Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL on juttu, että 50 v naiset ovat haluttuja nuorten miesten keskuudessa. Miksi?

Vierailija
20.10.2023 |

Maksumuurin takana.

Kommentit (316)

Vierailija
61/316 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

No hyvin harva suomalainen 50v nainen on missään julmetun hyvässä ja seksikkäässä kunnossa. Ja hyvin harva 20v myöskään enää nykyaikana. Sama pätee miehiin. Että kukaan ei kohta enää voita, kun porukka vaan paisuu ja paisuu. Eikä seksikään enää maistu.

Mä pidän peittäviä vaatteita. Suomessa on kylmää suurin osa vuodesta. 

Mua ei niin kiinnosta enää seksi eikä myöskään ilmais siivoojan rooli. 

Vierailija
62/316 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

En voisi kuvitella olevani itseäni huomattavasti nuoremman miehen kanssa ja luulen, että suurin osa naisista ajattelee samoin. Voihan sitä hyväntuulisesti flirttailla, mutta siihen se saa jäädäkin. Oman tasoisen kanssa voi ajatella yhden illan juttuja tai suhdetta. Henkinen kypsyys merkitsee enemmän. 

Rouva hyvä. Vaikka juuri sinä joka olet onnellisessa parisuhteessa et voisikaan kuvitella puumailevasi, niin ei se sitä tarkoita etteikö vaikka 5-30% vähemmistö voisi. Eikä kokenut nainen enää nuorta kollia säiky. Ihan samasta syystä setämiehet harrastaa seksiä nuorten töröhuulien kanssa kuin puumat nuorten miesten. Nuorilla miehillä motiivina on seksi, nuorista naisista en tiedä.

Nuorilla naisilla on myös motiivina seksi. Vanhemmat miehet ovat yleensä parempia panemaan ja tietävät mistä nainen tykkää tai viitsivät vaivautua selvittämään jos eivät tiedä. Eivätkä ajattele vain itseään kuten milleniaalijonnet. N33

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/316 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Koska oman ukon testo on 8 ja nuoren miehen 35.

Ikis vauhdissa. Täyttä roskaa.

Vierailija
64/316 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä haluttuja kuin kuolleet.

Vierailija
65/316 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 4kymppisen naisen kanssa ei tarvi enää kortsuja käyttää kun ei raskaudu 👍

Vierailija
66/316 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Olen itse huomannut tuon, ja asia on kiusallinen ja omituinen. Luulen, että taustalla voi olla halu päästä suoraan tilanteeseen, jossa on kiva koti, isommat lapset ym. Ei haluta elää sitä pikkulapsiarkea. Otetaan tavallaan valmis paketti, jonkun muun rakennuttama talo, vakiintuneet kuviot. Lapsia voidaan kuskata harrastuksiin ja olla tavallaan vähän kuin kaveri, ilman sitä vanhemman kasvatusvastuuta. 

En itse voisi edes kuvitella alkavani minkäänlaiseen suhteeseen reilusti nuoremman kanssa, 3 vuotta nuorempi olisi ehkä juuri ja juuri ajateltavissa. Mutta kyllä tuo esitetty tilanne on ihan todellinen ja tiedän naisia, joilla on n. 20 nuorempi avomies. Ja olen itsekin tuollaista kiinnostusta havainnut.

Olen 44.v nainen ja nykyinen parisuhde ei voi hyvin pari vuotta vanhemman miehen kanssa. Tuntuu, että mies on vanhentunut silmissä, ei huolehdi omasta hyvinvoinnistaan ja on monenlaista vaivaa jo. Itse olen liikunnallinen ja nuorekas, monet luulevat kolmekymppiseksi. Jos meille tulisi ero, niin kyllä olisin kiinnostunut nuoremmista miehistä. Olen ollut vähän ihastunut yli 10 vuotta nuorempaan töissä tapaamaani mieheen. 

Vierailija
67/316 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen nuoren miehen suurin haave on 50v täti.

HAHAHA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA. 

Vierailija
68/316 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Niin? Ovathan samanikäiset miehet erittäin haluttuja nuorten naisten keskuudessa. 18v täyttäneet lukiolaistytöt suorastaan himoitsevat vanhempaa setää!

Kyllä. Pilku märkänä odottavat että sedät tulisi pökkimään. Oooo ajaa uuuu

Vierailija
69/316 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyy siihen kun kauneusihanne on muuttunut huomattavasti vaikkapa 1980-luvusta, jolloin 5-kymppisiä pidettiin vamhoina tyylin Tyttökullat. Nykyään moni 50-60 vuotias näyttelijä/laulaja on yhtä kaunis kuin parikymppisetkin. 

Vierailija
70/316 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tädeissä vara parempi. 

Vierailija
71/316 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma muuttuu Eskoseni. 

T. Ritu69

Vierailija
72/316 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 53-vuotias nainen ja ihastunut itseäni 20 vuotta nuorempaan mieheen. Ei tulisi mieleenkään tehdä elettäkään lähestymiseksi. En usko hetkeäkään näitä juttuja, että nuoret miehet haluaisivat vanhempia naisia, eiköhän sellainen ole äärimmäinen poikkeus.

Näin ajattelee itsestään huolta pitävä, liikunnallinen, pitkätukkainen pienehkö nainen (160 cm 55 kg), jolla kroppa kunnossa mutta liikaa ikää.

Vierailija
73/316 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mammat luulee olevansa kuumempia kuin 20v misut. Hauskaa.

No joskus vaan ovat. Ja enemmän kuin rinnan mitalla. 😁

Vierailija
74/316 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viisikymppinen, mallinkin töitä tehnyt nainen. Olen parilla deittisivulla ja kyllä vain, joka päivä tulee viestejä nuorilta miehiltä! Välillä niin nuorilta että hirvittää (joku 18 v) mutta muuten kyllä tykkään itsekin sellaisista noin kolmekymppisistä komistuksista. Win win.

Ja monet haluavat myös parisuhteen, kuten tuossa IL:n jutussakin sanotaan.

Mutta minä katselen vielä hetken kuka on paras.

Ja tämä juttu on tosi.

Vierailija
75/316 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-kymppiset naisten markkina-arvo on vahvassa laskusuunnassa, joten tarrautuvat heikomman markkinatason miehiin eli nuoriin. joille ei ole ehtinyt kertyä vielä statusta. Sopivat siis yhteen. Molemmat voivat kokea olevansa haluttuja

Vierailija
76/316 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Jokaisen nuoren miehen suurin haave on 50v täti.

HAHAHA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA. 

Ei nyt mikään "suurin haave", mutta kiihottava ajatus kuitenkin. Entä sitten? Minulle ei iällä ole oikeasti väliä.

Vierailija
77/316 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille nyt kelpaa ihan mikä vain. Ei siihen sen suurempaa mystiikkaa liity.

Vierailija
78/316 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori mies on ok jos hän on lähi-idästä tai afrikasta. He ovat miehekkäämpiä ja atleettisempia kuin suomalaiset maitoparrat.

Vierailija
79/316 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lienee poken syytä, kun poikani ikäiset teinipojat katselevat perääni pitkään. Hieman ahdistunut olo siinä tulee, mutta yritän sivuuttaa tilanteet huumorilla ja viemällä lapsukaisten huomion muualle. 

Vierailija
80/316 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mammat luulee olevansa kuumempia kuin 20v misut. Hauskaa.

Antaa luulla. Hauskinta siinä on just se kun joku 50v mamma aiheuttaa myötähäpeää kun se lyllertää voimaantuneena tanssilattialle vikittelemään nuorta miestä joka häipyy paikalta sen kavereiden nauraessa asiaa seuraavat vuodet.

No ketä mä kusetan... lopun elämäänsä se miesparka saa kuulla asiasta  :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi