Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisen sosiaalitukimallin (veronkorotuksen/helpotuksen) vaatisi jotta sinkut aloittaisi liikunnan ja etsisi kumppanin itselleen?

Vierailija
21.10.2023 |

Jan Vapaavuori on huolissaan.

https://www.iltalehti.fi/muutlajit/a/51453dd5-7479-4bba-b099-b62df57b66…

Yksinasuvien ihmisten määräkin on valtava, koska suominaiselle ei kelpaa enää mikään muu kuin työ.

https://yle.fi/a/74-20053970

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaavuori on huolissaan siis persumiehistä ja maalaisista, joilta surkastuvat jalat alta.

Työ on muistaakseni Kokoomuksen mielestä parasta sosiaaliturvaa.  Naisten korkea työmoraali on Suomen menestyksen syy.

Vierailija
2/34 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, minä olen aina ollut sinkku mutta se tuskin johtuu naisista. M

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terkut persulaan, tuolla propagandalla ei taida tippua viikkorahaa Kremlistä 😂

Vierailija
4/34 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on taas meloneja ja lippalakkeja yhdistelty persutyypillisellä idiotialla.

5/34 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mä kumppanilla? 😂  

Vierailija
6/34 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkku naisilta voisi ottaa työttömyys ja asumistuen pois. Silloin tilanteet joissa maksetaan asumistukea kahteen asuntoon loppuu. Tämä houkuttelee naisia joko työllistämään pitäkseen itsenäisyytensä tai pariutumaan, jotka molemmat hyödyttävät valtiota.

Vierailija
7/34 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu wrote:

Mitä mä kumppanilla? 😂  

Pidätkö enemmän huvipuistoista? 🙂

Vierailija
8/34 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän ei tartte minkäänlaista muutosta, toki ylimääräinen raha on aina tervetullut 😊

Vierailija
9/34 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maatiaisläskit liikkuvat vähemmän kuin kaupunkilaiset ja sen näkee esim katsomalla ylileveitä kansanedustajia PS:n riveissä.

Myös maalaislapset ovat lihavampia kuin kaupunkilaislapset.

Sinkkumiehet möllöttävät maalla matalimmin koulutettuina. Ei niillä ole mitään vetovoimatekijää.

Vierailija
10/34 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo liikunnallinen, normaalipainoinen 40+ nainen ja haluan vastaavan, itsestään huolta pitävän hyväkuntoisen miehen, jolla on myös mielenterveys ja elämänhallinta kunnossa. Etsin ikäistäni miestä ja heillä tuppaa näiden asioiden kanssa olevan paljon ongelmia.  

Vierailija
11/34 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote: Sinkku naisilta voisi ottaa työttömyys ja asumistuen pois. Silloin tilanteet joissa maksetaan asumistukea kahteen asuntoon loppuu. Tämä houkuttelee naisia joko työllistämään pitäkseen itsenäisyytensä tai pariutumaan, jotka molemmat hyödyttävät valtiota.

Naiset ovat töissä, ja tietämättömyytesi perustuslaista kertoo karua kieltään tyhmyyden kumuloitumisesta miessukupuoleen.

Tuskin kukaan sinua huolii millään ehdoilla, missään tilanteessa. Ja mites sun käy, jos työttömyysetuudet ym poistetaan? Kerjuulle joudut. Isi ja äiti eivät elätä loputtomiin.

12/34 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Huvipuistohullu wrote:

Mitä mä kumppanilla? 😂  

Pidätkö enemmän huvipuistoista? 🙂

Tiätysti! 😎 

Vierailija
13/34 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse sen ratikan alle, ap. 

Vierailija
14/34 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomuslainen ei käsitä muita mittareita kuin rahan. Kun katsoo koko maailmaa niin en ihmettele ettei haluta tehdä lapsia. Toki onhan sillä rahalla vaikutusta. Sinimustan toimilla syntyvyys laskee varmasti lisää. 

Vierailija
15/34 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on säälittävä. Miettikää miten kurjaa olla noin tollo ja häiriintynyt.

Vierailija
16/34 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on miesoletettu, persuoletettu, kakaraoletettu ja oppilashuollon sekä muiden viranomaisten puuttumisen tarpeessa.

Isi ja äiti Teneriffalla ja sulta viikon ruokarahat loppuneet jo?

Vierailija
17/34 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote: Sinkku naisilta voisi ottaa työttömyys ja asumistuen pois. Silloin tilanteet joissa maksetaan asumistukea kahteen asuntoon loppuu. Tämä houkuttelee naisia joko työllistämään pitäkseen itsenäisyytensä tai pariutumaan, jotka molemmat hyödyttävät valtiota.

Miten esim. Mun pariituminen hyödyttäisi valtiota? 

Lapseton sinkku N 

Vierailija
18/34 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisten elämänlaatua pitäisi huonontaa,? Naiset voi hyvin kun saa asua yksin ja käydä töissä. Mennäänpä kerrankin naisten hyvinvointi edellä. Huonoin terveys on parisuhteessa olevalla naisella jolla on lapsia. Sitä huonommin voi enää sinkkumies. Sinkkumiehet saa nyt tsempata jollain muulla tapaa kuin tuhoamalla oman hyvinvointinsa eteen jonkun naisen elämän perheellä ja parisuhteella.

Vierailija
19/34 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahteen asuntoon? Ei mulla sinkkuna ole kuin yksi asunto, olen kylläkin töissä enkä saa tukia.

Vierailija
20/34 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ottaa sinkkumiehiltä työttömyys-, ja asumistuet pois. Kahteen asuntoon ei enää maksettaisi tukea. Miesten olisi joko työllistyttävä tai sitouduttava avoimesti  naiseen/perheeseensä. Kai tiesit, että se tyhjänä pidettävä asunto on yleensä miehen?