Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä aikuinenkin saa pitää hupparia mutta älkää nostako sitä huppua päähän :D Teineillä vielä ok mutta aikuisella näyttää hassulta

Vierailija
19.10.2023 |

Näytätte tältä:

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti käytän. Mun talvitakissa on sellainen iso Punahilkka-tyylinen huppu ja rakastan sitä. Harmittaa vaan kun on tosi vaikea löytää mekkoja missä olisi huppu. Huppu on loistava keksintö.

Vierailija
22/41 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän tunikahupparia!!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on näitä jotka miettii koko ajan mitähän muut ajattelevat. Ei uskalla laittaa huppua päähän vaikka palelisi kun joku voi luulla narkkariksi! :D

Vierailija
24/41 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Käsityksen hupparin vaikutuksesta aikuisen tyyliin ja uskottavuuteen saa ajatusleikillä, että kuvittelee sellaisen jonkin virallisen henkilön päälle. Sanotaan vaikka presidentin. Ajatelkaa nyt vielä huppu päähän. 

Ei mahdoton asu, mutta voimakas "olen nyt vapaalla" -viesti vähintään. Huppu päässä jo vähän pöhkö olemus.

Miten mä muistan nähneeni Saulin huppari päällä. Sopii hänelle.

Vierailija
25/41 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Varmasti käytän. Mun talvitakissa on sellainen iso Punahilkka-tyylinen huppu ja rakastan sitä. Harmittaa vaan kun on tosi vaikea löytää mekkoja missä olisi huppu. Huppu on loistava keksintö.

Onhan noita hupparimekkoja pilvin pimein

Vierailija
26/41 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on tää hupparimtongelmainen joka näitä avauksia tehtailee. 

Meillä ei edes teinit saa olla huppu päässä sisällä. Kasvot pitää kyetä aina näyttämään, tai muuten on epäilyttävä. OOn iskostettu myös teinipojalle, joa aina välillä yrittää matkia koulukavereita kulkemalla huppu päässä. On sanottu että hupparit vaihtuu kauluspaitoihin mikäli kyseinen käytös jatkuu.

Vierailija
27/41 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos seuraava vastaantuleva huppupää onkin Sale....

Vierailija
28/41 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tuli salilla käytyä niin "isot" pojat oli pipo päässä ja hupparin huppu vielä pipon päällä vaikka pirtissä oli se +30 kesähelteellä. Oli sen verran isoja hemmoja ettei uskaltanut naureskella, piti vetää vaan sisäistä naurua !

Vierailija
29/41 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on ap:llä asiat, jollei tämän suurempia murheita ole.

Vierailija
30/41 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Käsityksen hupparin vaikutuksesta aikuisen tyyliin ja uskottavuuteen saa ajatusleikillä, että kuvittelee sellaisen jonkin virallisen henkilön päälle. Sanotaan vaikka presidentin. Ajatelkaa nyt vielä huppu päähän. 

Ei mahdoton asu, mutta voimakas "olen nyt vapaalla" -viesti vähintään. Huppu päässä jo vähän pöhkö olemus.

Meillä on työpaikan puolesta virastohupparit. Virallisia henkilöitä olemme.

Vierailija
31/41 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullapa on tuubihuivi vedettynä pään yli. Ja sitten pyöräilykypärä siihen päälle!  Noloo! Oo  siis 52v.

Vierailija
32/41 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pinkki kissankorvapipo!

Vierailija
33/41 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kun käytin hupparia muutama viikko sitten, mulla oli päässä lippalakki, hupparin huppu ja sadetakin huppu. Olin sitten vissiin kolminkertaisesti nolo.

Oikeasti lippalakki on apuna pitämässä sadetakin huppu pois silmiltä ja hupparin huppu on mukavampi päässä kuin rypyssä sadetakin niskassa.

T.N51

Vierailija
34/41 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huppu päähän ja vielä lippis ja kuulokkeet.

Vierailija
35/41 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteles, minulla on useasti lenkkeillessä sekä lippis että hupparin huppu päässä. Kunnon double damage. Olen +40 nainen eikä kiinnosta yhtään pitääkö joku näkyä mahdollisesti hassuna vai ei. 

36/41 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhahhaa, kuvasit just yhen urpån oikein osuvasti 👍! Tosin se kuvittelee olevansa näkymätön "mies" hiippaillessaan pitkin pihoja rivarissa punainen tuulitakki päällä ja huppu päässä. 

Vierailija
37/41 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Onhan noita hupparimekkoja pilvin pimein

No linkkaas muutama. Itse olen löytänyt tasan yhden.

Eri

Vierailija
38/41 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vanhan hyvän ajan tyyliin mentävä. Presidentti näyttää tyylikkäästi mallia!   

https://yle.fi/aihe/artikkeli/2011/04/21/kekkonen-oli-konkari-ja-kaarle…

Vaan onpa siellä huppukin päässä presidentillä.

Vierailija
39/41 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vit..ako se muille kuuluu millaisia vaatteita käytän! Ei voisi vähempää kiinnostaa.

Vierailija
40/41 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Onko velhot muka lapsellisia!

Tai jedit

Tai Palpatine.