En ota selvää miehestä
Olen seurustellut nykyisen mieheni kanssa noin 1,5 vuotta. Olemme kolmekymppisiä. Itselläni takana kaksi pidempää avoliittoa, miehellä max. 2v suhteita. Miehen viestintä ja sitoutumisen osoittaminen on hyvin ristiriitaista. Mitenhän sen nyt lyhyesti sanoisi... näimme aluksi vain kahdesti viikossa, mutta kerroin, että itse haluaisin nähdä useammin, esimerkiksi kolme tai neljä kertaa viikossa. Teimme sitten niin. Mies perusteli, ettei ole tottunut näkemään ketään noin usein.
Sitten niihin ristiriitaisuuksiin: Mies juoksee luokseni, jos olen sairas. Kun tarvitsen häntä, hän kyllä tulee. Hän kehuu, koskettaa ja kertoo rakastavansa. Meillä on hyvä kemia ja keskusteluyhteys.
Mies on kuitenkin hyvin vetäytyvä. Hän tarvitsee omaa tilaa paljon. Luen hänen kuulumisiaan somesta, jossa roikkuukin päivittämässä päivänsä jokaisen käänteen isolle yleisölle. Hän kertoo ettei oikein jaksa viestitellä, mutta somessa kyllä jaksaa kertoa elämästään kaikille muille. Riitatilanteessa uhkailee aina erolla, mutta samalla vannoo olevansa sitoutunut minuun.
En ota selvää.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Itse haaveilen tavallisesta perhe-elämästä. Minulla on jo yksi lapsi vuoroviikoin. Haluaisin vielä yhden tai kaksi, ja iän puolesta alkaa olemaan viimeiset hyvät vuodet siihen. Mies kertoo haluavansa lapsia, mutta ei tiedä milloin. Ei suostu puhumaan tulevaisuudesta, jos kuukauden sisään on ollut yksikin riita.
Ap
"haaveilen tavallisesta perhe-elämästä. Minulla on jo yksi lapsi vuoroviikoin."
öööö?
Vierailija kirjoitti:
Itse haaveilen tavallisesta perhe-elämästä. Minulla on jo yksi lapsi vuoroviikoin. Haluaisin vielä yhden tai kaksi, ja iän puolesta alkaa olemaan viimeiset hyvät vuodet siihen. Mies kertoo haluavansa lapsia, mutta ei tiedä milloin. Ei suostu puhumaan tulevaisuudesta, jos kuukauden sisään on ollut yksikin riita.
Ap
Haluaako mies lapsia vai välitätkö edes miehen mielipiteestä kun sinä olet selvästikin päättänyt että sinä haluat lisää lapsia?
Mies haluaa ehkä lapsen, mutta ei sinun kanssasi. PISTE!
Jos haluat lapsen, vapauta tuo mies luontoon, ja etsi itsellesi mies, joka kunnioittaa sinua, ja jota sinä pystyt aidosti kunnioittamaan. (Jos tiedät, mitä kunnioittaminen tarkoittaa.)
Tuo on se ongelma.kun sinulla on jo toisen miehen lapsi. Isäpuolen roolissa ei ole mitään hyvää miehelle. Isäpuolena miehellä ei ole kuin kövelevän rahapussin ja sylkykupin rooli