Kyllä aikuinenkin saa pitää hupparia mutta älkää nostako sitä huppua päähän :D Teineillä vielä ok mutta aikuisella näyttää hassulta
Kommentit (41)
Huppu on kätevä, lämmittävä asuste, jota kannattaa ehdottomasti käyttää.
Mulla oli huppu tänään pipon päällä kun oli kylmä ilma. Aion käyttää näin koko talven. Jos jonkun mielestä tämä on outoa tai paheksuttavaa, niin paheksukoon sydämensä kyllyydestä, jos haluaa. Olen riittävän aikuinen myös henkisesti, niin voin elää sen kanssa, että jollain on eri näkemys siitä mikä on kaunista kuin minulla.
Suomen kylmässä säässä itsenäinen aikuinen ihminen on järkevä ja laittaa hupun päähän mieluummin kuin palelee.
Miettikää te vaan miltä näytätte, vaikka meitä muita ei juuri kiinnostakaan miltä te näytätte.
Se huppu on tarkoitusta varten, ei pelkkä muoti-ilmaisu, se suojaa päätä.
Itse miellän hupparin ja muut collegevaatteet vähän pienten lasten jutuiksi ylipäätään. Ei minun silmääni siis eroa, että onko huppu päässä ihmisillä, näyttää mulle samalta ylipäätään jos on huppari.
Veisaan virttä viis miltä jonkun tuntemattoman pässin mielestä näytän. Samaa suosittelen muillekin.
Vierailija wrote:
Mulla oli huppu tänään pipon päällä kun oli kylmä ilma. Aion käyttää näin koko talven. Jos jonkun mielestä tämä on outoa tai paheksuttavaa, niin paheksukoon sydämensä kyllyydestä, jos haluaa. Olen riittävän aikuinen myös henkisesti, niin voin elää sen kanssa, että jollain on eri näkemys siitä mikä on kaunista kuin minulla.
Jos haluat näyttää narkkarilta niin mikäs siinä.
Minulla oli tänään aamulla pipo, hupparin huppu ja vielä tuulitakin huppu päässä. En kai vaan ärsyttänyt ketään?! 😩
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Mitäpä väliä silläkään on? Jos näytän, niin näytän. Ei paljon persustani kutita, mitä joku tuntematon ajattelee.
-eri
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
En tiennytkään että päässä oleva huppu on narkkarin tunnusmerkki.
Noh, eipä toisaalta kiinnosta, vaan käytän huppua jatkossakin.
🤣 Joku syrjäytynyt palstatollo kertomassa muille miten pitää olla ja elää
En ehtinyt pipoa etsiä, joten kävin kaupassa huppu päässä. Meni varmaan muiden päivä pilalle siinä.
Voisiko joku antaa selkeän listan, missä on kullekin ikäryhmälle sallitut ja kielletyt asusteet?
Ai kauhee!!! Mulla on huppari ja huppu päässä. Käytän sitä jopa töissä. Ja vielä kauheempaa, mun miehelläkin on. Ja ihan viimeisin kauhee, ollaan 60v
Käsityksen hupparin vaikutuksesta aikuisen tyyliin ja uskottavuuteen saa ajatusleikillä, että kuvittelee sellaisen jonkin virallisen henkilön päälle. Sanotaan vaikka presidentin. Ajatelkaa nyt vielä huppu päähän.
Ei mahdoton asu, mutta voimakas "olen nyt vapaalla" -viesti vähintään. Huppu päässä jo vähän pöhkö olemus.
Niin näyttää. Eli suomeksi tosinuijalta.