Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako työhaastattelun jälkeen lähettää kiitosviesti?

Vierailija
18.10.2023 |

Tyyliin kiitos haastattelusta, oli kiva tavata. Ja ilmaista mielenkiinto vielä kerran. Jäi myös yks asia harmittaan ja haluaisin tarkentaa sitä. 

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen usein lähettänyt kukkakimpunkin. Kiittänyt vielä että sain kunnian tulla haastatelluksi. 

Vierailija
42/45 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon laittanut geneerisiin "kiitos mutta ei kiitos" ilmoituksiin joita saan työhakemuksiini geneerisen viestin "kiitos harkinnastasi". 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä ei jäisi fiilis, että olet kiitollinen vaan juuri se, mitä yritäntkin eli jäädä mieleen, ja pikkasen painostaa. Valitsisin jonkun toisen.

Vierailija
44/45 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen satoja rekrytointeja vuodessa ja en tuollaisen viestin perusteella tekisi päätöstä suuntaan tai toiseen. Pieni plussa tulisi kohteliaisuudesta ja oma-aloitteisuudesta, mutta päätökset tehdään muiden kriteereiden pohjalta

Vierailija
45/45 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo! Sen ns. kiitosviesrin tarkoitus ei ole se kiitos, vaan mainostaa omia vahvuuksiasi vielä kerran. Kiitosviesti on harhaanjohtava termi. Muutamalla lauseella summaa vielä, mitkä on ne omat vahvuudet, nyt kun on kuullut enemmän siitä mitä esimies etsii. Ja vahvistaa, että on itse vielä kiinnostunut, tietenkin siinä tapauksessa että se on totta. Muistutusmainontaa. 

Itse olen kyllä lähettänyt, mutta kaikki hakemani paikat ovat olleet muissa maissa, osa esimiehistä amerikkalaisia, tiedän että tämä tapa tulee ehkä enemmän USA:sta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän