Apua! Miten soittaa henkilölle, joka on estänyt minut?
On pakko ilmoittaa tärkeä asia. Onko ainoa vaihtoehto jonkun toisen kännykästä?
Kommentit (65)
Et mitenkään. Hän ei halua kuulla sinusta eikä olla tekemisissä kanssasi. Voit yrittää kirjoittaa kirjeen jos tiedät osoitteen.
Eikun laitat numeron eteen salakoodin #358224*# niin puhelu menee niin läpi.
Se on naiselle niin saatanan vaikea käsittää että naisen kanssa ei haluta puhua. Kyllähän joka nainen on sen verran itsekäs että ajattelee että "kyllä kaikki haluaa puhua minun kanssa"
Vierailija wrote:
Se on naiselle niin saatanan vaikea käsittää että naisen kanssa ei haluta puhua. Kyllähän joka nainen on sen verran itsekäs että ajattelee että "kyllä kaikki haluaa puhua minun kanssa"
Meillä on avioeron ositus tekemättä. Se tehdään nyt, tai sitten kun jompi kumpi kuolee. En halua asiaa perillisteni riesaksi.
ap
Onkos siellä mieheni kakkosnainen? Minä en ole estänyt sinua, sen kuin pirautat vaan! Tai sitten laitat asian tähän palstalle, voin lukea sen täältä.
Voitko lähettää sähköpostin? Se olisi asiallisempaa kun olet estetty. Ei mene riitelyksi.
Mikään ei ole noin tärkeää. Jos missaa jonkun hautajaiset koska ei saa tietoa, niin elämä on. Perunkirjoituksiin kutsu kyllä löytää viranomaisten suunnalta kun on pakko.
Vierailija wrote:
Selvänäkijä täällä vaan kirjoittelee, tietää heti sukupuolen.
Hommaat lakimiehen ja hän hoitaa ositusasian. Ei siinä tarvitse olla suoraan tekemisissä keskenään.
Minä olen estänyt anoppini. Mitä asiaa sulla on?
Lakimies hoitaa tuossa tapauksessa yhteyden oton. Sun ei tarvitse itse soittaa.
Vierailija wrote:
Hommaat lakimiehen ja hän hoitaa ositusasian. Ei siinä tarvitse olla suoraan tekemisissä keskenään.
Entä jos hoitaa sen netin kautta? Eli molemmat ilmoittavat netin kautta omaisuutensa. Miten tavoitetaan ex?
Toi sun asias ei ole tärkeä sille estäjälle. Sut on estetty syystä.
Vierailija wrote:
Et mitenkään. Hän ei halua kuulla sinusta eikä olla tekemisissä kanssasi. Voit yrittää kirjoittaa kirjeen jos tiedät osoitteen.
Jos on vaikka saanut tietää, että on vaikka HIV, niin olisihan siitä korrektia kertoa ex-kumppanille.
Mulla on vähän vastaava tilanne yhden lähisukulaisen kanssa. Joillakin on helpompi laittaa pää puskaan, kun hoitaa asiat ja ottaa vastuuta. En ymmärrä. Mielenkiintoista yrittää ilmoittaa vanhemman kuolemasta ja hoitaa perunkirjoitus. No kunhan soppa on selvitetty, niin toimii se numeron estäminen onneksi toiseenkin suuntaan..
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Meillä on avioeron ositus tekemättä. Se tehdään nyt, tai sitten kun jompi kumpi kuolee. En halua asiaa perillisteni riesaksi.
ap
Osituksen voi myös toimittaa tuomioistuimen tähän tehtävään määräämä pesänjakaja. Ei tarvinut omasta exästä kuuulla mitään eikä nähdä.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
ap
Osituksen voi myös toimittaa tuomioistuimen tähän tehtävään määräämä pesänjakaja. Ei tarvinut omasta exästä kuuulla mitään eikä nähdä.
Haluaisin hoitaa asian mahdollisimman edullisesti, koska eron aikaan kumpikaan ei omistanut mitään. Ei ole mitään, mistä riidellä.
Ap
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Selvänäkijä täällä vaan kirjoittelee, tietää heti sukupuolen.
Eipä siihen selvännäkijän taitoa tarvi kun voi päätellä että täällä keskustelupalstalla on kyseessä nainen kun kritisoidaan että muut ei taaskaan tee niin kuin minä haluan.
Ja muutenkin ainahan se on naisille ongelma jos joka asia ei mene juuri niin kuin nainen haluaa
On. Tai sit hommaat prepaid-liittymän ja soitat siitä.