Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitkä on sinun minimivaatimukset kumppanille, jotta voisit alkaa seurustella?

Vierailija
21.10.2023 |

Onko joskus tullut vastaan ihminen, joka juuri ja juuri ylittää seurustelukynnyksen vaikka ei mitenkään ihan hirveästi aiheuta kiksejä? 

Kommentit (117)

Vierailija
21/117 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois kiva jos ois ihmislajia, mutta ei sekään nyt kynnyskysymys ole. Eiffel on tosin jo varattu.

Vierailija
22/117 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tietenkään minkäänlaista - äskeinen nro 20

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/117 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiallinen, toisia arvostava ihminen. Yllättävän harvassa noita, kaikenlaisia vonkujia on kyllä liikkeellä 

Vierailija
24/117 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Minulla on vain yksi kriteeri seurustelulle ja siinä on rima korkealla. Pitää olla melko lailla täydellinen mies kaikin puolin, jotta haluaisin luopua sinkkuudesta, sillä viihdyn erinomaisesti itsekseni. Joten aloituksen koko lähtökohta jostain minimitasosta on outo.

Jos nainen on muuten täydellinen, mutta esimerkiksi ylähuuli on alahuulta kapeampi tai tissit eivät omasta mielestäni ole aivan täydelliset, niin antaisin nämä puutteet anteeksi.

Älä tyydy, älä suostu kompromissiin. You go boy!

Vierailija
25/117 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Sama elämänkatsomus

- vähintään mun pituinen 

- painavampi kuin minä

- kiltti ja rauhallinen

- työelämässä, ei syrjäytynyt

- kohtelee hyvin

- on ihastunut minuun

Ja tällaisen myös löysin <3

Vierailija
26/117 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen joka ei aiheuta mulle "kiksejä", ei täytä minimivaatimusta seurustelulle. Minimivaatimukseni on nimenomaan se, että kemiaa ja "kiksejä" kyseisen henkilön kanssa löytyy. 

Vierailija
27/117 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysipäinen, itsenäistynyt tyyppi, jolla oma talous on kunnossa ja asuu omassa kämpässä. Aivan sama onko töissä, opiskelemassa tai työtön. Kunhan ei loisi ja osoittaa mielenkiintoa muuta elämää kohtaan, eikä makaa siellä kämpässä lahoamassa. MT-ongelmaiset, stalkkerit ja mustasukkaiset tapaukset ehdoton miinus..

Vierailija
28/117 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Minulla on vain yksi kriteeri seurustelulle ja siinä on rima korkealla. Pitää olla melko lailla täydellinen mies kaikin puolin, jotta haluaisin luopua sinkkuudesta, sillä viihdyn erinomaisesti itsekseni. Joten aloituksen koko lähtökohta jostain minimitasosta on outo.

Tuo on sinun minimitasosi.

Vierailija
29/117 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea, kiltti, mukava, lapseton, rikas ja lopen kyllästynyt seksiin. Siinäpä tärkeimmät näin alkuun.

Vierailija
30/117 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onko joskus tullut vastaan ihminen, joka juuri ja juuri ylittää seurustelukynnyksen vaikka ei mitenkään ihan hirveästi aiheuta kiksejä?"

Ei ole. Mulla kiinnostus on aina joko 100% tai 0%, ei ole mitään välimuotoa. "Seurustelukynnykseni" on siis se, että pitää tulla todella voimakas tunne että haluan juuri tämän. Sen todellakin tietää kun sellainen ihminen tulee kohdalle, ei tarvitse arvuutella että onko tämä nyt sittenkään hyvä.

Vierailija
31/117 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ihminen joka ei aiheuta mulle "kiksejä", ei täytä minimivaatimusta seurustelulle. Minimivaatimukseni on nimenomaan se, että kemiaa ja "kiksejä" kyseisen henkilön kanssa löytyy. 

Aiheuttaa vähän kiksejä, muttei kuiten saa sukkia pyörimään jaloissa ja selvästi huomaa joidenkin ominaisuuksien poikkeavan ideaalista.

Vierailija
32/117 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitää olla ihastusta, perhosia mahassa, flirttiä, naurua, seksuaalista kipinää.

Miksi muuten seurustelisin jonkun kanssa? Kaverisuhde on sitten eri juttu, riittää että on kiva ja mukava jutella.

Vierailija
33/117 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minimivaatimus, että viihdymme yhdessä, kemiat toimii,haluamme samaa: oma koti,pidetään matkustamisesta,ollaan luontoihmisiä,ekoihmisiä

Vierailija
34/117 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo täti, mutta ajattelen taaksepäin. Mitkä ihmeen minimivaatimukset? Miehen pitää olla juuri oikeanlainen.

Vierailija
35/117 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Komea, kiltti, mukava, lapseton, rikas ja lopen kyllästynyt seksiin. Siinäpä tärkeimmät näin alkuun.

Miksi pitää olla komea, jos et halua harrastaa tuota?

Vierailija
36/117 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minimivaatimus on se keskinäinen kemia. Ja sen löytäminen onkin vaikeaa.

Vierailija
37/117 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

"Onko joskus tullut vastaan ihminen, joka juuri ja juuri ylittää seurustelukynnyksen vaikka ei mitenkään ihan hirveästi aiheuta kiksejä?"

Ei ole. Mulla kiinnostus on aina joko 100% tai 0%, ei ole mitään välimuotoa. "Seurustelukynnykseni" on siis se, että pitää tulla todella voimakas tunne että haluan juuri tämän. Sen todellakin tietää kun sellainen ihminen tulee kohdalle, ei tarvitse arvuutella että onko tämä nyt sittenkään hyvä.

Mitä jos ihastuu vain narsistiin? Silloin on pakko järjellä valita sopivampi kumppani vaikka se ei aikaansaa samanlaista tunnetta.

Vierailija
38/117 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biologinen nainen

Ei pahoinpitele mua henkisesti eikä fyysisesti

Ei ole merkittäviä terveys-, mielenterveys- eikä päihdengelmia

Yhtä hyvin voisin toivoa päävoittoa Eurojackpotissa

Vierailija
39/117 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut aivan jumalattoman ihastunut hyvinkin erilaisiin naisiin, mutta kiinnostus on lopahtanut, kun suuseksikielteisyys on tullut ilmi. Siispä vastaan, että ehdoton minimivaatimus seurustelulle on se, että nainen pitää suuseksistä ja on sen verran haluttava, että haluan sitä myös antaa.

Vierailija
40/117 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonne vaikuttaa ja että miehen kanssa on hyvä olla.