Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tosiaan ihan normaalia että vetovoima pitkässä suhteessa häviää ihan kokonaan?

Vierailija
18.10.2023 |

Kun suukottelen miestäni tai hän minua, en tunne yhtään mitään himoon tai haluun viittaavaakaan. Ei siis ole epämiellyttävää mutta ei tuo mitään tunnetta, vaikka pussailtaisiin pitkään ja hartaasti ja olisi kynttilätkin taustalla palamassa. 

Kunnollista kielarisuutelemista emme harrasta, koska se kyllä tuntuu -mutta vastenmieliseltä. Mietin vain vaihtuvaa kuolaa ja bakteereita. 

Seksiä voin mieheni kanssa harrastaa, mutten kiihotu yhtään hänestä, liukuvoiteen kanssa puuha onnistuu ja saatan joskus tuntea jotain kiihotuksen tapaista, jos kuvittelen mieheni tilalle jonkun muun.

Onko tämä ihan normaalia? Eikä ole kyse mistään laimeasta vaiheesta, vaan tällaista ollut jo pitkään, vuosikausia, niin kauan siis kuin muistan.

Ja on kokeiltu kaikenlaista erilaista, muttei auta.

Miten te muut pitkissä yli 15 v suhteissa olleet koette puolisonne? Onko vetovoimaa? Haluatteko häntä, ja nimenomaan häntä? 

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Eihän seksuaalista vetovoimaa biologisesti ole tarkoitettukaan kuin hetkelliseksi.  Liiton pitää perustua muuhun jos sellaista haluaa tai olla muutakin sisältöä ainakin myöhemmin.

Vierailija
2/77 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Voi. Eihän seksuaalista vetovoimaa biologisesti ole tarkoitettukaan kuin hetkelliseksi.  Liiton pitää perustua muuhun jos sellaista haluaa tai olla muutakin sisältöä ainakin myöhemmin.

Miten ihmiset sitten jaksavat harrastaa seksiä vielä pitkissä parisuhteissa, jos halut toista kohtaan on niin nollissa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohoi pitkissä suhteissa olevat, vastauksia? 

Vierailija
4/77 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Hohoi pitkissä suhteissa olevat, vastauksia? 

Olisko syytä tyhjentää kassit?

T. Aapeli 76 v

Vierailija
5/77 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se huuma haihtuu ja kiima katoaa. Ei voi mitään, kun ei enää paneta 🤷‍♀️

Vierailija
6/77 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin mieheni kanssa 28 vuotta ja tunsin intohimoa suhteen loppuun asti. Miehellä se sitten taisi loppua 50v ikäkriisiin. Toki rakasteltiin vielä eroa edeltävänä päivänä ja suhteen loputtuakin, kunnes päätin, että nyt loppuu.

Vierailija
7/77 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se monesti panettaakin, mutta jos ei toista osapuolta.

Sitten täytyy käydä vessassa runkkailemassa.

Vierailija
8/77 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla hormonaalinen ehkäisy? Mulla tuli halut takaisin kun lopetin ne, vaikka luulin vaan ettei se niistä voi johtua. 

Vierailija
9/77 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Onko sulla hormonaalinen ehkäisy? Mulla tuli halut takaisin kun lopetin ne, vaikka luulin vaan ettei se niistä voi johtua. 

Ei ole. En myöskään ole väsynyt, masentunut enkä stressaantunut. Koen halua, mutta en omaa miestä kohtaan, joka on ihan todella harmi ja ärsyttää ja surettaa! 

Vierailija
10/77 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on takana 18 yhteistä vuotta, eikä kuulosta tutulta. Hellyys, huomiointi, huumori, keskinäinen arvostus ja luottamus sekä yhteinen historia pitävät kipinää yllä, ja täytyy sanoa, että kyllä tuossa kumppanissa silmäkin lepää, vaikka ajan myötä molemmat ovat jo reunoilta rispaantuneet. Se on varmaan se rakkaus.

Vierailija
11/77 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se pahin kiima laskee pitkässä suhteessa, mutta tulee silti myös kovia panetuskausia. Seksiä olen halunnut kaikissa suhteissani loppuun asti ja se on toiminut, vaikka naisen muu kiinnostus minua kohtaan on lakannut ja sitä myötä minä olen luovuttanut.

Vierailija
12/77 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mihinkään häviä.

Olen ollut naimisissa nyt noin 2 vuotta ja käyn vieläkin joka kuukausi harrastamassa seksiä exäni kanssa.vaimolle en ole viitsinyt mainita asiasta koska hän saattaisi olla turhan herkkä tuon asian suhteen.

Vierailija
13/77 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ei se mihinkään häviä.

Olen ollut naimisissa nyt noin 2 vuotta ja käyn vieläkin joka kuukausi harrastamassa seksiä exäni kanssa.vaimolle en ole viitsinyt mainita asiasta koska hän saattaisi olla turhan herkkä tuon asian suhteen.

Hyvä ettet turhaan pahoita vaimosi mieltä.Se mitä ei tiedä, ei loukkaa,eikä satuta.

Vierailija
14/77 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi voi olla addiktio. Myös rakastumisen tunne. Sinänsä se ei eroa alkoholiin, tupakkaan tai huumeisiin perustuvasta addiktiosta. Jännää on jonkun aikaa, ja sitten pitäisi saada kokea jotain uutta, että saisi sen saman tunteen kuin alussa. 

Vierailija
15/77 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 vuotta yhdessä ja haluan miestäni edelleen. Seksuaalisuus ja läheisyys sekä koskettelu on suhteemme liima

Vierailija
16/77 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

26 vuotta yhdessä ja haluan miestäni edelleen. Seksuaalisuus ja läheisyys sekä koskettelu on suhteemme liima

Vierailija
17/77 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

27 vuotta yhdessä ja haluan miestäni edelleen. Seksuaalisuus ja läheisyys sekä koskettelu on suhteemme liima

Vierailija
18/77 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Miten ihmiset sitten jaksavat harrastaa seksiä vielä pitkissä parisuhteissa, jos halut toista kohtaan on niin nollissa? 

No pillu nyt vaan tuntuu paremmalta kuin oma käsi. Sammuttaa valot ja kuvittelee, että siinä on markkinointitiimin Karoliina, niin kyllä se lasti lähtee.

Vierailija
19/77 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kuinka normaalia on mutta itsellä ainakin on käynyt noin. Emme ole harrastaneet seksiä pitkään pitkään aikaan, enkä tunne minkäänlaista vetovoimaa mieheeni.

Vierailija
20/77 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei meidän suhde ainakaan noin väljähtynyt ole, vaikka yhdessä olemme olleet jo yli 40 vuotta. Kyllä vielä päästään entisajan fiiliksiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi