Helsingin apulaispormestari: Päiväkodeissa pitäisi harkita lihan kieltämistä – Oslo teki jo päätöksen
Nipistäkää joku minua että herään ja näen että tämä uutinen ei ole totta. Voiko tämä touhu olla totta että päiväkodeissa ehkä kiellettäisiin liha?
Kommentit (870)
Vierailija wrote:
JONKUN ON USKALLATTEAVA KATSOA...
Vierailija wrote:
Pääkaupunkiseudun ensimmäiset vegaaniset opiskelijaravintolat aloittivat Otaniemessä – Vegaanisuutta kannatti peräti 94 prosenttia: "Sikahyvä muutos"
Joka koskee vain pientä osaa suomalaisista ja emmehän me ole kieltämässä teiltä vegaaniutta.
Saatte harjoittaa sitä ihan vapaasti.
Mutta miksi päiväkotilapsien pitää olla tämän intersektionaalisen vegaanikultin uhreja? Miksette kiellä lihan syöntiä demareilta?
"Joka koskee vain pientä osaa suomalaisista ja emmehän me ole kieltämässä teiltä vegaaniutta.
Saatte harjoittaa sitä ihan vapaasti. "
Tää koko keskustelu koskee helsinkiä.
"Mutta miksi päiväkotilapsien pitää olla tämän intersektionaalisen vegaanikultin uhreja? Miksette kiellä lihan syöntiä demareilta?"
Onks esim kaurapuuro, ruisleipä tai karjalanpiirakkakin sun mielestä intersektionaalista vegaanikulttia. Tai esim metsästä poimitut mustikat
Vierailija wrote:
"Ei ole pakko syödä, mutta saa syödä. Teille on tärkeää kieltää monia muitakin normaaliin elämään kuuluvia asioita. Ei se tähän jäisi. Se kasvisruokavaihtoehto on aina saatavilla kaikille. Sinä ja sinun lapsesi saavat sitä kyllä. "'
Onkohan nyt kolmaskymmenes kerta kun sanon ettei lihansyöntiä olla kieltämässä, sitä vaan on ajateltu poistettavaks laitosruoasta.
Käsittämätöntä miten voi otsikko upota ihmisiin. Eikö ihmiset osaa yhtään lukea hah
Ja sadas kerta, se on aivan sama kuin poistaa laitosruoista. Moni laitosruokaa syövä haluaa syödä lihaa.
Lisäksi, aja asiaasi politiikan kautta, ei vaavipalstalla mesoaminen auta. Täällä esitettyjen argumenttien perusteella olen itse siirtymässä barbaariksi
"Ja sadas kerta, se on aivan sama kuin poistaa laitosruoista. Moni laitosruokaa syövä haluaa syödä lihaa.
Lisäksi, aja asiaasi politiikan kautta, ei vaavipalstalla mesoaminen auta. Täällä esitettyjen argumenttien perusteella olen itse siirtymässä barbaariksi"
No siirry sinä barbaariks en mitään muuta suoraan sanottuna sun kaltasilta odotakkaan haha
"Jos lapselle annetaan pieni kananpoika, niin hänen impulssinsa on silittää sitä, ei taittaa sen niskoja nurin."
https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/suvi-auvinen-on-toiveikas-vegaani-akt…
Mitähän tuo barbaari tässä yhteydessä tarkottaa? Veikkaan että edelleen ostat lihas kaupasta etkä esim siirry metsään asumaan ja pyydystä sitä ansoilla.
Ristus tätä pikkupimujen vinkumista.
Vierailija wrote:
Ristus tätä pikkupimujen vinkumista.
Joo harmittaa kun kaikki mun argumentit kumotaan ni ei auta ku vedota pikkupimujen vinkumisee :(
Vierailija wrote:
Mutta miksi päiväkotilapsien pitää olla tämän intersektionaalisen vegaanikultin uhreja? Miksette kiellä lihan syöntiä demareilta?
Todella surullista, että liha- ja maitoteollisuus ovat aivopesseet sinut sairaaseen kulttiinsa.
Vierailija wrote:
Mitähän tuo barbaari tässä yhteydessä tarkottaa? Veikkaan että edelleen ostat lihas kaupasta etkä esim siirry metsään asumaan ja pyydystä sitä ansoilla.
Tietysti tätä, legenda😂
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Tietysti tätä, legenda😂
Aikamoinen lihanjuntin fantasia :D et ihmiset oikeesti järkyttyis jostain pihvinsyönnistä.
On näitä tässäkin ketjussa nähty. Ei voi kun yrittää ymmärtää ja tajuta että huomiota ne haluaa...
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Todella surullista, että liha- ja maitoteollisuus ovat aivopesseet sinut sairaaseen kulttiinsa.
Sivusta katsoen sinäkin vaikutat aivopestyltä, ellet ole itse aivopessytvitseäsi.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Liha on kallis raaka-aine siispä se nostaa ruoan hintaa. Erilaisilla tukijärjestelmillä se halvin liha on saatu toki melko edulliseksi mutta tavalla tai toisella sekin maksetaan.
Just sipasin pippuripihvin reissuviikon kunniaksi. Ei se ihan halpa ollut. 37€. Mutta oikein hyvä. Huomenna voi ajella viikonlopuksi kotiin muijan terveyspöperöille.
Onnea suolellesi! Ai että minua naurattaa jo valmiiksi kun pieret verta suolistosyöpäisenä parin vuoden päästä, hahhaa, se on sinulle eläintenvihaajalle IHAN OIKEIN!
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Liha on kallis raaka-aine siispä se nostaa ruoan hintaa. Erilaisilla tukijärjestelmillä se halvin liha on saatu toki melko edulliseksi mutta tavalla tai toisella sekin maksetaan.
Just sipasin pippuripihvin reissuviikon kunniaksi. Ei se ihan halpa ollut. 37€. Mutta oikein hyvä. Huomenna voi ajella viikonlopuksi kotiin muijan terveyspöperöille.
Onnea suolellesi! Ai että minua naurattaa jo valmiiksi kun pieret verta suolistosyöpäisenä parin vuoden päästä, hahhaa, se on sinulle eläintenvihaajalle IHAN OIKEIN!
Lapsellinen lähestymistapa. Näin kasvissyöjältä toiselle.
Mikseivät lihan ja kalan syöntiä vastustavat mene metsään asumaan ja kerää oman kasvisravintonsa metsästä? Se olisi luonnonmukaista.
"Kielletään sinulta ensin vaikka netti. Se on valtava ympäristörohmu. Sitten harkitaan lisää kieltoja..."
Lähempi vertauskohta olis varmaan että kiellettäs kouluista puhelinten käyttö.
Mut turha kai sulle selittää kun et osaa lukea.