Vaimo hävisi minut ystävälleen, onko pakko totella?
Olivat lyöneet vetoa jostain jutusta selviytyjissä ja vaimoni oli laittanut minut panokseksi. Vaimo hävisi ja nyt minun pitäisi muuttaa vaimon ystävän luokse. Vaimon mukaan ei ole muuta vaihtoehtoa, koska jos en mene, niin vaimolle tulee ikävä maine sen ystävien keskuudessa. Sen sanaan ei voi muka enää luottaa.
En ole kauhean kiinnostunut sen ystävästä, liian laiha eikä ole tissejä eikä persettä. Onko tuollainen sopimus nyt kuitenkin sellainen, että minun pitäisi sitä noudattaa?
Vaimo ei suostu myöskään kertomaan mitä se olisi saanut, jos olisi voittanut vedon. Tytär on myös aika vihainen. Se sanoo muuttavansa mun kanssa, koska hän ei aio jäädä äidin kanssa kahden. Vaimon mielestä se ei kuulunut sopimukseen, mutta tytär ei suostu edes puhumaan äidilleen ja on linnoittautunut huoneeseensa.
Vaimo ja sen ystävä ei myöskään ole puheväleissä, kun se kävi tyttäremme kanssa vähän shoppailemassa tutustuakseen paremmin ja osti tytärelle mekon, jota sen äiti ei ole suostunut kinuamisesta huolimatta ostamaan. Vaimo syyttää ystäväänsä siitä, että yrittää saada sen näyttämään huonolta äidiltä ja ostamaan tyttären puolelleen.
Itse olen käynyt kerran panemassa sitä ystävää ja ei se nyt hullumpi kokemus ollut. Todella hyvä ottamaan suihin.
Panin minä vaimoanikin ja se ehdotti, että voidaan salaa pitää suhdettemma yllä ja voisin sitten parin vuoden päästä erota sen ystävästä ja muuttaa takaisin.
Mikäs olisi fiksuinta tässä tilanteessa?
Kommentit (3)
Nuorena pelattiin korttia porukassa, jossa oli kolme poikaa ja kolme meitä tyttöjä. Kerran sovittiin säännöt, että voittaja saa, ja viimeinen nuolee/ottaa voittajalta suihin. Pojat vaati, että ei onnistu jos sekä voittaja ja häviäjä on molemmat poikia. Me ei vaadittu vastaavaa. Minä voitin, ja toinen tyttö hävisi, mutta se olin minä joka loppujen lopuksi jänistin, ja jätin voittoni sillä kertaa lunastamatta - lunastin sen seuraavana päivänä kun oltiin kahdestaan, ja meistä tulikin pari aika pitkäksi aikaa.
Vierailija wrote:
Nuorena pelattiin korttia porukassa, jossa oli kolme poikaa ja kolme meitä tyttöjä. Kerran sovittiin säännöt, että voittaja saa, ja viimeinen nuolee/ottaa voittajalta suihin. Pojat vaati, että ei onnistu jos sekä voittaja ja häviäjä on molemmat poikia. Me ei vaadittu vastaavaa. Minä voitin, ja toinen tyttö hävisi, mutta se olin minä joka loppujen lopuksi jänistin, ja jätin voittoni sillä kertaa lunastamatta - lunastin sen seuraavana päivänä kun oltiin kahdestaan, ja meistä tulikin pari aika pitkäksi aikaa.
Meidän rohkein peli oli ainoastaan, että joutuu suutelemaan toista. Ja piti olla sitten kunnon pitkä suudelma eikä mikään lyhyt hätäinen moiskaisu.
Oliko pitkästä ajasta kyse. Varmaan viikosta, jolloin eihän tuo nyt niin paha ole. Jos on vielä hyvä ottamaan suihinkin, niin win-win tilannehan tuo on. Vaimosi on sanansa mittainen nainen, ja sinäkin saat, jos et muuta, niin hyvää oraaliseksiä.
Jos vaimosi olisi voittanut vedon, tilanne olisi saattanut olla kannaltasi huonompi juttu. Olisit varmaan joutunut ulkoruokintaan sillä aikaa kun vaimosi ystävän mies olisi viikon verran pannut vaimoasi.