koiranpaskaa
ja kusta tulvillaan kaikki valkeat hanget. Hävetkää koiranomistajat!
Kommentit (78)
Mäkään en tajua, miten koiranomistajat kuvittelee lumen peittävän kaiken alleen. Inhottavaa, kun taapero joutuu leikkimään kusen ja paskan seassa. Eikö koiranomistajia saa mitenkään kuriin?
Koiranomistajat ja tupakoitsijat ovat kaksi ryhmää, joilla on valta yli muiden. Koirien täytyy päästä mukaan kaikkialle, jätökset voi tehdä mihin vaan eikä korjata tarvitse tietenkään. Tupakoitsija katsoo oikeudekseen tupakoida missä vain, viis lähellä olijoista.
mahdollisimman koirattomalle alueelle. Kävellessäni Helsingin Aleksantarinkadulla en ole vielä astunut koiranpaskaan, mutta ehkä sekin aika tulee.
Koiranomistajat ja tupakoitsijat ovat kaksi ryhmää, joilla on valta yli muiden. Koirien täytyy päästä mukaan kaikkialle, jätökset voi tehdä mihin vaan eikä korjata tarvitse tietenkään. Tupakoitsija katsoo oikeudekseen tupakoida missä vain, viis lähellä olijoista.
mahdollisuuksieni mukaan (tosin metsästä tai ihan ojanpohjilta en). Jokaisen koiranomistajan pitäisi mielestäni kerätä.
Toisekseen, olen ex-tupakoitsija, joten kommentoin sitäkin: pyrin aina polttamaan siten että siitä olisi ollut mahdollisimman vähän haittaa muille. Nyt olen onneksi jo lopettanut. Minua tosin ei muiden tupakointi häiritse.
Eiköhän näissä asioissa ole kyse yksilön luonteesta, eivät tupakoitsijat tai koiranomistajat ole homogeenista massaa.. ; )
sitä toivoisi voivan kävellä valkeitten hankien keskellä, mutta ei. Kusta ja paskaa tulvillaan.
sitä toivoisi voivan kävellä valkeitten hankien keskellä, mutta ei. Kusta ja paskaa tulvillaan.
tehtävä... Kaikilla ei ole metsää heti takaovella.
Karmeen näköistä kun tienvierustat kusen ja paskan peitossa:(
Kun sitä paskaa on noin paljon? Itse pyrin keräämään paskat, useimmiten mutta en siis metsistä tmv. Kusta nyt ei oikein kerätä voi, se on totta. Mutta missä ihmeessä sitä nyt haitaksi asti on?
Ja kusesta valittajat muutenkin, mitä oikein ehdotatte ratkaisuksi? Kakat pitää toki teiltä kerätä, mutta mitäs niille kusille sitten ehdotatte tehtäväksi?
koiranomistajat sitten maalle, missä on navetat ja tilaa kusta ja paskoa.
Koiranomistajat ja tupakoitsijat ovat kaksi ryhmää, joilla on valta yli muiden.
Kyykkyyn kaikki mun jalkojeni juureen!! Kumartakaa valtiatartanne!!!
=D
kun ne on yleensä teiden varsilla yms.
Mutta nämä irrallaan juoksevat kissat paskovat pitkin yksityispihojakin, se vasta on karseeta!
Turha keskustelu siinä tapauksessa. Minä taas olen sitä mieltä että kaikkien olisi pakko hommata koira niin siedättyy niille paskoille ja kusille. Yhtä toimivia ja järkeviä ehdotuksia molemmilla meillä eikös vain?
vois koirat pissattaa ja kakattaa. Nyt on vielä lumen takia kapeat jalkakäytävät niin sitä paskaa on siinä ihan missä kävellään. Vieressä on peltoa ja pöpelikköä niin miksi pitää kusettaa siihen ihan jalkakäytävän viereen niin että toiset joutuu kävellä keltaisten hankien keskellä?
Omakotitalossa ja rivarissa asuvat vois vaikka pissattaa pihalleen jos ei kerran keltaiset hanget haittaa. Pienten lasten kanssa kiva kun kokoajan saa varotella ettei kävele ja kaatuile sinne pissaan.
Kun sitä paskaa on noin paljon? Itse pyrin keräämään paskat, useimmiten mutta en siis metsistä tmv. Kusta nyt ei oikein kerätä voi, se on totta. Mutta missä ihmeessä sitä nyt haitaksi asti on?
Ja kusesta valittajat muutenkin, mitä oikein ehdotatte ratkaisuksi? Kakat pitää toki teiltä kerätä, mutta mitäs niille kusille sitten ehdotatte tehtäväksi?
me muut halutaan nauttia kauniista lumesta jota kerrankin on. Oikeasti, millaisia ihmisiä te olette jotka mielellänne noita kusia ja paskoja katselette? Ja pidätte oikeutenanne paskoa yhteiset alueet täyteen? Mitä jos ihmiset paskoisi tienvierustat, olisiko se ällöttävää? Ei se koirankusi ja paska sen puhtaampaa ole.
Turha keskustelu siinä tapauksessa. Minä taas olen sitä mieltä että kaikkien olisi pakko hommata koira niin siedättyy niille paskoille ja kusille. Yhtä toimivia ja järkeviä ehdotuksia molemmilla meillä eikös vain?
päiväkodin edessä olevalla pyörätiellä on aina eniten niitä koiranpaskoja.
Varmaan ihan ilkeyttään siihen paskattavat koiransa.
Kiva on viedä lapsia aamulla pk:iin ..koko ajan pitä katsoa askeleitaan ja olla opastamassa mihin voi astua ja mihin ei voi astua >:(
vois koirat pissattaa ja kakattaa. Nyt on vielä lumen takia kapeat jalkakäytävät niin sitä paskaa on siinä ihan missä kävellään. Vieressä on peltoa ja pöpelikköä niin miksi pitää kusettaa siihen ihan jalkakäytävän viereen niin että toiset joutuu kävellä keltaisten hankien keskellä? Omakotitalossa ja rivarissa asuvat vois vaikka pissattaa pihalleen jos ei kerran keltaiset hanget haittaa. Pienten lasten kanssa kiva kun kokoajan saa varotella ettei kävele ja kaatuile sinne pissaan.
Kun sitä paskaa on noin paljon? Itse pyrin keräämään paskat, useimmiten mutta en siis metsistä tmv. Kusta nyt ei oikein kerätä voi, se on totta. Mutta missä ihmeessä sitä nyt haitaksi asti on? Ja kusesta valittajat muutenkin, mitä oikein ehdotatte ratkaisuksi? Kakat pitää toki teiltä kerätä, mutta mitäs niille kusille sitten ehdotatte tehtäväksi?
en nyt joka pissalle jaksa lenkille lähteä koiraa viemään, mutta kun sillä koiralla saattaa tulla pissa/kakkahätä siellä lenkilläkin, niin mitäs sitten? Kakat annetaan tulla ja kerätään mukaan mutta mitäs teet sille pissalle? Vai opetatteko koiranne lopettamaan pissaamisen kesken kaiken?? Minä en ainakaan tiedä mietn sellaisen voisi opettaa?
Miksi viette ne lapsenne teiden varsille leikkimään? Ei ole kovin mukava leikkipaikka. Eikö oma piha tai lastenpuisto olisi mukavampi? On minullakin lapsia, ja ei ne teiden varsilla leiki. Pihalla kyllä, koirien ja hevosten paskojen ja kusten keskellä, voi kauhistus sentään!
sinä koiriesia paskoa ja kuseksia sisällä?
Sisälle ne koiranpaskat nimittäin kulkeutuvat lastenvaunujen renkaissa ja lasten kenkien mukana jos ei niitä ulkona ehdi huomata.
Näin talvella niitä ei aina edes havaitse pyörätiestä lumen alta :/
Meillä on koranpentu jonka kakat kerätään AINA eikä juuri muualle edes kakkaa kuin omalle pihalle tiettyyn paikkaan.
Minuakin inhottaa kävelyttää rokottamatonta koiraa kun hanget pökäleitä täynnä! Tosi oksettavaa, joku kampanja pitäisi nyt aloittaa että nämä paskanviljelijät heräisi!
Jos näen jonkun paskannuttavan koiraansa, huomautan varmasti, jos ei kerää, ja lyön pussin käteen.
Lapsen olen kyllä opettanut pienestä pitäen hienohelmaksi, ei ole mikään pakko kontata tienvierustoja, leikkipuisto ja oma piha riittää rymyämiseen. Ei pelkästään koiranjätöksien takia, maassa on myös räkäklimppejä ym. saastaa.
Räkijät ovat mielestäni vielä pahempia kuin koiranpaskannuttajat! Myös räkimisestä huomautan aina kun näen... nuoriso räkii leikkipuistoon, voi oksetus. Hävetkää nuorison omistajat!
t. se vittumainen akka
tästä syystä olen katetroinut oman koirani ja ulos kun lähdetään niin vaippa on persiissä. Saman olen tehnyt naapurin kissoille ja lähimetsän oraville.