Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitkä on sinun minimivaatimukset kumppanille, jotta voisit alkaa seurustella?

Vierailija
21.10.2023 |

Onko joskus tullut vastaan ihminen, joka juuri ja juuri ylittää seurustelukynnyksen vaikka ei mitenkään ihan hirveästi aiheuta kiksejä? 

Kommentit (117)

Vierailija
81/117 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivikovat tieteellsiet tutkimukset antavat naisille yhden selkeän pääkriteerin parinvalinnassa: statuksen.

Eipä se tässä ketjussa korostu. Faktat ovat silti aina faktoja.

Vierailija
82/117 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ylimustasukkaisuutta tää on että kaikki haluaa jonkun jolla ei ole ollut aiempia kumppaneita? Miten ne exät enää vaikuttaa nykytilanteessa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/117 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun minimivaatimus on että kiinnostun tyypistä. En kiinnostu jos vaikuttaa heti pskiaiselta. 

Vierailija
84/117 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni haittaa jos naisessa todellakaan pyöreys vaan kuinka mukava hän on. Toisaalta jos naisella on lapsia se on aina ei.

Vierailija
85/117 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Näin kahden naisen jälkeen vaatimuslistani olisi seuraavanlainen

-ei tupakointia

-ei alkoholia

-ei eläimiä

-ei impulsiivisuutta

-ei yltiösosiaalisuutta

-ei yletöntä tarvetta esitellä itseään somessa

Eli ollaanpa sitten yksin vaan.

Minä juon viiniä (harrastan niitä, en heilu kännissä missään), tupakoin (yritän lopettaa sitä) ja omistan lemmikkejä (olen rakastava ja huolehtiva). Tekeekö nämä asiat minusta oikeasti parisuhteeseen kelpaamattoman? 

Vierailija
86/117 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

"Jos ensivaikutelma ihmisestä on positiivinen, niin yleensä se tunne vahvistuu mitä enemmän vietät aikaa hänen kanssaan."

Ehkä joo mutta ei se koskaan rakastumiseksi muutu, jos oikeanlaista tunnetta ei heti ole. Ja joo, tiedän että moni on rakastunut tyyliin kymmen vuoden ystävyydenkin jälkeen, mutta omalla kohdallani tämä ei ole mahdollista, että turha alkaa sellaista vaihtoehtoa minulle tyrkyttämään. Missään tapauksessa sellainen suhde ei olisi minua varten, koska ainut mitä haluan on molemminpuolinen rakastuminen, joka tapahtuu hyvin nopeasti. Lähipiirissäni on ihmisiä joiden suhteet ovat alkaneet näin enkä kyllä itsekään tyytyisi mihinkään vähempään.

ihastuminen, hullaantuminen jne on ihan eri asia kuin rakastuminen!

ihmettelen ootko sä koskaan ollut edes rakastunut tai tiedätkö mitä rakkaus edes on?

Kyllä olen ollut, kerran. Vielä monta vuotta suhteen päättymisen jälkeenkin tämä ihminen on ensimmäinen asia jota aamulla herätessäni mietin ja viimeinen mennessäni nukkumaan. Että en todellakaan ole se tyyppi joka "rakastuu" joka toiseen vastaantulijaan.

Vierailija
87/117 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden liikkeelle siitä, että naisella ei karvat kasva kainaloissa ja säärissä.

Vierailija
88/117 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Riittänee että hengittää itse. 

Olenko liian vaativa, jos tuon lisäksi vaadin, että silmät liikkuu ja tekee lämpimän p@skan...

🤣🤣

Vierailija
89/117 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Rakas kaikilla naisilla kasvaa niissä karvat, paitsi niillä jotka sairastaa alopeciaa ja on menettäneet kaikki karvansa. Heillä ei myöskään kasva enää hiuksia. 

Vierailija
90/117 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Hyväkäytöksinen, fiksu, mukava ja kivannäköinen. Ei tarvii olla tietyn pituinen, tiettyjä harrastuksia tai vastaavaa. 

Mutta tietty saa plussaa samanlaisista mielenkiinnon kohteista eli musiikkiharrastuksesta, viinistä ja ruuanlaitosta, eläinrakkaudesta, historian opiskelusta, lenkkeilystä, mökkeilystä ja urheilun seuraamisesta. 

Vierailija
91/117 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potentiaalisen kumppanin kanssa täytyy saada aikaiseksi jokseenkin mielenkiintoisia keskusteluja ja hänen tulee olla minun silmääni ulkoisesti ainakin jossain määrin viehättävä. Lisäksi en alkaisi suhteeseen ihmisen kanssa, jolla olisi oma talous täysin retuperällä.

Vierailija
92/117 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

-ei tupakointia

-ei alkoholia

-ei eläimiä

-ei impulsiivisuutta

-ei yltiösosiaalisuutta

Minä juon viiniä (harrastan niitä, en heilu kännissä missään), tupakoin (yritän lopettaa sitä) ja omistan lemmikkejä (olen rakastava ja huolehtiva). Tekeekö nämä asiat minusta oikeasti parisuhteeseen kelpaamattoman? 

Ei ehkä toisen kaltaisesi silmissä, joka myös tykkää tissutella ja taputella karvakavereita.

Vierailija
93/117 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mitä ylimustasukkaisuutta tää on että kaikki haluaa jonkun jolla ei ole ollut aiempia kumppaneita? Miten ne exät enää vaikuttaa nykytilanteessa? 

Todennäköisesti parisuhdekokemattomia jotka alkaisivat kokemaan suurta huonommuuden tunnetta toisen alkaessa selostamaan menneitä seikkailujaan?

Vierailija
94/117 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ei ole yh-äiti. Yh-äidit ovat kuin menisi ravintolaan syömään muiden tähteitä ja maksaisi vielä laskun. Aivan uskomatonta, että moisilla roskaihmisillä voisi olla jotain vaatimuksia :D.

Vierailija
95/117 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. paniikkihäiriötä.

Vierailija
96/117 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

-ei tupakointia

-ei alkoholia

-ei eläimiä

-ei impulsiivisuutta

-ei yltiösosiaalisuutta

Ei ehkä toisen kaltaisesi silmissä, joka myös tykkää tissutella ja taputella karvakavereita.

Joo, totta. Harmi vaan että jos tapaamani miehet eivät ole absolutisteja, on ne usein alkoholin kännikuluttaja. Missä välimallin yksilöt? 😓😄

Vierailija
97/117 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Rakas kaikilla naisilla kasvaa niissä karvat, paitsi niillä jotka sairastaa alopeciaa ja on menettäneet kaikki karvansa. Heillä ei myöskään kasva enää hiuksia. 

Ei kasva, kun sheivaa pois.

Vierailija
98/117 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Näin päälle nelikymppisenä kumppanin kokemattomuus olisi enemmänkin kysymyksiä herättävä asia. Ei sen automaattisesti tarvitse olla huono asia, mutta mieluiten olisin sellaisen kanssa jonka ei tarvitse enää harjoitella sitä että millainen ihminen itse on parisuhteessa ja miten noin yleensä parisuhde toimii hyvin. 

Vierailija
99/117 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kunhan olisi kiltti, mukava ja ei kai pienestä fiksuudestakaan haittaa olisi. Lisäksi pitäisi olla nainen, iältään esim. 34-46-vuotias. Olisi kiva, ettei olisi tatuointeja, koska jostain syystä niitä tuntuu nykyään melkein kaikilla olevan, mutta minusta ne eivät ketään kaunista. Lisäksi tupakoimaton eikä lemmikkinä mitään taistelukoiria eikä kuntosaliharrastusta.

Ammattina hällä voisi olla jokin pehmeän naisellinen ala kuten kirjastonhoitajatar, kotiopettajatar tai johtajatar sisäoppilaitoksessa tai konekirjoittajatar, mutta se ei ole niin tärkeää. Ja lopuksi ehkä vähän noloa, mutta pitäisin tällaista keski-ikäistä neitoa todella kauniina, jos hänellä olisi oikein todella hyvin suuret ja riippuvat rinnat. Mitä suuremmat ja riippuvammat, niin sitä kauniimpana häntä pitäisin kuin aamukasteinen kukkaketo raukeana kesäaamuna. Jään odottelemaan haaveunieni prinsessaa kaihoisasti ja toiveikkaana.

Vierailija
100/117 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Näin päälle nelikymppisenä kumppanin kokemattomuus olisi enemmänkin kysymyksiä herättävä asia. Ei sen automaattisesti tarvitse olla huono asia, mutta mieluiten olisin sellaisen kanssa jonka ei tarvitse enää harjoitella sitä että millainen ihminen itse on parisuhteessa ja miten noin yleensä parisuhde toimii hyvin. 

Samaa mieltä. On se ihan hyvä omata vähän elämänkokemusta.