Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen hoikka nainen, silti en kelpaa miehille

Vierailija
20.10.2023 |

Miehethän aina hokevat, että naisessa on tärkeintä hoikkuus. Olen itse 175/50, mutta eipä silti ole kiinnostuneita miehiä ympärillä. Ilmeisesti miehille ei kelpaa mikään?

Kommentit (335)

Vierailija
301/335 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Lapsellista ja säälittävää tuo ulina, että tavalliset miehet ei saa parisuhdetta. No kyllä todellakin saa. Jos ei yhtään kenenkään kanssa saa parisuhdetta, niin silloin on jotakin vialla eikä ole mikään tavallinen mies.

Itse olen 44v nainen ja saanut ainoan lapseni avoliitossa tavallisen miehen kanssa. Hänestä erosin ja tapasin myöhemmin tavallisen miehen jonka kanssa avioiduin. Mies 168cm ja mä 169cm, että turha ulista siitä pituudestakaan. Nyt olen eronnut tuostakin miehestä ja ihan tavallinen suomalainen mies mulla on etsinnässä. En toki vielä etsimällä etsi parisuhdetta vaan nyt riittää anaaliseksisuhde varatun miehen kanssa.

Eipä ole nuo sinunkaan tavalliset miehet kelvanneet sinulle loppuelämäksi.

Vierailija
302/335 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Lapsellista ja säälittävää tuo ulina, että tavalliset miehet ei saa parisuhdetta. No kyllä todellakin saa. Jos ei yhtään kenenkään kanssa saa parisuhdetta, niin silloin on jotakin vialla eikä ole mikään tavallinen mies.

Itse olen 44v nainen ja saanut ainoan lapseni avoliitossa tavallisen miehen kanssa. Hänestä erosin ja tapasin myöhemmin tavallisen miehen jonka kanssa avioiduin. Mies 168cm ja mä 169cm, että turha ulista siitä pituudestakaan. Nyt olen eronnut tuostakin miehestä ja ihan tavallinen suomalainen mies mulla on etsinnässä. En toki vielä etsimällä etsi parisuhdetta vaan nyt riittää seksisuhde varatun miehen kanssa.

Juttu on siinä että se vähän vaihtelee mitä itse kukin pitää tavallisena. Jonkun hottiksen mielestä tavallista komeampi mies voi olla hänen mielestään tavis, koska on tottunut sellaisten kanssa pörräämään. Loput oikeasti tavikset onkin si

Okei. Nyt kun niin monessa viestissä on hoettu tätä samaa mantraa, niin nyt kyllä kiinnostaisi nähdä tämä teidän mielestä aidon taviksen näköinen mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/335 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Itse olen 44v nainen ja saanut ainoan lapseni avoliitossa tavallisen miehen kanssa. Hänestä erosin ja tapasin myöhemmin tavallisen miehen jonka kanssa avioiduin. Mies 168cm ja mä 169cm, että turha ulista siitä pituudestakaan. Nyt olen eronnut tuostakin miehestä ja ihan tavallinen suomalainen mies mulla on etsinnässä. En toki vielä etsimällä etsi parisuhdetta vaan nyt riittää seksisuhde varatun miehen kanssa.

"En toki vielä etsimällä etsi parisuhdetta vaan nyt riittää seksisuhde varatun miehen kanssa"

Very classy 👍

Vierailija
304/335 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ja sen varatun seksisuhdemiehen pitääkin sitten olla komeampi.

Kyllä myönnän miehen olevan komea ja hyväkroppainen. Mitä sitten?

No tuossa nähdään totuus.

Se komea ja hyväkroppainen mies on mitä oikeasti haluaisit. Mutta koska sellainen on saatavilla vain panosuhteeseen, parisuhteissa tyydyt lyhyeen tai huonokroppaiseen tai tavisnaamaiseen.

Saattaa selittää senkin, mikseivät parisuhteet ole kestäneet.

Vierailija
305/335 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Juttu on siinä että se vähän vaihtelee mitä itse kukin pitää tavallisena. Jonkun hottiksen mielestä tavallista komeampi mies voi olla hänen mielestään tavis, koska on tottunut sellaisten kanssa p

Tavismiehiä:

https://thumbs.dreamstime.com/z/regular-guy-7657297.jpg

https://thumbs.dreamstime.com/z/regular-guy-8348446.jpg?w=992

Tässä on hyvä kuva:

https://i.dailymail.co.uk/i/pix/2015/01/20/24DCD65E00000578-0-image-a-1…

Kaikki ovat tavismiehiä, mutta ei ole vaikeaa arvata keistä naiset pitävät. Kuvassa on selkeästi komeita tavismiehiä ja tavismiehiä jotka eivät ole sieltä komeammasta päästä vaan...tavallisia. Itse asiassa, miksipä emme testaisi tätä? Katsotaan jakautuvatko naisten äänet kuinka tasan.

https://www.vauva.fi/keskustelu/5328592/kuka-naista-miehista-miellyttaa…

Vierailija
306/335 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Juttu on siinä että se vähän vaihtelee mitä itse kukin pitää tavallisena. Jonkun hottiksen mielestä tavallista komeampi mies voi olla hänen mielestä

Oma veikkaukseni: ylärivi saa roimasti enemmän ääniä kuin alarivi.

Kaksi vasemmanpuoleista ovat keskivertoa kasvokomeampia, olkoonkin että vasemmanpuoleisella on hintelähkö kroppa. Kolmas vasemmalta on selkeästi komea ja sopivalla tavalla vähän dad bod. Oikeanpuoleisen kroppa on raamikas ja rintakehä V-mallinen.

Alarivin miehet ovat selkeämmin taviksia, mutta ei sieltä komeimmasta päästä.

Vierailija
307/335 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa nää tasoteoriatyypit. Mä olen epäsuosittu nainen ja silti löysin parisuhteeseen miehen joka on mun mielestä 10 ja mä olen hänen mielestä 10. Miksiköhän? Olisiko rakkaus, sielunkumppanuus, ystävyys, se että ollaan jaettu ihania muistoja koko ikämme 20-30 v? Siinä ei paljoa vaikuta mikään paino, pituus tai kuppikoko kun löytää elämänsä rakkauden. Ei kiinnosta vaikka kaikki maailman muut miehet sanoisi mun tason olevan 0, koska he eivät merkitse mulle yhtään mitään. 

Vierailija
308/335 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Juttu on siinä että se vähän vaihtelee mitä itse kukin pitää tavallisena. Jonkun hottiksen mielestä tavallista komeampi mies voi olla hänen mielestä

Lainaus ei toimi, mutta vastaus tuohon viestiin jossa linkattu tavismiehiä.

Tuon dailymailin miehet ovat omaan silmääni jopa enemmän komeita kuin taviksia. Osalle en varmaan laittaisi tykkäystä, kun ajattelisin etten ole riittävä itse.

Eli se siitä "naisen tavis tarkoittaa aina top10 komeinta" -jutusta.

Vierailija
309/335 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Naurattaa nää tasoteoriatyypit. Mä olen epäsuosittu nainen ja silti löysin parisuhteeseen miehen joka on mun mielestä 10 ja mä olen hänen mielestä 10. Miksiköhän? Olisiko rakkaus, sielunkumppanuus, ystävyys, se että ollaan jaettu ihania muistoja koko ikämme 20-30 v? Siinä ei paljoa vaikuta mikään paino, pituus tai kuppikoko kun löytää elämänsä rakkauden. Ei kiinnosta vaikka kaikki maailman muut miehet sanoisi mun tason olevan 0, koska he eivät merkitse mulle yhtään mitään. 

Tasoteoria ei merkitse mitään kun mieleinen kumppani on löytynyt.

Tässä ketjussa on paljon sellaisia jotka eivät ole kumppania löytäneet. Ja on naiviivia väittää etteikö ulkonäkö olisi ensimmäinen este joka pitää ylittää.

Vierailija
310/335 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Tasoteoria ei merkitse mitään kun mieleinen kumppani on löytynyt.

Tässä ketjussa on paljon sellaisia jotka eivät ole kumppania löytäneet. Ja on naiviivia väittää etteikö ulkonäkö olisi ensimmäinen este joka pitää ylittää.

Ensimmäinen este on se, että on paska luonne eikä näe ihmisiä edes ihmisinä vaan tasoina, hyödykkeinä. 

Vierailija
311/335 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tässä taas haiskahtaa sellainen että nainen kokee olevansa epäsuosittu kun häntä lähestyy vain X miestä kuukaudessa.

Vierailija
312/335 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Juttu on siinä että se vähän vaihtelee mitä itse kukin pitää tavallisena. Jonkun hottiksen mielestä ta

Ylärivin miehet ovat komeammasta päästä, mutta eivät pärjäisi miesmalleina. alarivin miehet ovat keskitasoa. Jokunen nainen voi ajatella että ylärävin miehet eivät ole enää taviksia, mutta väittäisin että enemmistön mielestä he ovat sitä.

Gallupin tuloksista voi katsoa päteekö tasoteoria tavisten keskuudessa, vai ratkaiseeko tavisten kesken vain makuasiat.

Vierailija
313/335 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ensimmäinen este on se, että on paska luonne eikä näe ihmisiä edes ihmisinä vaan tasoina, hyödykkeinä."

Tämä ei ole asia joka käy ilmi alussa.

Ja turha on satuilla että te naiset muka näkisitte miehen lävitse. Ette todellakaan näe.

Vierailija
314/335 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Toistaiseksi on mennyt niin kuin ennustit.

Ylärivin vasemmanpuoleinen saanut vähiten koska hintelyys, loput kolme tasoissa.

Ei ainuttakaan ääntä alariville.

Vierailija
315/335 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet haluaa nimenomaan sairaalloisen laihoja naisia. Ystävä sairasti aivan näkyvää anoreksiaa. Nyt parantuneena mutta yhä hoikkana hän on muistellut sitä kuinka miehet olivat häneen hulluna  kun oli aivan luuranko.

Victoria Secret perinteiset mallit ovat aivan luurankoja mutta monen miehen mielestä juuri siksi  ihania.

Vierailija
316/335 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ihan höpönlöpöä, että naisessa tärkeintä olisi hoikkuus. Mun nuoruudessa käytännössä kaikki olivat hoikkia, silti ei kaikki ollut suosittuja tyttöjä. 

Itsekin olin hoikka ja muutenkin sellainen perusnätti tavallinen tyttömäinen ja niin paljon mua haukuttiin rumaksi. Ei siihen tarvittu kuin se, että oli vähän köyhemmästä perheestä eikä ollut varaa niin nätteihin mekkoihin kuin muilla tytöillä. 

Nykyään sitten kilpaillaan muilla kalliilla varustuksilla kuin vaatteilla, esimerkiksi tekohiuksilla ja tekoripsillä, ne joilla on sellaisiin varaa.

Vierailija
317/335 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

"Victoria Secret perinteiset mallit ovat aivan luurankoja mutta monen miehen mielestä juuri siksi  ihania."

Ne suuren yleisön nimeltä tuntemat ja parasvartaloiset ovat kuitenkin lähes poikkeuksetta olleet aina normaalipainoisia. Harva näyttää alipainoisena vähissä vaatteissa hyvältä.

Vierailija
318/335 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tuo on ihan höpönlöpöä, että naisessa tärkeintä olisi hoikkuus. Mun nuoruudessa käytännössä kaikki olivat hoikkia, silti ei kaikki ollut suosittuja tyttöjä. 

Itsekin olin hoikka ja muutenkin sellainen perusnätti tavallinen tyttömäinen ja niin paljon mua haukuttiin rumaksi. Ei siihen tarvittu kuin se, että oli vähän köyhemmästä perheestä eikä ollut varaa niin nätteihin mekkoihin kuin muilla tytöillä. 

Nykyään sitten kilpaillaan muilla kalliilla varustuksilla kuin vaatteilla, esimerkiksi tekohiuksilla ja tekoripsillä, ne joilla on sellaisiin varaa.

Nuoret naiset nyt eivät ole lähelläkään sitä tasoa mitä olivat minun nuoruudessani. Vanhat opiskeluajan kovat ovat todisteena tästä.

Mikään vaatetus, meikkaaminen tai tekoripset ei kompensoi löllöä kroppaa.

Vierailija
319/335 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

"Victoria Secret perinteiset mallit ovat aivan luurankoja mutta monen miehen mielestä juuri siksi  ihania."

Ne suuren yleisön nimeltä tuntemat ja parasvartaloiset ovat kuitenkin lähes poikkeuksetta olleet aina normaalipainoisia. Harva näyttää alipainoisena vähissä vaatteissa hyvältä.

Victoria's Secret-mallien työnä on myydä vaatteita naisille.

Se on ihan tutkittua että naistenvaatteet myyvät parhaiten kun niitä esitellään superhoikkien naisten päällä.

On myös tutkittua että miesten naisihanne on kurvikkaampi kuin naisten naisihanne.

Vierailija
320/335 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Victoria's Secret-mallien työnä on myydä vaatteita naisille.

Se on ihan tutkittua että naistenvaatteet myyvät parhaiten kun niitä esitellään superhoikkien naisten päällä.

On myös tutkittua että miesten naisihanne on kurvikkaampi kuin naisten naisihanne.

Eli vähän kuin käänteisesti miesten ilmiönä miehet ihailee niitä lihaskimppu-kaappimiehiä ja uskovat suurimman osan naisistakin ihannoivan.