Ollaan miehen kanssa oksennustaudissa ja taas menee vauvayritykset mönkään =(
Kuukausi ollaan vasta yritetty, mutta silloinkin ovulaatio meni ohi=ei harrastettu seksiä oikeaan aikaan.
Laskurin mukaan mulla olisi ovulaatio maanantaina, mutta kai sitä pitäisi harrastaa seksiä jo tänään, jos haluaisi pelata varman päälle.
Harmittaa, jos tässäkin kuussa menee hyvä yrityskerta pieleen itsestä riippumattomista syistä.
Kommentit (9)
Nauttikaa toisistanne ja vauva tulee jos on tullakseen!
Takaapäin-asennossa ei joudu hönkäilemään yrjötuoksuja toisen naamalle.
Meidän yrityksestä kokonaisuudessaan on varmasti mennyt 40% kierroista ns. ohi. Miehellä kolmivuorotyö (aikasemmin), joka sekin monesti ihan eri paikkakunnalla, nyt on intissä (sykyn aikana ollaan nähtykin neljänä vkonloppuna yhteensä). Olkaa onnellisia että on noinkin " pienet esteet" :)
Niin ja 2-vuotta yritystä takana.
Miten romanttista se olisikaan oksentaa ja ripuloida ja sekstailla samalla. Sitä ei olla vielä kokeiltukaan =)
AP
TIETENKIN yritätte nyt. Jos kykenet surffaaman av-palstalla, niin ihan varmaan jaksat yrittää lastakin tehdä. Lykkyä pyttyyn!
Vai voisinko vaan heittää sen selälleen ja hypätä itse päälle?
AP
olisi tervetullut niin en todellakaan kyttäillyt ovulaatiota! Rakasteltiin kun siltä tuntui ja neljän kuukauden päästä olin raskaana.
jos olisit kyttäillyt ovulaatioita.
Vierailija:
olisi tervetullut niin en todellakaan kyttäillyt ovulaatiota! Rakasteltiin kun siltä tuntui ja neljän kuukauden päästä olin raskaana.
Ja ap:lle: se miehen saaminen mukaan voi tietty olla vähän hankalampaa, mutta eiköhän se suostu, jos sä tosiaan teet isoimman työn.
jos niin kauheasti tekee lasta mieli?