Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko kohtuuton, kun vaadin uutta miestä hankkimaan uudet liukkarit enkä halua käyttää hänen exänsä vanhoja varastoja?

Vierailija
18.10.2023 |

Tosi kiva, kun miehen laatikosta löytyi avattuja tuubeja, ei olisi iso vaiva tai kustannus hankkia uusia. Ekalla kerralla vielä vältti, mutta nyt olisi ollut aikaa jo täydentää varastot. Joka kerta tulee putkilosta mieleen miehen exä.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se pimppi kostu, jos kaikki neste on kertynyt päähän.

Vierailija
42/45 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on käytössä miehen exän dildo. Ehkä jonkun mielestä sairasta,mutta itse kiihotun kun yhdessä sitä käytetään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo nyt olis mieheltä pikku juttu vaihtaa uudet

liukkarit !  Tottakai uudet liukkarit kun saa uuden naisen.  Ei ole kohtuuton pyyntö.

Mies hankkii nyt uudet liukkarit vaan

Vierailija
44/45 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä?

Pitääkö ostaa uudet tuubit hammastahnaakin? Entäpä sinappi ja ketsuppi, jos eksä on niitäkin puristellut?

Itse asiassa varmaan kannattaa polttaa koko talo ja aloittaa alusta.

Vierailija
45/45 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Käyttääkö se mies niitä itse johonkin? Sekin on mahdollista. Itse en ole liukkaria tarvinnut.

Sinä ehkä et, mutta moni tykkää. Ja peppuhommissa se on lähes pakollinen lisävaruste.

Mikä ihmeen normaali peppuseksistä on tullut? Aivan kuin sitä harrastaisi kaikki ja kaikki sitä haluaa. 

Mä olen 44v. nainen jolla on ollut 32 petikumppania. Näistä ainoastaan kaksi on halunnut kakkosta. Ekan kanssa en suostunut. Toisen kanssa suostuin pari kertaa ja totesin, että ei ole mun juttu. Yhdenkään miehen mieliksi en enää siihen suostu ja jos tämä ei miehelle käy, niin sitten lähtee mies vaihtoon. Muut miehet on kyllä ollut erittäinkin pillun perään eikä mitään viittaustakaan, että kakkonen kiinnostaisi.

Olen mies jolla ollut ehkä jotain 70-80 petikumppania ja pari niistä yli 10v suhteitakin. Ja en ole käyttänyt maksullisia.

Ja kyllä mä noista joka toisen kanssa olen ollut jossain vaiheessa myös anaaliyhdynnässä. Että tästä toinen näkökulma noihin prosentteihin. Ihan selkeästi suurin osa myös nauttii siitä kunhan se tehdään toisen ehdoilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän