Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen hoikka nainen, silti en kelpaa miehille

Vierailija
20.10.2023 |

Miehethän aina hokevat, että naisessa on tärkeintä hoikkuus. Olen itse 175/50, mutta eipä silti ole kiinnostuneita miehiä ympärillä. Ilmeisesti miehille ei kelpaa mikään?

Kommentit (335)

Vierailija
281/335 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kuvioita sekottaa se, että tavallisellekin naiselle on satoja miehiä tarjolla - seksisuhteeseen.

Kun nainen menee Tinderiin ja hukkuu tykkäyksiin samalla kuin samantasoinen mies saa ne kaksi matchia kuukaudessa matalampitasoisilta naisilta, ei tuosta parisuhdetta synny. Nainen jää viestittelemään niiden komeiden ghostaajien ja pelimiesten kanssa, josko joku heistä haluaisi sitoutua. Kenties nainen pääsee parisuhteeseen vähäksi aika itseään paremmannäköisen miehen kanssa kun miellyttää tätä sallimalla sikailut, meikkaa koko ajan ja suostuu seksissä siihen mitä mies haluaa.

Tämä jatkuu kunnes biologinen kello tikittää, ja siten on oikeasti saatava kestävä parisuhde. Vihdoin katsellaan omantasoisia miehiä ja ollaan aktiivisia heidänkin kanssaan.

Moni mies menee lankaan, on niin mahtavaa kun yhtäkkiä nainenkin yrittää miestä. Tämä on kuitenkin vain lyhyt markkinointikampanja jonka jälkeen asiaan eli lisä

Voi luoja. Suurin osa tavallisista miehistä kyllä todellakin seurustelee jossakin vaiheessa elämäänsä ja monella on puoliso! Ihan oikeastiko te tollukat luulette, että vain komeilla jne. miehillä on puolisot?!? Missä todellisuudessa te oikein elätte? Menkää vaikka Prismaan seuraamaan pariskuntia niin heräätte todellisuuteen.

Vierailija
282/335 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

En ole varma olisiko tämä mahdollista teoriassa.

Siis perusnätti, hoikka, sosiaalinen. Miehet eivät kiinnostu.

Juuri tapasin tuollaisen naisen eräässä tapahtumassa. Ei missi ja joitain piirteitä jotka eivät ole yleisesti miesten mieleen, mutta kokonaisuutena hyvännäköinen.

Oletukseni:

A) on naimisissa komean lääkärin tai juristin kanssa ja mies ei päässyt tapahtumaan työkiireiden vuoksi

B) viihtyy sinkkuna. Kenties voisi harkita viikonloppua ulkomaisen, erittäin komean ja jänskässä työssä olevan maailmanmatkaajamiehen kanssa, jos mies järjestäisi taukoamatta unohtumattomia elämyksiä. Todennäköisesti sittenkin toteaisi lakonisesti että "oli ihan kiva viikonloppu", ja mies jäisi

Hoikkana, tavallisen näköisenä ja tavallisessa työssä olevana miehenä en vaivautunut tekemään aloitetta. Tuloksena olisi ollut vain kiusaantunut tunnelma tapahtuman ajaksi.

Tuollaisen tossukan onkin parempi pysyä naisista kaukana. Lapsellista ulinaa suollat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/335 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläpää ratkaisee ja se, että on kivaa...

Vierailija
284/335 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Olen ulkosielta olemukseltani urheilullinen ja korkeasti kouluttautunut mies, miksi en kelpaa naisille? - Onko se vain se, että olen myös lyhyt? - Tuskinse vain siitä johtuu. - 

Onko se sitä, että olen myös kaljuuntunut? - Tuskin se siitäkään on kiinni.  Tuskin edes molemmista

Mutta olisi se silti mukava joskus vielä kohdata ja löytää oma (mahd.) rakas ja erityinen, jonka kanssa edetä ja elää yhdessä, parisuhteessa.

Joskus vain tuntuu turhauttavalta kun ei ymmärrä, miksi juuri oma kohtaloni on elää ja olla sinkkuna. - Vai onko syy se, että oikeastaan minusta sinkkuankin voi elää ja nauttia elämästään,

Kuten joku täällä joskus kirjoitti, niin parisuhde on onneksi enempi mahdollisuus kuin velvollisuus

Sinun kannattaisi hylätä suomalaiset naiset kokonaan ja panostaa siihen, että löydät mukavan ja kauniin aasialaisnaisen. Niin minäkin tein.

Vierailija
285/335 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Onko joku testi olemassa, millä voisi oman tasonsa määrittää. Ja miten tuo muutenkin toimii, onko taso 8 hyvä vai huono? Näin siis jossain kun joku mies kertoi tasokseen 8. Numeroilla olisi helpompi kuvailla itseään, ei tarvitsisi kirjoittaa pitkiä selityksiä. Kai tähän joku nettitesti on, en vaan löytänyt.

https://heartiste.org/dating-market-value-test-for-women/

Olen testissä eri mieltä siitä, että tekijä selkeästi arvostaa perinteistä "kodin hengetärtä". Omien havaintojeni mukaan ei-perinteiset hauskat naiset ovat yhtä lailla suosittuja, ja etenkin seksuaalisesti dominoivilla naisilla riittää miehiä jonoksi asti, vaikkeivat olisi kovin hyvännäköisiä.

Onpa kamalaa alentavaa ja vihamielistä p a s k a a. Etsi parempaa luettavaa. 

Vierailija
286/335 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Olen ulkosielta olemukseltani urheilullinen ja korkeasti kouluttautunut mies, miksi en kelpaa naisille? - Onko se vain se, että olen myös lyhyt? - Tuskinse vain siitä johtuu. - 

Onko se sitä, että olen myös kaljuuntunut? - Tuskin se siitäkään on kiinni.  Tuskin edes molemmista

Mutta olisi se silti mukava joskus vielä kohdata ja löytää oma (mahd.) rakas ja erityinen, jonka kanssa edetä ja elää yhdessä, parisuhteessa.

Joskus vain tuntuu turhauttavalta kun ei ymmärrä, miksi juuri oma kohtaloni on elää ja olla sinkkuna. - Vai onko syy se, että oikeastaan minusta sinkkuankin voi elää ja nauttia elämästään,

Kuten joku täällä joskus kirjoitti, niin parisuhde on onneksi enempi mahdollisuus kuin velvollisuus

Sinun kannattaisi hylätä suomalaiset naiset kokonaan ja panostaa siihen, että löydät mukavan ja kauniin aasialai

Ei sekään helppoa ole, vaatii paljon työtä että pääsee jotain kautta sisään Suomessa työskentelevien aasialaisten yhteisöön. Mutta se vaiva ehdottomasti kannattaa. Yksi aika varma keino on tehdä osa-aikatyötä hoitosektorilla. Sekin on aika tehokkaasti estetty kyllä, mutta lähihoitajaksi opiskelee aika nopeasti

Tai sitten matkustelemaan, joskin romanssihuijaukset on siinä iso ongelma.

Vierailija
287/335 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia uskaltaa tulla pokaamaan vain oudoimmat hyypiöt. Koettu, nähty ja todistettu paikkansa pitäväksi. Ja tottakai nää hyypiöt saa pakit. Heillä ei ole mitään tilannetajua. 

Vierailija
288/335 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Sinun kannattaisi hylätä suomalaiset naiset kokonaan ja panostaa siihen, että löydät mukavan ja kauniin aasialai

Suosittelen samaa. Ottakaa niitä aasialaisia naisia niin me suomalaiset säästytään teiltä misogynisteiltä. 

Vierailija
289/335 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ottakaa niitä aasialaisia naisia niin me suomalaiset säästytään teiltä misogynisteiltä. "

Siinä taas yksi esimerkki, kun ei ymmärretä sanan merkitystä. Se, ettei suomalaiset naiset sytytä ulkonäöllisesti/luonteen takia, ei ole misogyniaa.

Vierailija
290/335 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei sekään helppoa ole, vaatii paljon työtä että pääsee jotain kautta sisään Suomessa työskentelevien aasialaisten yhteisöön. Mutta se vaiva ehdottomasti kannattaa. Yksi aika varma keino on tehdä osa-aikatyötä hoitosektorilla. Sekin on aika tehokkaasti estetty kyllä, mutta lähihoitajaksi opiskelee aika nopeasti

Tai sitten matkustelemaan, joskin romanssihuijaukset on siinä iso ongelma."

Suomessa alkaa olla jo niin paljon aasialaisia naisia, että on ihme, jos ei jollain vähintään puolitutulla ole aasialainen nainen. Eli sitä kautta moni on löytänyt myös omansa.

Vierailija
291/335 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Kuvioita sekottaa se, että tavallisellekin naiselle on satoja miehiä tarjolla - seksisuhteeseen.

Kun nainen menee Tinderiin ja hukkuu tykkäyksiin samalla kuin samantasoinen mies saa ne kaksi matchia kuukaudessa matalampitasoisilta naisilta, ei tuosta parisuhdetta synny. Nainen jää viestittelemään niiden komeiden ghostaajien ja pelimiesten kanssa, josko joku heistä haluaisi sitoutua. Kenties nainen pääsee parisuhteeseen vähäksi aika itseään paremmannäköisen miehen kanssa kun miellyttää tätä sallimalla sikailut, meikkaa koko ajan ja suostuu seksissä siihen mitä mies haluaa.

Tämä jatkuu kunnes biologinen kello tikittää, ja siten on oikeasti saatava kestävä parisuhde. Vihdoin katsellaan omantasoisia miehiä ja ollaan aktiivisia heidänkin kanssaan.

Moni mies menee lankaan, on niin mahtavaa kun yhtäkkiä nainenkin yrittää miestä. Tämä on kuitenkin vain lyhyt mark

Siinä se tulikin. Jossain vaiheessa elämää. Eli sen jälkeen kun naiset ovat juosseet juoksunsa komeampien meisten kanssa, ja ennen sitä kun naiset ovat tajunneet etteivät he halua tavismiestä sen jälkeen kun perheprojekti on siinä vaiheessa että lapset tulevat toimeen pitkälti omillaan.

Vierailija
292/335 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Onko joku testi olemassa, millä voisi oman tasonsa määrittää. Ja miten tuo muutenkin toimii, onko taso 8 hyvä vai huono? Näin siis jossain kun joku mies kertoi tasokseen 8. Numeroilla olisi helpompi kuvailla itseään, ei tarvitsisi kirjoittaa pitkiä selityksiä. Kai tähän joku nettitesti on, en vaan löytänyt.

Olen testissä eri mieltä siitä, että tekijä selkeästi arvostaa perinteistä "kodin hengetärtä". Omien havaintojeni mukaan ei-perinteiset hauskat naiset ovat yhtä lailla suosittuja, ja etenkin seksuaalisesti dominoivilla naisilla riittää miehiä jonoksi asti, vaikkeivat olisi kovin hyvännäköisiä.

Miesten testi on aivan yhtä armoton.

Ihan turhaan valitat siinä. Tosiasiat ovat tosiasioita. Teille naisille tuntuu olevan tärkeämpää että ne puetaan sellaisiksi että tuntuu kivemmalta. Mutta noin asia on.

Täydet pisteet saa nainen joka on hoikka mutta kurvikas, naisellinen, mukava ja empaattinen, sporttinen mutta ei veri suussa kilpailuhenkinen, älykäs mutta ei nero, rakastaa seksiä, eikä ole jatkuvasti tyytymätön ja vaatimassa jotain.

Väitätkö ettei tuollainen nainen ole kysytty?

Vierailija
293/335 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Jos mietin naisia joihin minulla on mahdollisuuksia:

hoikka mutta kurvikas

Ylipainoinen mutta ei kurvikas, kaikkien minusta kiinnostuneiden vartalotyyppi

naisellinen

Tällääminen ei kiinnosta. On pätenyt kaikkiin

Mukava ja empaattinen

Nämä sanoisin että pätevät. Minusta on kiinnostunut naisia jotka ovat mukavia ihmisinä ja kavereina

sporttinen mutta ei veri suussa kilpailuhenkinen

Kaikki ovat olleet liikunnanvihaajia

älykäs mutta ei nero

En kuvaisi ainuttakaan älykkääksi. Kaikki ovat pitäneet minua huomattavasti älykkäämpänä. Onko se totta, en ole varma

rakastaa seksiä

Eivät rakasta seksiä mitenkään erityisesti

eikä ole jatkuvasti tyytymätön ja vaatimassa jotain

Tämä kävisi ilmi vasta pidemmässä parisuhteessa. Yksikään ei ole ollut mikään diiva

...

Eli selkeästi vaikka olisi matalatasoinen, voi saada mukavan ihmisen kumppaniksi. Mutta seksikkyyteen ja mielenkiintoisuuteen liittyvät ominaisuudet ovat niitä joita ei saa ellei ole tarjota ulkonäköä ja mahdollisesti rahaa/statusta.

Vierailija
294/335 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellista ja säälittävää tuo ulina, että tavalliset miehet ei saa parisuhdetta. No kyllä todellakin saa. Jos ei yhtään kenenkään kanssa saa parisuhdetta, niin silloin on jotakin vialla eikä ole mikään tavallinen mies.

Itse olen 44v nainen ja saanut ainoan lapseni avoliitossa tavallisen miehen kanssa. Hänestä erosin ja tapasin myöhemmin tavallisen miehen jonka kanssa avioiduin. Mies 168cm ja mä 169cm, että turha ulista siitä pituudestakaan. Nyt olen eronnut tuostakin miehestä ja ihan tavallinen suomalainen mies mulla on etsinnässä. En toki vielä etsimällä etsi parisuhdetta vaan nyt riittää seksisuhde varatun miehen kanssa.

Vierailija
295/335 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina yhtä huvittavaa kun näkee että naisen mielestä oma kaunis ulkokuori pitää riittää siihen että saa parhaan mahdollisen suhteen

Vierailija
296/335 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Lapsellista ja säälittävää tuo ulina, että tavalliset miehet ei saa parisuhdetta. No kyllä todellakin saa. Jos ei yhtään kenenkään kanssa saa parisuhdetta, niin silloin on jotakin vialla eikä ole mikään tavallinen mies.

Itse olen 44v nainen ja saanut ainoan lapseni avoliitossa tavallisen miehen kanssa. Hänestä erosin ja tapasin myöhemmin tavallisen miehen jonka kanssa avioiduin. Mies 168cm ja mä 169cm, että turha ulista siitä pituudestakaan. Nyt olen eronnut tuostakin miehestä ja ihan tavallinen suomalainen mies mulla on etsinnässä. En toki vielä etsimällä etsi parisuhdetta vaan nyt riittää seksisuhde varatun miehen kanssa.

Juttu on siinä että se vähän vaihtelee mitä itse kukin pitää tavallisena. Jonkun hottiksen mielestä tavallista komeampi mies voi olla hänen mielestään tavis, koska on tottunut sellaisten kanssa pörräämään. Loput oikeasti tavikset onkin sitten jotain rumiluksia.

Vierailija
297/335 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ja sen varatun seksisuhdemiehen pitääkin sitten olla komeampi.

Vierailija
298/335 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patjaksi kelpaat.

Vierailija
299/335 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla jo viidettä vuotta salasuhde naimisissa olevaan,mutta pyydän häneltä aina rahan.

Vierailija
300/335 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ja sen varatun seksisuhdemiehen pitääkin sitten olla komeampi.

Kyllä myönnän miehen olevan komea ja hyväkroppainen. Mitä sitten?