Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ominaisuuksia tai toimintatapoja sinulla on, jotka olisivat sulle tai monille "red flag" suhdetta ajatellen?

Vierailija
19.10.2023 |

Seurusteletko siitä huolimatta? Oletko löytänyt puolison, jota ominaisuudet eivät haittaa? 

Mä pitäisin näitä omia juttujani red flageina:

- herkkä, helposti reagoiva temperamentti

- elämänhallita ei kovin kunnossa, osa-aikatyö

- liika keskittyminen liikuntaan, syömiseen ja ulkonäköön

Olen sinkku

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krooninen sairaus. En pysty tällä hetkellä työskentelemään tuon vuoksi ja olen usein todella väsynyt.

Vierailija
2/66 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on välit poikki ainoaan elossaolevaan perheenjäseneen (ihan hyvästä syystä tosin), mulla on vaan kaks ystävää ja mulla ei ole ajokorttia. Nämä on kuulemma red flageja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kissahulluus

Vierailija
4/66 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan viettää paljon aikaa yhdessä. Monille tämä on red flag. Eli ei introverttejä mulle.

Vierailija
5/66 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tk-eläkkeellä fyysisen sairauden takia. Eli se itsessään on iso red flag. 

Vierailija
6/66 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Lämmitän asuntoa vain 15 asteeseen säästääkseni kuluissa (=pihi)

- Skippaan paljon aterioita ollakseni lihomatta (=syömishäiriö)

- Räjähtelevä temperametti jos olen liian stressaantunut

- Vältän konflikteja viimeiseen asti ja sitten katkeroidun/vttuunnun yksikseni jopa niin pitkälle että saatan yhtäkkiä lopettaa suhteen.

- Jätän kylmästi vastaamatt viesteihin jos olen liian väsynyt...jopa viikkojen ajaksi

Olen vain niin väsynyt, suurimman osan ajasta haluan vain muuttaa vuorille lammaspaimeneksi. Ja deittaillessa pitäisi olla joku avoin ulospäin suuntautunut seurapiiriperhonen. Useimmat iltani neulon kotona takkatulen ääressä verhot kiinni ja täydessä hiljaisuudessa. En ole ihan varma mihin rakoon joku kumppaninetsintä pitäisi tuossa sovittaa.

Vierailija
7/66 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhdetta ajatellen, niin on ollut hieman hämmentävää saada, joiatin kertoja aika vihlaisevaa ja kirpakoita vastauksia, kun olen kertonut rehellisesti ja avoimesti, että en ole ollut eläessäni parisuhteessa. Mutta olen onnistunut luomaan ja ylläpitämään vastavuoroisia ja paljonantaneita ihmissuhteita niin miesten kuin naisten kanssa.

- Ymmärrän toki, että 40 vuotiaana moni on ollut parisuhteessa monet luulatavasti ovat olleet jo useammaskin, joten jos kohtaisin yhtä "kokemattoman" kuin, mitä itse olen, niin luultavasti olisin itsekin häntä kohtaan vähän ennakkoluuloinen; eikä ennakkoluuloisuuteni kumpuaisi vain siitä, että hän olisi nainen ja minä mies.

Vierailija
8/66 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää kierrellä sukulaisia eri paikkakunnilla. Myös monet "kissanristiäiset" eivät innosta. Miehelleni tämä on ok ja yleensä hän sukuloi omat sukulaiset ja minä omat silloin kun jaksan. 

Vierailija
9/66 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen köyhä ja sairastelen usein, nämä ymmärrettävästi eivät ole hyväksyttäviä asioita suurimmalle osalle ihmisiä. Minulla on vieläpä päättyneestä liitosta lapsiakin. Seurustelen silti. Kumppanillani taas on nepsypiirteitä ja omalaatuisia tapoja, joita monet oudoksuvat, minua ei haittaa.

Vierailija
10/66 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennyt haluanko lapsia vai en ollessani jo  siinä iässä, missä olisi ollut hyvä tietää. Mies oli tuolloinkin ja lopulta miehen sairastuminen ratkaisi sen, ettei ole voimia perustaa perhettä nyt kun se vielä olisi biologisesti mahdollista. 

Vierailija
11/66 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuus

Tupakointi

Masennus ja traumat

Erakkoluonne

Sairaslomia masennuksen vuoksi vuosittain

Sinkkuna ollut jonkun aikaa ja viimeisinkin suhde väkivaltainen minua kohtaan joka sekin varmaan red flag.

Vierailija
12/66 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirahulluus siten että minä päätän rodun ja koirien lukumäärän. 

Vierailija
13/66 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan paljon omaa aikaa ja omaa tilaa. Jos kumppani olisi hyvin takertuva, parisuhteesta ei tulisi yhtään mitään.

(N54, naimisissa, 2 aikuista lasta)

Vierailija
14/66 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sanot red flag? Mitä vikaa on punaisessa lipussa?

Vierailija
15/66 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mahdolliset red flagit, mutta ehkä ei, jos toinen on samantyyppinen

- ocd tyyppistä elämistä, tavaroiden pitää olla omilla paikoillaan

- en voi katsella suomalaisia tv-ohjelmia

- en juo alkoholia enkä käy sentyyppisissä ravintoloissa, tuskin syömässä ulkona 

- miehen pitää olla todella siisti, ajelee karvoja jne (ex oli ihan pyytämättä)

Vierailija
16/66 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen aivan liikaa töitä, olen velvollisuudentuntoinen, mutta vain työpaikalla. En osaa juurikaan laittaa ruokaa, eikä mitkään kotityöt kiinnosta ollenkaan. Lapsia kuskaan harrastuksiin tosi harvoin. Olen näistä puutteista huolimatta pitkässä parisuhteessa ja yritän kyllä tsempata. Silti mies hoitaa edelleen perhejutuista valtaosan.

Vierailija
17/66 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen innokas pierijä.

Vierailija
18/66 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvin lihava (mutta myös terve, viime kuussa kattavat verikokeet osana terveystarkastusta), joka riittää siihen ettei monikaan kiinnostu. Lihavuus taas on yhdistelmä mukavuudenhalua sekä nuoruuden syömishäiriötä, eipä siihen saanut hoitoakaan. 

Jos puhutaan taas persoonasta/tavoista, hmm...no, ongelma kai sekin on, etten ole kiinnostunut kuin parista miehestä koko elämäni aikana (ja yhden kanssa olenkin nyt naimisissa). :D 99% miehistä (olen hetero, siksi tämä sana) on mulle täysin yhdentekeviä, kaukana siitä aitoudesta, jota etsin. Kun valitsen kumppania, en katso painoa, pituutta tai lompakkoa. En koulutusta, harrastuksia tai ammattia. Haluan miehen, jonka sisällä palaa intohimon liekki, kaikkea elämää kohtaan. 

Vierailija
19/66 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käyttää puhekielessä englatilaisia sanoja, fraaseja, niin olet mielestäni "punainen lippu", jos tämä termi viehättää...

Vierailija
20/66 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan kuolemanrangaistusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi