Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua enää Tampereen keskustaan, turvaton olo.

Vierailija
18.10.2023 |

Kävin pitkästä aikaa Tampereen keskustassa, ajattelin käydä ostoksilla ja syömässä. Lähdin rautatieasemalta kävelemään Hämeenkatua. Heti ensimmäisessä kaupassa tuli tyyppi ahdistelemaan. Kun lähdin sieltä etsimään ruokapaikkaa, kadulla oli notkumassa tosi epämääräistä porukkaa joka kulmalla.

Ajattelin joskus, että olisipa hienoa muuttaa Tampereelle. Nyt en kyllä tunnista sitä enää, enkä halua mennä edes kaupoille sinne.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ikävää. Itse en ole huomannut siellä mitään tavallisuudesta poikkeavaa. Epämääräistä porukkaa on ollut aina, joka kaupungissa pitää tarkkailla ympäristöä.

Vierailija
2/37 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Islamisteja ja huivipäitä narkkien lisäksi keskusta täynnä. Ymmärrän aloittajaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

No, ikävää. Itse en ole huomannut siellä mitään tavallisuudesta poikkeavaa. Epämääräistä porukkaa on ollut aina, joka kaupungissa pitää tarkkailla ympäristöä.

Sitten sinulla ei ole silmiä päässä

Vierailija
4/37 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä mene sinne, ongelma ratkaistu. Kaikki voittaa.

Vierailija
5/37 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Härmälässä ja Tampereen keskustassa käyn vain töissä ja nopeeta pois.

Vierailija
6/37 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon asunut koko elämän tampereella enkä oo kokenut oikein mitään pelottavaa/ahdistavaa.. Lucky me. Helsingissä kun kävi yössä nii jokanen vastaantulija ahdisteli tai sanoi jotain sopimatonta..

Vierailija
7/37 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vältän keskustaa mutta nykyään vaihdan bussia keskustorilla mutta joudun kävelemään pitemmän matkan vaihtobussiin. Kesällä pääsen taas yhdellä bussilla kun oma koti rempattu. Niin odotan sitä. Ostokset ostan verkkokaupasta. 

Vanhat paraatipaikat tyhjillään eli ne mitkä on Sokoksen lähellä. Ellei keskustasta pidetä huolta niin huonosti käy yrityksille. Turvallisuus on oltava.

Vierailija
8/37 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi antaa keppiä, niin lähtisivät pois.

Kyse on valtataistelusta.

Vierailija
9/37 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

◇◇◇◇◇◇◇

Vierailija
10/37 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun tässä rautatieaseman kulmilla, ja kyllä täällä kaikenmoista hiiparia kuleskelee,

sekopäitä, pummeja, sekavaa nuoriso porukkaa ym.

Vierailija
11/37 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Oon asunut koko elämän tampereella enkä oo kokenut oikein mitään pelottavaa/ahdistavaa.. Lucky me. Helsingissä kun kävi yössä nii jokanen vastaantulija ahdisteli tai sanoi jotain sopimatonta..

Se on se ilmiö kun sammakkoa keitetään hiljalleen padassa. Kuumalta se jo tuntuu jos sammakko heitetään nyt sinne viileästä vedestä.

Vierailija
12/37 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Islamisteja ja huivipäitä narkkien lisäksi keskusta täynnä. Ymmärrän aloittajaa.

Narkkeja on nykyään joka puolella, mutta ei Tampereella mitään islamisteja todellakaan katukuvassa näy.

Vierailija
13/37 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä tullintorin liepeillä on kuulemma joku neulojen vaihtopiste. Ne portaat on aika ärsyttävät kun menee hotellille, mieluummin kierretään sillan kautta. Muuten tämän ikäinen ruma akka saa olla ihan rauhassa.  

Vierailija
14/37 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä oli jo vuosia sitten aika paljon huumeveikkoja ja näin muutaman kerran keskellä päivää ihmisten silmien edessä huumekauppaakin käytävän. 

Vierailija
15/37 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Siinä tullintorin liepeillä on kuulemma joku neulojen vaihtopiste. Ne portaat on aika ärsyttävät kun menee hotellille, mieluummin kierretään sillan kautta. Muuten tämän ikäinen ruma akka saa olla ihan rauhassa.  

Miehenä saa kyllä olla todella varovainen näiden ja muiden rettelöijien kanssa. Yleensä he valikoivat väkivallan kohteekseen yksin liikkuvia miehiä. 

Vierailija
16/37 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aina kääntöveitsi mukana. Ei siitä mitään höytyä ole, jos ei ole valmis käyttämään.

Asenne täytyy olla kohdallaan.

Vierailija
17/37 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Narkkeja on nykyään joka puolella, mutta ei Tampereella mitään islamisteja todellakaan katukuvassa näy.

Kyllä minä siellä olen sellaisiakin nähnyt. Ne huutelivat autosta minulle tuntemattomalle miehelle ihan yllättäen.

Vierailija
18/37 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huume- tai jotain muuta kaupantekoa olen nähnyt joitain kertoja ympäri kaupunkia. Surullista.

Vierailija
19/37 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vihervassarit saivat kaivattua väriä katukuvaan. Kokkarit saivat koneinsinöörejä. Kaikki voittivat.

Vierailija
20/37 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Sitten sinulla ei ole silmiä päässä

On, en vain ole kohdannut Tampereen keskustassa mitään oikeasti vaarallista. Niitä epämääräisiä väistelimme jo teineinä siellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi