En halua enää Tampereen keskustaan, turvaton olo.
Kävin pitkästä aikaa Tampereen keskustassa, ajattelin käydä ostoksilla ja syömässä. Lähdin rautatieasemalta kävelemään Hämeenkatua. Heti ensimmäisessä kaupassa tuli tyyppi ahdistelemaan. Kun lähdin sieltä etsimään ruokapaikkaa, kadulla oli notkumassa tosi epämääräistä porukkaa joka kulmalla.
Ajattelin joskus, että olisipa hienoa muuttaa Tampereelle. Nyt en kyllä tunnista sitä enää, enkä halua mennä edes kaupoille sinne.
Kommentit (37)
Islamisteja ja huivipäitä narkkien lisäksi keskusta täynnä. Ymmärrän aloittajaa.
Vierailija wrote:
No, ikävää. Itse en ole huomannut siellä mitään tavallisuudesta poikkeavaa. Epämääräistä porukkaa on ollut aina, joka kaupungissa pitää tarkkailla ympäristöä.
Sitten sinulla ei ole silmiä päässä
No älä mene sinne, ongelma ratkaistu. Kaikki voittaa.
Asun Härmälässä ja Tampereen keskustassa käyn vain töissä ja nopeeta pois.
Oon asunut koko elämän tampereella enkä oo kokenut oikein mitään pelottavaa/ahdistavaa.. Lucky me. Helsingissä kun kävi yössä nii jokanen vastaantulija ahdisteli tai sanoi jotain sopimatonta..
Vältän keskustaa mutta nykyään vaihdan bussia keskustorilla mutta joudun kävelemään pitemmän matkan vaihtobussiin. Kesällä pääsen taas yhdellä bussilla kun oma koti rempattu. Niin odotan sitä. Ostokset ostan verkkokaupasta.
Vanhat paraatipaikat tyhjillään eli ne mitkä on Sokoksen lähellä. Ellei keskustasta pidetä huolta niin huonosti käy yrityksille. Turvallisuus on oltava.
Pitäisi antaa keppiä, niin lähtisivät pois.
Kyse on valtataistelusta.
Asun tässä rautatieaseman kulmilla, ja kyllä täällä kaikenmoista hiiparia kuleskelee,
sekopäitä, pummeja, sekavaa nuoriso porukkaa ym.
Vierailija wrote:
Oon asunut koko elämän tampereella enkä oo kokenut oikein mitään pelottavaa/ahdistavaa.. Lucky me. Helsingissä kun kävi yössä nii jokanen vastaantulija ahdisteli tai sanoi jotain sopimatonta..
Se on se ilmiö kun sammakkoa keitetään hiljalleen padassa. Kuumalta se jo tuntuu jos sammakko heitetään nyt sinne viileästä vedestä.
Vierailija wrote:
Islamisteja ja huivipäitä narkkien lisäksi keskusta täynnä. Ymmärrän aloittajaa.
Narkkeja on nykyään joka puolella, mutta ei Tampereella mitään islamisteja todellakaan katukuvassa näy.
Siinä tullintorin liepeillä on kuulemma joku neulojen vaihtopiste. Ne portaat on aika ärsyttävät kun menee hotellille, mieluummin kierretään sillan kautta. Muuten tämän ikäinen ruma akka saa olla ihan rauhassa.
Siellä oli jo vuosia sitten aika paljon huumeveikkoja ja näin muutaman kerran keskellä päivää ihmisten silmien edessä huumekauppaakin käytävän.
Vierailija wrote:
Siinä tullintorin liepeillä on kuulemma joku neulojen vaihtopiste. Ne portaat on aika ärsyttävät kun menee hotellille, mieluummin kierretään sillan kautta. Muuten tämän ikäinen ruma akka saa olla ihan rauhassa.
Miehenä saa kyllä olla todella varovainen näiden ja muiden rettelöijien kanssa. Yleensä he valikoivat väkivallan kohteekseen yksin liikkuvia miehiä.
Minulla on aina kääntöveitsi mukana. Ei siitä mitään höytyä ole, jos ei ole valmis käyttämään.
Asenne täytyy olla kohdallaan.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Narkkeja on nykyään joka puolella, mutta ei Tampereella mitään islamisteja todellakaan katukuvassa näy.
Kyllä minä siellä olen sellaisiakin nähnyt. Ne huutelivat autosta minulle tuntemattomalle miehelle ihan yllättäen.
Huume- tai jotain muuta kaupantekoa olen nähnyt joitain kertoja ympäri kaupunkia. Surullista.
Vierailija wrote:
Vihervassarit saivat kaivattua väriä katukuvaan. Kokkarit saivat koneinsinöörejä. Kaikki voittivat.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
No, ikävää. Itse en ole huomannut siellä mitään tavallisuudesta poikkeavaa. Epämääräistä porukkaa on ollut aina, joka kaupungissa pitää tarkkailla ympäristöä.
Sitten sinulla ei ole silmiä päässä
On, en vain ole kohdannut Tampereen keskustassa mitään oikeasti vaarallista. Niitä epämääräisiä väistelimme jo teineinä siellä.