 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin kysymys on outo. Minimi omalla kohdallani on sama kuin maksimi, vähemmästä kuin elämäni rakkaus en vaivaituisi. Tähän mennessä tällaisia henkilöitä on ollut yksi ja jos tästä jään joskus yksin, olen mieluiten yksin. Toista kertaa yhtä hyvää tuuria ei tule ja olen jo saanut parhaan, muu ei kiinnosta.

Vierailija
113/117 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Mitä ylimustasukkaisuutta tää on että kaikki haluaa jonkun jolla ei ole ollut aiempia kumppaneita? Miten ne exät enää vaikuttaa nykytilanteessa? 

Näin päälle nelikymppisenä kumppanin kokemattomuus olisi enemmänkin kysymyksiä herättävä asia. Ei sen automaattisesti tarvitse olla huono asia, mutta mieluiten olisin sellaisen kanssa jonka ei tarvitse enää harjoitella sitä että millainen ihminen itse on parisuhteessa ja miten noin yleensä parisuhde toimii hyvin. 

Muistelen ketjua menneisyydestä, missä suuresti ylistetty asia oli ettei parisuhteessa oleminen tarvitse mitään taitoja eikä sitä tarvitse harjoitella. Ihan kokematonkin tosta vaan lähtee parisuhteeseen siinä missä exätkin.

No joku voi ajatella näin, mutta itse en. Kokemattomana lataa helposti parisuhteeseen tarkoittamatta odotuksia, jotka lähinnä tulevat omista minäkeskeisistä tarpeista. 

Vierailija
114/117 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ei henkistä väkivaltaa

Fyysinen väkivalta on ok?

Vierailija
115/117 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurstelun ehtona on että olen ihastunut/rakastunut. 

Vierailija
116/117 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

No joku voi ajatella näin, mutta itse en. Kokematt

Niin itsekihän olin sitä mieltä, ettei se nyt ihan sama asia ole ja kyllä niistä edellisistä suhteista jotain XP:tä tulee mutta tuntui tuulimyllyjä vastaan tappelulta se silloin.

Vierailija
117/117 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikka ja omat hampaat.