Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä kukaan oikeasti saanut emännänkyttyrää pois jumpalla?

Vierailija
17.10.2023 |

Kuinka kauan kesti ja millaista jumppaa teit?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Minulla auttoi fysioterapeutin ohjeiden mukaiset liikkeet ja fysioterapiassa käynti. (10 kertaa kävin, kahdesti viikossa ja tein liikkeitä päivittäin, yllätys oli kun reilussa kuukaudessa hävisi.) Ja ei ollut ylipaino syynä kuten täällä väitetään, olen aina ollut hoikka.

Mitä liikkeitä fyssari neuvoi? 

-Toimistorotta

Vierailija
22/25 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs apu synnynnäiseen kyttyrään? Minulla ollut pienestä lapsesta saakka ja perinnöllinen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Entäs apu synnynnäiseen kyttyrään? Minulla ollut pienestä lapsesta saakka ja perinnöllinen. 

Rasvaimulla lähti mun vastaava. Kun laihdutin, se tuli entistä enemmän esiin.

Vierailija
24/25 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma auttaa hyvin kun otat mieheltäsi suihin kaksi kertaa päivässä.

Vierailija
25/25 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Minulla auttoi fysioterapeutin ohjeiden mukaiset liikkeet ja fysioterapiassa käynti. (10 kertaa kävin, kahdesti viikossa ja tein liikkeitä päivittäin, yllätys oli kun reilussa kuukaudessa hävisi.) Ja ei ollut ylipaino syynä kuten täällä väitetään, olen aina ollut hoikka.

Mitä liikkeitä fyssari neuvoi? 

-Toimistorotta

Kylkimakuulla lattialla, siitä lähdet ylävartaloa kääntämään käsi ylhäällä (alavartalo pysyy paikoillaan jalat koukussa) niin kauan kunnes käsivarsi ja lapa ovat kokonaan maassa. Keppijumppaa, keppi selän takana nostetaan käsivarret suorana niin ylös kun saa, toinen liike keppi nostetaan edessä ylös, ja lasketaan pään yli alas niskan taakse ja taas takaisin takakautta ylös ja alas eteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan