Olenko kohtuuton, kun vaadin uutta miestä hankkimaan uudet liukkarit enkä halua käyttää hänen exänsä vanhoja varastoja?
Tosi kiva, kun miehen laatikosta löytyi avattuja tuubeja, ei olisi iso vaiva tai kustannus hankkia uusia. Ekalla kerralla vielä vältti, mutta nyt olisi ollut aikaa jo täydentää varastot. Joka kerta tulee putkilosta mieleen miehen exä.
Kommentit (45)
Mikä tämä ihmettely liukkareista? Ettekö ole sen vertaa kartalla biologiasta että kyse ei ole kiihottumisesta vaan myös limakalvojen yleisestä kunnosta.
Ja jos on tällainen parin kolmen viikoin välein tapaava keski-ikäinen pari, niin eihän me yhteisinä viikonloppuna tehdä kahteen vuorokauteen mitään muuta kuin puuhataan sängyssä. Muutamassa tunnissa pitää ottaa liukkaria lisäksi ja seuraavana päivänä jo jotain paksua bepanthenia.
Tuskin siellä on laihialaiseen tyyliin laitettu kerran käytettyjä liukkareita takaisin tuubiin? Eli käyttäkää pois vaan entiset.
Ihmettelijöille tiedoksi, niin liukkarit ovat kovin hyödyllisiä esimerkiksi intiimihieronnoissa tai kakkososaston hommissa.
No mun ukko kielsi heittämästä vanhoja liukkareita pois. Ehkä vetelee flesuun tai jotain. Heitin ne kuitenkin pois.
No jo on taas vaatimukset. Seuraavaksi sitten lakanat vaihtoon kun niissä on eksä kieriskellyt. Sitten toki juolahtaa mieleen että hyi yöx exä on samassa sängyssä ollut, vaihtoon vaan, miehen kustannuksella tietenkin!
Mietipäs miten paljon enemmän miehesi vehkeet, sormet, suu on siihen eksään koskeneet, kuin KÄYTTÄMÄTTÖMÄT liukkarit.
Vierailija wrote:
Käyttääkö se mies niitä itse johonkin? Sekin on mahdollista. Itse en ole liukkaria tarvinnut.
Sinä ehkä et, mutta moni tykkää. Ja peppuhommissa se on lähes pakollinen lisävaruste.
Nyt mies on liemessä, jos siellä käy vakkariin joku toinenkin.
Vierailija wrote:
Oletko vaihdevuodet ohittanut vai onko teillä vai anaaliseksiä kun liukuvoidetta tarvitsette?
Mulla e-pillerit teki limakalvoista todella ohuet ja hauraat vaikka mitään kostumisongelmaa ei ollutkaan. Ei se liukkarin käyttö tarkoita siis aina sitä että on vaihdevuodet, nainen ei kostu luonnollisesti tai harrastetaan anaaliseksiä.
Ota huomioon että kyllä se sun mieskin varmaan joutuu käyttämään jonkun vanhaa, ja se vasta huono juttu on.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Käyttääkö se mies niitä itse johonkin? Sekin on mahdollista. Itse en ole liukkaria tarvinnut.
Sinä ehkä et, mutta moni tykkää. Ja peppuhommissa se on lähes pakollinen lisävaruste.
Mikä ihmeen normaali peppuseksistä on tullut? Aivan kuin sitä harrastaisi kaikki ja kaikki sitä haluaa.
Mä olen 44v. nainen jolla on ollut 32 petikumppania. Näistä ainoastaan kaksi on halunnut kakkosta. Ekan kanssa en suostunut. Toisen kanssa suostuin pari kertaa ja totesin, että ei ole mun juttu. Yhdenkään miehen mieliksi en enää siihen suostu ja jos tämä ei miehelle käy, niin sitten lähtee mies vaihtoon. Muut miehet on kyllä ollut erittäinkin pillun perään eikä mitään viittaustakaan, että kakkonen kiinnostaisi.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Oletko vaihdevuodet ohittanut vai onko teillä vai anaaliseksiä kun liukuvoidetta tarvitsette?
Mulla e-pillerit teki limakalvoista todella ohuet ja hauraat vaikka mitään kostumisongelmaa ei ollutkaan. Ei se liukkarin käyttö tarkoita siis aina sitä että on vaihdevuodet, nainen ei kostu luonnollisesti tai harrastetaan anaaliseksiä.
Minulla taas imetys aiheutti sen ettei paikat kostunut kuten ennen. Ilman sitä liukkaria olisi ollut paikat hajalla koko vuoden tai sitten seksiä ei olisi ollut ollenkaan.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Peppuhommia harrastaa vain hyvin pieni osa heteroista. Mutta ehkä ap:n mies tykkää ottaa dildoa peppuunsa.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Mikä ihmeen normaali peppuseksistä on tullut? Aivan kuin sitä harrastaisi kaikki ja kaikki sitä haluaa.
Mä olen 44v. nainen jolla on ollut 32 petikumppania. Näistä ainoastaan kaksi on halunnut kakkosta. Ekan kanssa en suostunut. Toisen kanssa suostuin pari kertaa ja totesin, että ei ole mun juttu. Yhdenkään miehen mieliksi en enää siihen suostu ja jos tämä ei miehelle käy, niin sitten lähtee mies vaihtoon. Muut miehet on kyllä ollut erittäinkin pillun perään eikä mitään viittaustakaan, että kakkonen kiinnostaisi.
Tosiasiassa sitä harrastaa hyvin harva hetero. Ihmettelenkin siksi että miksi siitä anaalista tehdään niin suurta numeroa kun tutkimusten mukaan hyvin harvaa se touhu edes kiinnostaa.
Onko sinulla ap kuivat limakalvot?
Voi mies parkaa. Jo toinen kuivapilluinen nainen.
Hohhoijaa taas ihmiset, kyllä on ihan normaalia käyttää liukkaria ihan minkä ikäisenä tahansa ja ihan perusseksissäkin. Tekee usein kaikesta vielä mukavampaa ja sujuvampaa ja lisäksi joillain voi muuten vaan olla (väliaikaisia) hankaluuksia kostumisessa. Eikä vanhoissa ehjissá ja normaalisti säilytetyissä tuubeissa mitään vikaa hygienian puolesta ole jos ei ole esim. päíväys mennyt tai jotain.
Vierailija wrote:
Oliko kortsupaketti korkkaamaton ekalla kerralla?
Ei paketilla niin väliä, kunhan kumi itse oli uusi.
Kyllä on kummassakin vikaa, jos liukkaria tarvitaan...
Tunkeeko mies ne käytetyt liukkarit takaisin tuubiin seksin jälkeen, vai mikä niissä muka on vikana? Ympäristökin kiittää, kun tuotteet käytetään loppuun asti.
Joudutko käyttämään myös exän vanhoja alusverhoja?