Kertokaa jotain kännimokianne, että oma morkkikseni helpottuisi...
Kommentit (7)
Yritin vikitellä häntä, vaikka nykyinen tyttöystävänsä oli vieressä.
*tooosi ylpeä itsestään*;(
Kannattaa pysyä kännissä kaukana vessoista. ;)
naapurin äijän luona kylässä, tarjosi kiljua kaapista. Onneksi tajusin lähteä pois mutta vieläkin vähän hävettää.
Olen myös avautunut exäni uudelle kun hän tuli kuvioihin mukaan ennen kuin me olimme kunnolla eronneet.
Näitä kyllä riittäisi, onneksi sitä on vanhemmalla iällä vähän järkevöitynyt..
heräsin aamulla. IHAN vieras huone. IHAN vieras mies nukkui vieressä.
Ei mitään vaatteita päällä...
Menin vessaan ja tajusin, että minulla ei enää ollut tamponia, vaikka menkat oli ollut päällä.. en edes jaksanut miettiä, että minne olin sen tunkenut.
Menin takaisin makkariin ja tajusin, että sängyssä olikin kaksi miestä. En muistanut illasta mitään.
Olin yli 100km päässä kotoa, ja sain kyydin takaisin ihmeen kaupalla, mutta vasta yli 6h päästä herätyksestäni. Inha hengailla siellä...
Ei tuo ole edes pahinta vielä.
Olin todella kännissä baarin valopilkun lähestyessä ja eräs tuttu (miespuolinen) " otti" mut mukaansa kaverilleen yöksi kun olin niin huonossa kunnossa. Kaverinsa tyttöystävä oli laivalla töissä ja olin sit nukkunut olohuoneessa patjalla yksin. Olin mennyt oksentamaan matolle josta tietty noi kundit oli vittuuntuneita =/ Lupasin pestä maton koska meidän kerrostalossa oli maton pesu mahdollisuus. Ja maton pesinkin ennen kuin hänen tyttöystävänsä tuli laivalta töistä kotiin, mutta ei siinä vielä kaikki...
Sen baari-illan jälkeisenä päivänä kun menin kotona suihkuun niin huomasin, että mulla on miesten alushousut jalassa!!! =D Eli vessassa käydessä oon sit omat stringini hukannu johonkin, mutta en edelleenkään muista miksi oon sit äijän kalsarit vetäny jalkaani!!! Ja vielä hame oli sillon päällä, onkohan housujen rajat näkynyt hameen alta julkisilla kotiin mennessä, heh =D =D
En sit kehdannut ilmottaa, et mun stringit jäi sinne ja kaverin tyttöystävä oli sit löytänyt ne... arvatkaa kestikö uskoa ettei se mies oo pettänyt sitä =/
riehaannuin baarissa ja strippasin siellä. Mm. ystäväni isä oli samassa pöydässä, ja kavereideni miehiä..