koiranpaskaa
ja kusta tulvillaan kaikki valkeat hanget. Hävetkää koiranomistajat!
Kommentit (78)
Me mennään kävellen päiväkotiin ..ja joka päivä väistellään paskakikkareita.
koiranomistajat sitten maalle, missä on navetat ja tilaa kusta ja paskoa.
Turha keskustelu siinä tapauksessa. Minä taas olen sitä mieltä että kaikkien olisi pakko hommata koira niin siedättyy niille paskoille ja kusille. Yhtä toimivia ja järkeviä ehdotuksia molemmilla meillä eikös vain?
sinä koiriesia paskoa ja kuseksia sisällä? Sisälle ne koiranpaskat nimittäin kulkeutuvat lastenvaunujen renkaissa ja lasten kenkien mukana jos ei niitä ulkona ehdi huomata. Näin talvella niitä ei aina edes havaitse pyörätiestä lumen alta :/
ja minähän jo mainitsin että paskat pitää koiranomistajan kerätä pois. Kuset jäivät sinne penkoille kun kukaan ei ehdottanut järkevää keinoa niitä sieltä poistaa?
Ja meillä jää kengät ja lastenvaunut eteiseen.
Me mennään kävellen päiväkotiin ..ja joka päivä väistellään paskakikkareita.
mutta tämä ongelmahan ratkaistiin jo, ne paskat pitää kerätä pois. Mutta joku valitti edelleen niistä kusista, ja minä kysyin että mitä niille pitäisi siis tehdä? Kun ne minä jätän kyllä sinne penkoille, vaikka paskat keräänkin.
päiväkodin edessä olevalla pyörätiellä on aina eniten niitä koiranpaskoja. Varmaan ihan ilkeyttään siihen paskattavat koiransa. Kiva on viedä lapsia aamulla pk:iin ..koko ajan pitä katsoa askeleitaan ja olla opastamassa mihin voi astua ja mihin ei voi astua >:(
tuskin siellä kovin kauheasti tuoretta paskaa kokoajan on. Ne jäätyy, eikä niiden päälle astuminen siis haittaa.
Sen verran tuoretta on pari kertaa ollut että sitä on saanut kaapia vaunun renkaasta / kengän pohjasta ihan urakalla.
Eteisen matto meni roskiin kun en huomannut sitä paskaa ennen kuin hajusta kotona.
Saanko minä käydä kippaamassa näin talvisin biojätteitäni pyörätielle ja vaikka sinun ulko-ovesi eteen? Eihän ne siinä mitään haittaa. Talvella jäätyvät siihen eikä ne siellä lumen alla mitään haittaa XD
Mulla on hei ratkasu tohon ongelmaan... ÄLkää hankkiko niitä vitun koiria.
Jos ei ole paikkaa missä ulkoiluttaa koiraa poissa muiden ihmisten tieltä, niin miksi vitussa semmonen rakki tarvii sitten hankkia. Hanki mielummin joku undulaatti tai kultakala.
itsekään en erityisesti eläimistä tykkää missään muodossa. mutta että te ihmiset ootte pikkumaisia,koiranpaskahan MAATUUUU!TÄSSÄ ELÄMÄSSÄ ON PALJON TÄRKIÄMPIÄKIN ASIOITA KU KOIRAN PASKAT JA KUSET,NE VAAN SATTUU KUULUMAAN TÄHÄN LUONNON KIERTOKULKUUN.
HANKKIKAA ELÄMÄ!
Ymmärtäisin jos kyseessä olisi uusi ydinvoimala, bioase, tappava tauti, nälänhätä, sota...
Mutta ei... kysymyksessä on niinkin maatuva ja luonnollinen asia kuin paska. Joka päivä sitä suolletaan niin vauvapalstalla kuin pöntölläkin. Ja aina se puhuttaa. PaskapaskapaskaKUSIpaskapaskaKUSIKUSIpaskapaska.
Nimim. en väännä torttujani tienvarteen enkä omista mitään eläintä mikä niin tekisi.
jos kakka on ongelma!
Turhaa valitusta kun pahempiakin murheita muilla?
tai ainakin siihen asti kunnes ne omistajat rupee niitä paskoja keräämään.
Talvella musta ongelma on just se, että ne paskat jäätyy, koska keväällä nurmikot on ihan karseen koko talven paskavuoren peitossa. Siis ihan oikeesti meidänkin pyörätien vieressä on paskaläjät muutaman kymmenen sentin päässä toisistaan isolla alueella, YÖK!
Vielä ärsyttävämpää on se kun koirien annetaan kusta pyörätelineessä olevien pyörien renkaille. Asutaan kerrostalossa ja meidän pihassa on pitkä rivi pyöriä telineissä ja talvisin näkee, että melkein JOKAISESSA pyöräntakarenkaassa on kusta (lumesta näkee keltasuuden)! Oon joka talvi ihmetellyt, että eikö sitä koiraa voi pitää vierellään edes 30 metriä ulko-ovesta eteenpäin, jotta pääsisi pyörätien penkoille asti?!
Kusenkeräilykyselijöille: kuset saa kyllä mun puolesta jäädä penkoille, koska koirille on ominaista pissailla/merkkailla vähän väliä kävelylenkillä. Paskan keräämättä jättäminen onkin sitten omistajan oma valinta eli omistajan vika!
mutta mua vituttaa ne paskaläjät metsissäkin. Puhumattakaan teiden vierustoilla yms. "normaaleissa" paikoissa. Meidän 1,5v tenava ei välttämättä ihan aina kävele suoraan tietä pitkin, ilman että askelkaan poikkeasi tien sivulle, ja eräänkin kerran on astunut paskaläjään. Ja ei siinä vielä kaikki, mutta jos ihan kaatuu siihen läjään niin että vaatteetkin sotkeentuu, niin se vituttaa. Ja me kyllä tehdään välillä myös metsäretkiä, ja siellä vasta saakin olla tarkkana ettei ipana kävele/kaadu läjään, koska siellä niitä vasta onkin kun eihän koiranomistajan tarvitse niitä metsästä kerätä. HUOH.
ottavat oikeudekseen sotkea jalkakäytävät ja kehtaavat vielä sanoa että kiertäkää ne, niin simppeliä se on! Antavat itsestään kyllä todella tyhmän kuvan.
Samahan se on kuin heille sanoisi lasinsirpaleista että kiertäkää ne, niin simppeliä se on!
Kukaan normaaliälyinen ei harrasta kusella ja paskalla sotkemista.
Olen koiranomistaja ja kerään AINA kakat koiranjätöspussiin.mutta mutta milläs ne pissat keräät?????????????? et millään.
Mihin hittoon sen koiran pitäisi sitten ap:n mielstä kusta????? me ei ainakaan tallojen pihoille pissateta vaan ihan metsään tai kävelytien varteen
T:koiranomistaja vantaalta
ja kusta tulvillaan kaikki valkeat hanget. Hävetkää koiranomistajat!
Ehkä sitä paikoin näkee mutta enemmän on "puhdasta" lunta.
Juu ja asun helsingissä jos sillä nyt on merkitystä.
Miksi sen koiran yleensä pitää antaa kusta joka paikkaan? kusettaa ja paskattaa omalle pihalle, ku niistä ei kerta oo mitään haittaa. Menee vasta sitten lenkille. Ei tietenkään kerrostalon pihalle.
Miksi sen koiran yleensä pitää antaa kusta joka paikkaan? kusettaa ja paskattaa omalle pihalle, ku niistä ei kerta oo mitään haittaa. Menee vasta sitten lenkille. Ei tietenkään kerrostalon pihalle.
mutta että muutenkin noin vähän tiedät... Uroskoiraa on ihan mahdoton estää merkkailemasta jopa kymmeniä kertoja lenkin aikana. Niin eli siis se pissaa, sitä merkkailu tarkoittaa. Vaikka sen pissattaisi siihen kotipihalle, niin se pissaa siis lenkin aikana vielä useita kertoja.
Siksi kun se on koira.
Joten en katsonut tarpeelliseksi mainita asiasta. Eli tarkotin vain sottapytty omistajia. Meillä on uroskoira, eikä oo mitään vaikeutta estää nostamasta koipea joka paikkaan. Sun ois kannattanu ottaa koira vasta sitten kun osaat käsitellä sitä. Me asutaan kerrostalo alueella, josta on matkaa pusikkoon ym. sopivaan paikkaan. Muutaman kerran koira on sontinu kovassa hädässä ei sallittuun paikkaan, mutta sonnat on tietysti kerätty pois. Kustakaan annan vaan sellasiin paikkoihin, jossa siitä on mahdollisimman vähän haittaa.
Sekin jo auttaisi jos koiranomistajat antaisi merkitä vaan tiettyihin paikkoihin, mutta ei joka sentti sitä kävelytien vartta täytyy saada keltaiseksi. Eikä näin talvella luulisi olevan mahdotonta vaikka pikkulapiolla niitä kusia pussiin keräävän. Monen koiranomistajan käsivoimat vaan ovat niin heikkoa luokkaa ettei edes pikku kakkapussukkaa voi kannella jollei juuri kohdalle roskista satu. Itse käytän usein naapurin uroskoiraa lenkillä eikä ole pieneitäkään ongelmaa merkkaamisien kanssa. Koira merkkaa sinne minne minä annna sen mennä, niin yksinkertaista.
tuskin siellä kovin kauheasti tuoretta paskaa kokoajan on. Ne jäätyy, eikä niiden päälle astuminen siis haittaa.