Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä iloa elämään? Olen lihonut 98kg----106kg pienessä ajassa, tuntuu, ettei mikään muu tuo hyvää oloa. Mies "vihainen

Vierailija
17.10.2023 |

Masennuslääkkeitä syönyt jo vuoden, mutta auttaa vain hetkittäin.

Aina väsyttää. Tiedän että johtuu painosta (olen 162cm pitkä). Ikä harmittaa, täytin hiljattain 40v

Tuntuu että elämä ohi. Työskentelen vanhusten parissa ja vaihtaisin koska vain paikkaa jonku 96 vuotiaan kanssa.

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se vihainen mies ja sit lääkärille ja vaihdat lääkkeet toisiin. Huono miesseura masentaa ja lihottaa. Täällä oli hyviä vinkkejä paljon. Aloita ihmeessä harrastuksia, niistä saa mielihyvää ja muuta ajateltavaa NYT niin aika kuluu nopeammin etkä ole koko ajan ajattelemassa ruokaa. Ei tarvitse olla edes liikuntaharrastusia vaan voit alkaa vaikka pelaamaan videopelejä tai mitä vaan mihin voit upottutua. 

Vierailija
62/74 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tää kysyjä siis vihainen mies vai nainen? Oletin painon perusteella mieheksi… en tietenkään naiselle suosittele testoa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan 95% varmuudella raudanpuute, folaatin puute, b12 puute, deen puute.. joku näistä tai kaikki. Raudan ja deen on hyvä olla yli sata, 150 on hyvä useimmille, folaatti pitää olla ainakin 35, ja b12 lähemmäs 300. Se mitä viitteet sanoo, ei kerro mitään muuta kuin sen, että monet jotka luulee olevansa terveitä ovat puutteessa.

Vierailija
64/74 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä, jos kokeilisit vesi-tee-kahvi paastoja? 3 vrk paasto lisää dopamiini-reseptoreita ja voisi auttaa siten masennukseenkin. Kerta kuukauteen esimerkiksi.

Vierailija
65/74 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mitä, jos kokeilisit vesi-tee-kahvi paastoja? 3 vrk paasto lisää dopamiini-reseptoreita ja voisi auttaa siten masennukseenkin. Kerta kuukauteen esimerkiksi.

Kun tilanne on noin paha, boostaisin ne dopamiinit suoraan purkista Voxralla. Sitten myöhemmin voi hifistellä luontaisin menetelmin, kun on vakaammalla maaperällä. 

Vierailija
66/74 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 on joku välitila, johon ei osata suhtautua. Mutta kun oot 50, tajuaa että aika on rajallista ja pähkäilyn sijaan toimii.

Vierailija
67/74 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Oliko tää kysyjä siis vihainen mies vai nainen? Oletin painon perusteella mieheksi… en tietenkään naiselle suosittele testoa :)

Entä pituuden perusteella, 162 cm. Halusit vain mollata naisia, vai mitä? 

Vierailija
68/74 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ei sua voi auttaa. Ruokariippuvuus ja mukavuudenhalu/ laiskuus hallitsee sun elämässä. vaikka antaisin miten hyviä vinkkejä niin ne ei auta jos et halua/kykene niihin sitoutumaan.

Itse laihdutin vastekoosta 56->kokoon 34-36, kilot pysyneet poissa jo kohta 8 vuotta. Aloitin myös urheilun ja nykyään urheilen 5 krt viikossa.

Miten onnistun?? Lopetin tekosyiden esittämisen. Olin valmis hyväksymään kärsimystä ( eli kokemaan epämukavuutta ja pakotin itseni liikkumaan ja syömään terveellisesti)

Ne, jotka eivät kykene pysyvästi laihduttamaan ovat ihmisiä jotka eivät ole valmiita epämukavuuteen ja vaivaan mitä liikunnasta ja terveellisen elämäntavan muutoksiin tarvitaan. 

olet vain laiska, mukavuudenhaluinen ja väistelee vastuuta omista huonoista valinnoista, jotka ylläpitävät lihavuutta. 

”Tiedän. Mutta miksi en kestä ja muut onnistuu? Ap”

Sinulla ei ole sellaista tukea, jota muilla on. Ymmärrän, että miehesi saattaa olla vihainen ja turhautunut, kun ns. Mikään ei auta. Se ei kuitenkaan oikeuta huonoon käytökseen sinua kohtaan. Oma mieheni taisteli oman tiensä alkoholiriippuvuudesta raittiiseen elämään, ja kyllä, minä olin vihainen jokaisen repsahduksen jälkeen. Se on inhimillistä. Mutta yritin kuitenkin kaikkeni, että minun turhautumiseni ei olisi vahingoittanut sitä prosessia, minkä hän oli itse omasta motivaatiotaan aloittanut. Yritin parhaani mukaan tukea häntä kaikessa, mikä edisti raitistumista. Ruokariippuvuus ja lohtusyöminen on hyvin samanlainen käyttäytymismalli kuin alkoholismi.

Vinkkasin tuolla aiemmin sinulle Kaisa Jaakkolan Hyvänolon hormonidieetti, saatat löytää siitä vastauksia tähän kysymykseesi. Ihmisen biologiaa ei ole luotu laihtumaan, vaan keräämään kaiken mahdollisen energian, mitä on saatavilla. Kirjassa kerrotaan, miten painonpudotus onnistuu tästä epäreilusta lähtöasetelmaa huolimatta, se edellyttää tervettä suolistoa ja aineenvaihduntaa. 

Voimia ja hyvää mieltä! 

Vierailija
69/74 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ei sua voi auttaa. Ruokariippuvuus ja mukavuudenhalu/ laiskuus hallitsee sun elämässä. vaikka antaisin miten hyviä vinkkejä niin ne ei auta jos et halua/kykene niihin sitoutumaan.

Itse laihdutin vastekoosta 56->kokoon 34-36, kilot pysyneet poissa jo kohta 8 vuotta. Aloitin myös urheilun ja nykyään urheilen 5 krt viikossa.

Miten onnistun?? Lopetin tekosyiden esittämisen. Olin valmis hyväksymään kärsimystä ( eli kokemaan epämukavuutta ja pakotin itseni liikkumaan ja syömään terveellisesti)

Ne, jotka eivät kykene pysyvästi laihduttamaan ovat ihmisiä jotka eivät ole valmiita epämukavuuteen ja vaivaan mitä liikunnasta ja terveellisen elämäntavan muutoksiin tarvitaan. 

olet vain laiska, mukavuudenhaluinen ja väistelee vastuuta omista huonoista valinnoista, jotka ylläpitävät lihavuutta. 

Työkaverini laihtui 50 kg lopetettuaan masennuslääkkeet. Miksi syöt niitä?

Vierailija
70/74 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverini laihtui 50 kg lopetettuaan masennuslääkkeet. Miksi syöt niitä?

Vierailija
71/74 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä, väsyneisyys ja vedottomuus parantuu yleensä kun pääset normaalipainoon! Tiedän kokemuksesta -65kg

Vierailija
72/74 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

&nbsp

Pitää lukea. Kaikkea olen jo yrittänyt.ap

Vierailija
73/74 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää tehokkaita tapoja ja toimia 

Vierailija
74/74 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset