Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitkä on sinun minimivaatimukset kumppanille, jotta voisit alkaa seurustella?

Vierailija
21.10.2023 |

Onko joskus tullut vastaan ihminen, joka juuri ja juuri ylittää seurustelukynnyksen vaikka ei mitenkään ihan hirveästi aiheuta kiksejä? 

Kommentit (117)

Vierailija
61/117 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Päihteeton : Koska itse olen aina ollut vaikka jo yli 30v olenkin.

- Uskollinen, ei paljon exiä : Koska itsellänikään ei ole, olen yhden miehen nainen periaatteeltani.

- Ei inhoa eläimiä : Löytyy koira ja kissa, enkä niistä luovu.

- Ei lapsia : En halua lapsia enkä myöskään suhteeseen, jossa on lapset kuvioissa.

- Sama elämänkatsomus

- Itsevarma/ ei itserakas

- Hauska 

- Ei kauhean sosiaalinen, jottei tule ongelmia, sillä itse puhun paljon... xD

- Kärsivällinen ja rauhallinen : Koska itse olen vähän turhan äkkipikainen ja kaipaan tasapainottavaa kumppania :)

- Omaan silmään komea, ja hyvä hygienia, eli käyttää dödöä ja käy suihkussa.

- Mielellään pitäisi itsestään huolta : Koska niin minäkin teen, eli huolehdin painostani ja syömisestäni.

- Antaa mun sisustaa ja siivota, eli pihatyöt saa tehdä ja renkaat vaihtaa.

- Romanttinen

- On tukena, koska teen vaativaa työtä ihmisten auttamisen parissa. Mielelläni teen mieheni kanssa yhdessä töitä.

- Arvostaa musiikkia : Koska olen musikaalinen ^^

YMS

Öö.. Joo mun "minimi lista" jatkuu ja jatkuu...

Onneksi löysin mitä etsin ja tein itse aloitteen.. Nyt naimissa onnellisesti yli 10 vuotta. <3

Vierailija
62/117 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin alkaa seurustella naisen kanssa, jolla on täydelliset huulet tai täydellinen peppu. Kunhan vain nainen muuten on normaalitasoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/117 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää, jos on ollut paljon seksikumppaneita. Ei saa olla helposti hermostuva. Pitää osata huomioida naista. 

Vierailija
64/117 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on edelleenkin se hyvinvarusteltu ruotsalainen aivokirurgi joka omistaa viinakaupan.

Vierailija
65/117 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia kun halunnut, niin ei kovin suuret vaatimukset ole olleet, koska osaan olla sopeutuvan ja kehittävän roolissa, myös muissa rooleissa tarvittaessa. Sosiaaliset taidot ovat aika tärkeät ja ainakin fyysinen terveys jollain tasolla kunnossa. 🩷🩷🩷

Vierailija
66/117 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

No kunhan minä olen rakastunut häneen ja hän minuun, niin sehän riittää. Tietenkään ihan keneen tahansa ei voi rakastua, mutta on vaikea määritellä etukäteen, millainen jonkun ihmisen pitäisi olla jotta häneen voisi rakastua. Eihän sitä osaa kuvitella niin tarkkaan ennen kuin se henkilö tulee vastaan.

Ihmettelen tätä. Seurustelet vasta kun olet rakastunut. Rakastut tapailuvaiheessa vai miten se ehtii tapahtua ensin?

Vierailija
67/117 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Itse olen mies ja naisessa vaatimukset olisivat:

Hoikka

155-180cm pitkä

lapseton mutta haluaa lapsia

Liikunnallinen/urheilullinen/terveelliset elämäntavat

Kiltti, hyväsydäminen luonne

Hoikka

Eli just joku hiihtäjä tai muu someturhake? 

Vierailija
68/117 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kun viihtyy hyvin yksin, eivät juuri ja juuri -tapaukset ylitä seurustelukynnystä.

Tapailusuhteissa on vähän riskejä. Jos se jostain syystä toimi, aina voi palata vanhaan seuraava päivänä. Kyllä se pitkäaikaisen yksinolon voittaa.

Vierailija
69/117 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

No kunhan minä olen rakastunut häneen ja hän minuun, niin sehän riittää. Tietenkään ihan keneen tahansa ei voi rakastua, mutta on vaikea määritellä etukäteen, millainen jonkun ihmisen pitäisi olla jotta häneen voisi rakastua. Eihän sitä osaa kuvitella niin tarkkaan ennen kuin se henkilö tulee vastaan.

Ihmettelen tätä. Seurustelet vasta kun olet rakastunut. Rakastut tapailuvaiheessa vai miten se ehtii tapahtua ensin?

En ole edellinen mutta mulla sama. Ja kyllä, rakastun tapailuvaiheessa, jopa ensisilmäyksellä, jos olen rakastuakseni. Jos en rakastu nopeasti, tiedän ettei niin tule koskaan tapahtumaan, joten en jatka suhdetta tällaisen ihmisen kanssa.

Ihmettelen ihmisiä jotka ryhtyvät seurustelemaan ihmisen kanssa, johon eivät ole rakastuneita.

Vierailija
70/117 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä otsikossa puhutaan seurustelun aloittamisesta, ei tapailuvaiheesta tai seurustelusta. 

Minullekin minimivaatimus jos alkaisin seurustella on, että on kemiaa ja miehen kanssa on luontevaa olla. Että mies vetoaa minuun riittäväsi siinä mielessä. Siihen liittyy myös tietty minuun vetoava olemus ja puhetapa yms. Ne muut asiat selviävät sitten jos tapaamiset jatkuvat ja silloin voi itse päättää riittävätkö muut miehen ominaisuudet seurusteluun saakka.

Rakastumisen edellytys on aika kova vaatimus ensi tapaamisella. 

Vierailija
71/117 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

En ole edellinen mutta mulla sama. Ja kyllä, rakastun tapailuvaiheessa, jopa ensisilmäyksellä, jos olen rakastuakseni. Jos en rakastu nopeasti, tiedän ettei niin tule koskaan tapahtumaan, joten en jatka suhdetta tällaisen ihmisen kanssa.

Ihmettelen ihmisiä jotka ryhtyvät seurustelemaan ihmisen kanssa, johon eivät ole rakastuneita.

Jos ensivaikutelma ihmisestä on positiivinen, niin yleensä se tunne vahvistuu mitä enemmän vietät aikaa hänen kanssaan.

Vierailija
72/117 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kahden naisen jälkeen vaatimuslistani olisi seuraavanlainen

-ei tupakointia

-ei alkoholia

-ei eläimiä

-ei impulsiivisuutta

-ei yltiösosiaalisuutta

-ei yletöntä tarvetta esitellä itseään somessa

Eli ollaanpa sitten yksin vaan.

Vierailija
73/117 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos ensivaikutelma ihmisestä on positiivinen, niin yleensä se tunne vahvistuu mitä enemmän vietät aikaa hänen kanssaan."

Ehkä joo mutta ei se koskaan rakastumiseksi muutu, jos oikeanlaista tunnetta ei heti ole. Ja joo, tiedän että moni on rakastunut tyyliin kymmen vuoden ystävyydenkin jälkeen, mutta omalla kohdallani tämä ei ole mahdollista, että turha alkaa sellaista vaihtoehtoa minulle tyrkyttämään. Missään tapauksessa sellainen suhde ei olisi minua varten, koska ainut mitä haluan on molemminpuolinen rakastuminen, joka tapahtuu hyvin nopeasti. Lähipiirissäni on ihmisiä joiden suhteet ovat alkaneet näin enkä kyllä itsekään tyytyisi mihinkään vähempään.

Vierailija
74/117 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi olla normaalipainoinen nainen, töissä vakituisesti ja vuositulot ~40-50.000€/v., ei saisi olla vasentunut eikä demari, jos ikää alle 40 v. vaatisin panttirahan ~100.000€ kersan varalta että olisi mistä maksaa se kersa. Toki saisi sen rahan takaisin jos kersaa ei olisi tullut ja lusikat menisi jakoon.

Vierailija
75/117 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Mulla voi mennä helposti vuosikin että rakastun. Ihastuminen riittää mulla seurusteluun.

Vierailija
76/117 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

"Jos ensivaikutelma ihmisestä on positiivinen, niin yleensä se tunne vahvistuu mitä enemmän vietät aikaa hänen kanssaan."

Ehkä joo mutta ei se koskaan rakastumiseksi muutu, jos oikeanlaista tunnetta ei heti ole. Ja joo, tiedän että moni on rakastunut tyyliin kymmen vuoden ystävyydenkin jälkeen, mutta omalla kohdallani tämä ei ole mahdollista, että turha alkaa sellaista vaihtoehtoa minulle tyrkyttämään. Missään tapauksessa sellainen suhde ei olisi minua varten, koska ainut mitä haluan on molemminpuolinen rakastuminen, joka tapahtuu hyvin nopeasti. Lähipiirissäni on ihmisiä joiden suhteet ovat alkaneet näin enkä kyllä itsekään tyytyisi mihinkään vähempään.

ihastuminen, hullaantuminen jne on ihan eri asia kuin rakastuminen!

ihmettelen ootko sä koskaan ollut edes rakastunut tai tiedätkö mitä rakkaus edes on?

Vierailija
77/117 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vaatimus on että pyöräilee samaa vauhtia kanssani eli 10 km matka 25 minuuttiin ainakin.

Vierailija
78/117 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväkäytöksinen, fiksu, mukava ja kivannäköinen. Ei tarvii olla tietyn pituinen, tiettyjä harrastuksia tai vastaavaa. 

Vierailija
79/117 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Riittänee että hengittää itse. 

Olenko liian vaativa, jos tuon lisäksi vaadin, että silmät liikkuu ja tekee lämpimän p@skan...

Vierailija
80/117 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No että se on suunnilleen omanikäiseni mies, johon olen ihastunut ja joka kohtelee minua hyvin ja jolla ei ole valtavia ongelmia omassa elämässään. En alkaisi todellakaan seurustelemaan ilman tunteita, vaikka olisi paperilla kuinka hyvä vain.