Kyllä aikuinenkin saa pitää hupparia mutta älkää nostako sitä huppua päähän :D Teineillä vielä ok mutta aikuisella näyttää hassulta
Kommentit (41)
Ap on näitä jotka miettii koko ajan mitähän muut ajattelevat. Ei uskalla laittaa huppua päähän vaikka palelisi kun joku voi luulla narkkariksi! :D
Vierailija wrote:
Käsityksen hupparin vaikutuksesta aikuisen tyyliin ja uskottavuuteen saa ajatusleikillä, että kuvittelee sellaisen jonkin virallisen henkilön päälle. Sanotaan vaikka presidentin. Ajatelkaa nyt vielä huppu päähän.
Ei mahdoton asu, mutta voimakas "olen nyt vapaalla" -viesti vähintään. Huppu päässä jo vähän pöhkö olemus.
Miten mä muistan nähneeni Saulin huppari päällä. Sopii hänelle.
Vierailija wrote:
Varmasti käytän. Mun talvitakissa on sellainen iso Punahilkka-tyylinen huppu ja rakastan sitä. Harmittaa vaan kun on tosi vaikea löytää mekkoja missä olisi huppu. Huppu on loistava keksintö.
Onhan noita hupparimekkoja pilvin pimein
Tää on tää hupparimtongelmainen joka näitä avauksia tehtailee.
Meillä ei edes teinit saa olla huppu päässä sisällä. Kasvot pitää kyetä aina näyttämään, tai muuten on epäilyttävä. OOn iskostettu myös teinipojalle, joa aina välillä yrittää matkia koulukavereita kulkemalla huppu päässä. On sanottu että hupparit vaihtuu kauluspaitoihin mikäli kyseinen käytös jatkuu.
Joskus tuli salilla käytyä niin "isot" pojat oli pipo päässä ja hupparin huppu vielä pipon päällä vaikka pirtissä oli se +30 kesähelteellä. Oli sen verran isoja hemmoja ettei uskaltanut naureskella, piti vetää vaan sisäistä naurua !
Vierailija wrote:
Käsityksen hupparin vaikutuksesta aikuisen tyyliin ja uskottavuuteen saa ajatusleikillä, että kuvittelee sellaisen jonkin virallisen henkilön päälle. Sanotaan vaikka presidentin. Ajatelkaa nyt vielä huppu päähän.
Ei mahdoton asu, mutta voimakas "olen nyt vapaalla" -viesti vähintään. Huppu päässä jo vähän pöhkö olemus.
Meillä on työpaikan puolesta virastohupparit. Virallisia henkilöitä olemme.
Mullapa on tuubihuivi vedettynä pään yli. Ja sitten pyöräilykypärä siihen päälle! Noloo! Oo siis 52v.
Viimeksi kun käytin hupparia muutama viikko sitten, mulla oli päässä lippalakki, hupparin huppu ja sadetakin huppu. Olin sitten vissiin kolminkertaisesti nolo.
Oikeasti lippalakki on apuna pitämässä sadetakin huppu pois silmiltä ja hupparin huppu on mukavampi päässä kuin rypyssä sadetakin niskassa.
T.N51
Ajatteles, minulla on useasti lenkkeillessä sekä lippis että hupparin huppu päässä. Kunnon double damage. Olen +40 nainen eikä kiinnosta yhtään pitääkö joku näkyä mahdollisesti hassuna vai ei.
Hahhahhaa, kuvasit just yhen urpån oikein osuvasti 👍! Tosin se kuvittelee olevansa näkymätön "mies" hiippaillessaan pitkin pihoja rivarissa punainen tuulitakki päällä ja huppu päässä.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Varmasti käytän. Mun talvitakissa on sellainen iso Punahilkka-tyylinen huppu ja rakastan sitä. Harmittaa vaan kun on tosi vaikea löytää mekkoja missä olisi huppu. Huppu on loistava keksintö.
Onhan noita hupparimekkoja pilvin pimein
No linkkaas muutama. Itse olen löytänyt tasan yhden.
Eri
Vierailija wrote:
Vanhan hyvän ajan tyyliin mentävä. Presidentti näyttää tyylikkäästi mallia!
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2011/04/21/kekkonen-oli-konkari-ja-kaarle…
Vaan onpa siellä huppukin päässä presidentillä.
Vit..ako se muille kuuluu millaisia vaatteita käytän! Ei voisi vähempää kiinnostaa.
Vierailija wrote:
Onko velhot muka lapsellisia!
Tai jedit
Tai Palpatine.