Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

koiranpaskaa

Vierailija
09.12.2010 |

ja kusta tulvillaan kaikki valkeat hanget. Hävetkää koiranomistajat!

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin miksi on pakko yleistää joka asiaa? Itse koiranomistajana kyllä katson mihin koirani jätöksensä tekee ja myös minua ällöttää keskellä katua lojuvat paskat. Muutaman kerran on itsellä käynyt tilanne, jossa paska on koiralta päässy sopimattomaan paikkaan ja ei silloin ollu mukana pussia/lapiota, ja hävetti ihan hirveästi. Ymmärrän siis pointin.

Mutta tuota kusiasiaa en ymmärrä. Joo onhan se ruman näköistä ku on tien varsilla keltaiset hanget, mutta johonkin ne on tehtävä. Ja minä en myöskään ymmärrä miksi pitää niitten koirien antaa kuseksia joka metrin välein, itse en anna turhia merkkailla lenkillä vaan annan tehdä kusensa ulos mentäessä ja taas ennen kuin sisälle palataan. Jossakin metsän keskellä en niin välitä. Mutta toivoisin tosiaan että myös muut koiranomistajat vähän katsoisivat koirien perään ja toivon myös että ei-koiranomistajat lopettaa tuon vouhkaamisen. Pikkulapset kuitenkaan ei usein tien varrella leiki joten mitä sitten vaikka siellä onkin vähän kusia hangilla ja ruman näköistä. Ei tuolla ulkona aina niin kaunista muutenkaan ole tupakantumppeineen ja tyhjän roskittamisen vuoksi.

Vierailija
42/78 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sen koiran yleensä pitää antaa kusta joka paikkaan? kusettaa ja paskattaa omalle pihalle, ku niistä ei kerta oo mitään haittaa. Menee vasta sitten lenkille. Ei tietenkään kerrostalon pihalle.

mutta että muutenkin noin vähän tiedät... Uroskoiraa on ihan mahdoton estää merkkailemasta jopa kymmeniä kertoja lenkin aikana. Niin eli siis se pissaa, sitä merkkailu tarkoittaa. Vaikka sen pissattaisi siihen kotipihalle, niin se pissaa siis lenkin aikana vielä useita kertoja.

Siksi kun se on koira.

talojen pihoille johtavia kulkuväyliä, ylipäätään toisten omistamien talojen edustoille.

Meidänkin ympläristössä on koirien ulkoiluttajat todella suuri ongelma. Kesäisin on paskat taloyhtiön omistamalla nurmikolla, talvisin myös paskat ja ne kuset pihaantuloväylällä.

Olenkin usein miettinyt mikä saa usempien koiranulkoiluttajien käyttäymään näin?? Eikö päässä oikeasti säteile? Vai eikö todellakaan välitetä? "hyvähän se on tuoda koira tarpeilleen toisten pihoille, kun eihän ne jätökset omaan pihaan jää". Ovatko he ilkeitä?

Perustellaan sillä ettei se ole vaarallista!

Antakaa minun itseni päättää haluanko postilaatikkoni haisevan koiran kuselle, vaikka se nyt ei sinäsä vaarallista olekaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lapset tosiaan siellä tiellä leiki, mutta joutuvat hekin kulkemaan päästäkseen leikkipuistoon, kouluun, kauppaan jne. Vai pitäisikö lapset kuskata kaikkialle autolla, jotta koirat voivat tehdä asiansa joka paikkaan? Vaihtoehtona koko ajan pestä kenkiä ja vaateita.

On totta että on paljon hyviäkin koiranomistajia, mutta valitettavasti ne huonot ovat ne jotka näkyvät. Koiraton jos koiraihmiselle asiasta huomauttaa on heti koiravihaaja. Parempi olisikin kun nimenomaan koiranomistajat olisivat laittamassa näitä huithapeleita kuriin.

Vierailija
44/78 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkukoirasta tulee niin pieniä paskoja, etten suoraan sanottuna halua edes niitä mukaani noukkkia turhan muovijätteen takia. Paskapussi on aina mukana, mutta tähän asti olen pärjännyt pelkällä potkasulla jolloin paskat lentää ojaan. Suuria kunnon pökäleitä on lenkkikadun vierustat täynnä :(

Vierailija
45/78 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua vituttaa ne paskaläjät metsissäkin.

Mites metsän eläimet?

Saaks ne tehdä tarpeensa metsään?

Vierailija
46/78 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puistojen ja koulujen lähettyvillä.

Ymmerstan koulun piha ja lähipuisto on ihan vakioreitti koiran ulkoiluttajilla. Lasta ei voi päästää edes puistoon juoksentelmaan vapaana kun jo on vaatteet paskassa ja pissassa.

Paskokoot ja kuskoot kävelytiet miten täyteen hyvänsä mutta siellä missä lapset leikkii tulisi heillä olla puhtaat oltavat.

Vierailija
47/78 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiset kusee toisten pihoille, auton renkaisiin ja mihin vaan. Sekä kännissä oksentelee talon kulmalle niin silloin annan minäkin koirani paskoa ja kusta rauhassa. Koirani ei ikinä tee muualle kun puskaan tai metsään. Joten oiskohan monella tässäkin asiassa peiliin katsominen! Ihmiset käyttäytyy kuin siat nykyään joten siinä kohtaa turha kenenkään tulla ulisemaan jostain koiranpaskasta!!!

Vierailija
48/78 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muistatte millaiset läjät kaunistivat tienvarsia keväisin siihen aikaan kun kukaan ei kakkapusseista vielä ollut kuullutkaan. Nyt useiimat kuitenkin poimivat, mutta kieltämättä yhdestäkin piskistä tulee ihan mukavat jätökset kevääseen mennessä.

Vierailija
49/78 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran ulosteista ei leviä ihmisiin mitään haitallisia tauteja, joten aika harmitonta, jos tosiaan vertaa pullonsiruihin, joita on myös pitkin poikin.

Ja koiran nyt vaan on pakko pissiä ja kakkia. Kakat korjaan toki pois, mutta pissaa en valitettavasti pysty maasta keräämään...

Ja tosiaan, jos maassa on kakka, sen voi kiertää :) Jos sattuu astumaan päälle, kengän voi pestä pohjasta. Aika simppeliä!

Koiran ulosteista voi saada mm. matoja, kakat pitää heti kerätä pois! Madon munat voivat elää vuosia paskoissa! Mieti jos joku lapsi saa suuhunsa...jos tulee vaikka rattaiden mukana eteisen lattialle...

t. koiranomistaja ja äiti

Vierailija
50/78 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiset kusee toisten pihoille, auton renkaisiin ja mihin vaan. Sekä kännissä oksentelee talon kulmalle niin silloin annan minäkin koirani paskoa ja kusta rauhassa. Koirani ei ikinä tee muualle kun puskaan tai metsään. Joten oiskohan monella tässäkin asiassa peiliin katsominen! Ihmiset käyttäytyy kuin siat nykyään joten siinä kohtaa turha kenenkään tulla ulisemaan jostain koiranpaskasta!!!

Eli sinä kostat jokun typerän aikuisen oksentelun mm.pienelle, syyttömälle lapselle?

Mainitsemasi asiat ovat ällöttäviä, sitä ei liene kukaan kiistä. Mutta miksi haluat käyttäytyä yhtä idioottimaisesti?

Vierailija
51/78 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. uroskoiran omistaja.

Vierailija
52/78 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä on ihania, kun maa on täynnä tyhjiä battery ja limutölkkejä ja karkki sun muista papereita ja ne teidän 2 kertaa viikossa dokaavat ukot, jotka kuse myös sinne hankeen ja oksentaakin joskus, siivoatteko heidän jäljet?

Ja huom! Minä en edes omista koiraa ja silti käy vituttaa tuollanen ihme mussutus, on niitä idioottejakin jotka antaa koiransa paskoa keskelle tietä, eikä niitä' kerää, mutta todellisuudessa aika harvassa.

Ja olisitte iloisia, nythän te näette valkoista hankea vasten missä sitä pissiä on, kesäisin siinä tulee väkisinkin lasten pyörittyä kun sitä on nurmikolla!! :D

Ja kun ulkoilutan veljeni koiria, todellakaan, en siis todellakaan lähde sieltä hemmetin syvästä hangesta niitä kakkeja hakemaan, ei siellä ole tarkoitus kenenkään kävellä, omapa on murheenne!

Keltaista joulua kaikille valittajille!

Vierailija
53/78 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaan sattuu näkeen paremmin kun on lunta. ja olen myös sitä mmieltä että on siinä tien vieressä paljon muutakin paskaa kuin koiran jätökset eli joka tapauksessa en antaisi lapseni konttailla siinä!

nimim. koirani kakat kyllä kerään

Vierailija
54/78 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puistojen ja koulujen lähettyvillä. Ymmerstan koulun piha ja lähipuisto on ihan vakioreitti koiran ulkoiluttajilla. Lasta ei voi päästää edes puistoon juoksentelmaan vapaana kun jo on vaatteet paskassa ja pissassa. Paskokoot ja kuskoot kävelytiet miten täyteen hyvänsä mutta siellä missä lapset leikkii tulisi heillä olla puhtaat oltavat.

Koirat tuodaan sinne kuselle ja paskalle, nuoriso roskaa, räkii, röökaa ja juopottelee.

Vierailija
55/78 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumi voi olla myös keltaista. ;)

Vierailija
56/78 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vallankäyttöä, sairasta välinpitämättömyyttä, vähäjärkisyyttä, ilkeyttä. Vai kaikkia yhteensä ja vielä jotain muuta lisäksi?

Vierailija
57/78 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten en katsonut tarpeelliseksi mainita asiasta. Eli tarkotin vain sottapytty omistajia. Meillä on uroskoira, eikä oo mitään vaikeutta estää nostamasta koipea joka paikkaan. Sun ois kannattanu ottaa koira vasta sitten kun osaat käsitellä sitä. Me asutaan kerrostalo alueella, josta on matkaa pusikkoon ym. sopivaan paikkaan. Muutaman kerran koira on sontinu kovassa hädässä ei sallittuun paikkaan, mutta sonnat on tietysti kerätty pois. Kustakaan annan vaan sellasiin paikkoihin, jossa siitä on mahdollisimman vähän haittaa.

mutta minulla on aina llut tyttökoiria vain. Mutta olen ollut lenkillä myös uroskoirien kanssa ja voin vain kysyä että millä ilveellä muka ehdit siihen väliin kun se roiskauttaa merkkauksen? Siis kun koira on fleksissä tai irti? Toki jos pidät sen kokoajan tiukasti rinnalla mutta mikäs lenkki se on ellet ole aika nopea ja kovakuntoinen juoksija itse?

Vierailija
58/78 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira oppii olemaan kusematta, jos omistaja osaa opettaa. Kun et itse osaa kouluttaa koiraasi, niin kannattaa pyytää apua koulutukseen. Tämä kommentti on viimeiselle kirjoittajalle ja muillekin, joilla ei ole tietoa ja taitoa koirien kanssa.

Vierailija
59/78 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksujaki omistajia toki on. Ääliöt antavat koiriensa paskoa ja kusta joka paikkaan, eivätkä kerää niitä pois.

Vierailija
60/78 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskat useimmiten kerätään, mutta se kusi... yök.