Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ota selvää miehestä

Vierailija
21.10.2023 |

Olen seurustellut nykyisen mieheni kanssa noin 1,5 vuotta. Olemme kolmekymppisiä. Itselläni takana kaksi pidempää avoliittoa, miehellä max. 2v suhteita. Miehen viestintä ja sitoutumisen osoittaminen on hyvin ristiriitaista. Mitenhän sen nyt lyhyesti sanoisi... näimme aluksi vain kahdesti viikossa, mutta kerroin, että itse haluaisin nähdä useammin, esimerkiksi kolme tai neljä kertaa viikossa. Teimme sitten niin. Mies perusteli, ettei ole tottunut näkemään ketään noin usein. 

Sitten niihin ristiriitaisuuksiin: Mies juoksee luokseni, jos olen sairas. Kun tarvitsen häntä, hän kyllä tulee. Hän kehuu, koskettaa ja kertoo rakastavansa. Meillä on hyvä kemia ja keskusteluyhteys.

Mies on kuitenkin hyvin vetäytyvä. Hän tarvitsee omaa tilaa paljon. Luen hänen kuulumisiaan somesta, jossa roikkuukin päivittämässä päivänsä jokaisen käänteen isolle yleisölle. Hän kertoo ettei oikein jaksa viestitellä, mutta somessa kyllä jaksaa kertoa elämästään kaikille muille. Riitatilanteessa uhkailee aina erolla, mutta samalla vannoo olevansa sitoutunut minuun. 

En ota selvää.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Pystyttekö puhumaan avoimesti kaikesta? Yhteisestä tulevaisuudesta? Yhteenmuuttamisesta? Suuttuuko tai hermostuuko jos otat "vaikeita" asioita esille.

Aikuinen ihminen ei blokkaa omaa seurustelukumppaniaan somessa eikä toistuvasti uhkaile erolla.

Toisaalta aikuinen ihminen keksii muitakin yhteydenottotapoja kuin kumppanin seuraaminen somessa! Minusta olisi kamalaa, jos mies olisi haukkana kommentoimassa tekemisiäni.

Minusta ap on etsimässä seuraavan lapsen elatusmaksujen maksajaa, itse en osaa pitää mitään 5 vuoden avoliittoa pitkänä suhteena eikä ap ikänsä puolesta oikein pitempiä liittoja ole ennättänyt elämään. Lapsia tehdään ja sitten niitä jaetaan kahden kodin kesken, ehkä se ei ole miehen mielestä hyvää elämää kenellekään.

Jos eroperhe on turvaton, niin 50 prosenttia perheistä on sitten turvattomia. Lapsen isä asuu onneksi melkein naapurissa. 

En olekaan NYT tekemässä tällaiseen tilanteeseen lapsia, mutta parin kolmen vuoden päästä alkaa jo kello tikittämään. Mielelläni odottaisin pidempäänkin, mutta biologia on biologiaa. 

Ap

Vierailija
22/34 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on oikeasti sopiva, ei tarvitse ihmetellä asioita vauva-palstalla. Älä tuhlaa enää aikaasi tuohon tyyppiin, he is just not that into you.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti kun tämä ei ole enää m.vihaa. miehet tekee tuota ihan tietoisesti. Naisten kello käy ja jokseenkin järkevät hyväksikäyttää naisen paloa päästä sitoutumaan. Älkää jääkö noihin suhteisiin. Ette vaikka olisi miten kiire tai palo saada joku.  Miksi? Palkitsette tosta käytöksestä.

Vierailija
24/34 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tilanteesta, jossa toinen ilmeisen syyttä blokkaa kumppaninsa, enää päästään takaisin "suhteeseen"? Siis mitä sen blokkaamisen jälkeen  tapahtuu että suhde taas jatkuu, ja etenkin, miten noin voi käydä useamman kerran? En yhtään ymmärrä, koska itselle blokkaus olisi = ero ja turha olisi yrittää luikerrella takaisin.

25/34 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai tosissaan Ap mitään lasta aio tällaiseen sekasotkuun tehdä? 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
26/34 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

He's just not that in to you.

Vierailija
27/34 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs selvää sinun tässä pitää ottaa? Eikös se merkitse ainoastaan, että haluatko sinä olla tollasessa suhteessa vai et?

28/34 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisihän teidän yrittää asua yhdessä jos kerta haluatte lapsia.

Vierailija
29/34 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

🐖🐷-jättöaika. 

Vierailija
30/34 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun viesti oli muka asiaton, kun laitoin, että sekava viesrintä on aina EI. Ei ton ukkelin kaa tuu mitään, outo on.

Vierailija
31/34 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette jo yhdessä kolme kertaa viikossa niin miten paljon sitten vielä lisäksi pitäisi olla yhteyksissä? 

Eikö voi kummatkin elää väliajoilla omaa elämäänsä? Itse tilaa haluavana ahdistun liian tiheästä yhteydenpidosta. Kerroit, ettämies halusi tavata kahdesti viikossa, mutta itse halusit useammin. Liittyykö nuo riidat siihen, siis erilaisiin tapaamistarpeisiin? Oletko kovin aktiivinen laittamaan viestejä tms? 

Erolla uhkailu ja estäminen on huono juttu, mutta kunnioitatko myös miehen tarvetta olla itsekseen? 

Vierailija
32/34 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota itse yhteyttä mieheen. Mies ottaa yhteyttä sitten kun alkaa oikeasti kiinnostamaan. Kerro mitä toivot suhteelta. Jos ei sovi tällä miehelle yhtään mikään niin itse kyllä sanoisin heipat. Tuskin tuosta suhde paranee itsestään. Itsetutkiskelun paikka sinulla ja miehellä siitä mitä odotatte suhteeltanne. Reipas mietintätauko voisi tehdä hyvää.

Vierailija
33/34 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla wrote:

Et kai tosissaan Ap mitään lasta aio tällaiseen sekasotkuun tehdä? 

Ap voisi tehdä ihan itse sen lapsen, ei kai siihen nyt mitään elättäjää tarvitse. 

Vierailija
34/34 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän sabotoi tahallisesti suhdetta, jotta voi sitten itseään toteuttavan ennustuksen mukaisesti lopulta todeta, että "arvasin, en kelpaa olen surkimus yhyy". En tuhlaisi aikaa. Jos ei ole vielä kolmekymppisenä kykyä itsereflektioon niin ei sitä tule koskaan, ellei kohtaa jotain suurta mullistusta elämässään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi