Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos luoksesi tulisi ruokavieras, maksattaisitko hänellä puolet ruokailun kustannuksista (kotiruoka, ei kalliita raaka-aineita.)?

Vierailija
21.10.2023 |

Vieras ei siis asu luonasi vaan tulee vain syömään pari kertaa. Voi olla ystäväsi, äitisi, sisaruksesi tai muu läheinen.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos itse kutsun niin en todellakaan maksattaisi.Ehkä sitten jos itse änkeäisi vaikka viikoksi kylään jostain syystä...

Vierailija
42/44 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen aamupala, kotiruoka ja grillimakkara jos kelpaa niin se ei meitä vie konkurssiin. Sitä en ymmärrä sitten jos tullaan isäntäväen viinatkin juomaan ja maksatuttamaan omat viulut jos käydään ravintolassakin.

Jos isäntäväelle pääsee ilmaiseen hotelliin niin hyviin tapoihin kuuluu kyllä viedä tuliaisia vähintäänkin edes oman kulutuksen verran ja vähän enemmänkin isäntäväellekkin mielellään siitä hyvästä että passataan ja pääsee ilmaiseen hotelliin.

En ollut ikinä nähnyt tämmöistä kun puolisolleni tuli vähän kaukaisempia sukulaisia ihan tyhjin käsin ja hänellä maksatutettiin ihan kaikki viulut. Koskaan ei tultu tarjoamaan takaisin ja se loppui siihen kun puolisoni haukkui suoraan ne hyväksikäyttäjiksi. Ei senkään jälkeen tultu koskaan tarjoamaan mitään takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kerran viikossa ruokavieraita, km joka toinen kk iso porukka. 

Enpä ole vielä koskaan laskuttamut käynnistä! 

On eri asia jos todiaan "tehdään porukalla ruokaa" jolloin jokainen tuo jotain aineksia mukana mutta vierailut erikseen

Vierailija
44/44 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Eri asia, jos yhdessä isommalla porukalla jotkut bileet järjestettäisiin. Silloin todennäköisesti sovittaisiin, mitä kukakin ostaa ja yhdessä tehtäisiin. Toki, jos vieraat viipyisivät pidemmän aikaa ja söisivät valmiissa pöydässä, niin voisi jotain osallistumista laskuun olla. Toki fiksu vieras tämän itse tajuaisi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi