Millaiset appivanhemmat sulla on/oli? Oletko tyytyväinen tilanteeseen?
Kommentit (8)
Kuolleet. Olen tyytyväinen tilanteeseen
Todella mahtavat. Tunsin heti ensimmäisestä tapaamisesta lähtien olevani tervetullut sukuun ja mieluisa kumppani heidän lapselleen. Koskaan en kuullut pahaa sanaa itsestäni vaikka joskus olisi varmaan ollut syytäkin.
Anoppi on valitettavasti jo kuollut ja appi hoivakodissa. Mutta edelleen muistelen lämmöllä heitä ja yhdessä vietettyjä hetkiä.
Meillä on mukavat, sivistyneet aikuiset välit. Elämme omaa elämäämme ja he omaansa. Eivät ole tungettelevia. Meillä ei ole vielä lapsia joten se vaikuttanee asiaan. Olen tyytyväinen.
Akateemiset appivanhemmat. Nyt jo kuolleet. Hyvin tultiin toimeen, ikävä heitä välillä on.
Oikein mukavia ihmisiä. Asuivat 11.000 kilometrin päässä, eivätkä puhuneet sanaakaan suomea eivätkä englantia. Vieraillessa olivat hyvin vieraanvaraisia ja appiukko ajelutti meitä limusiinillaan ympäriinsä ja maksoi vielä hotellimmekin.
Anoppi on selkeästi masentunut ja siksi välillä raskasta seuraa. Itse haastavaa oikein auttaa mitenkään, kun mieluiten hän muistelee vaan menneitä ja haukkuu itsesäälissä itseään.
Ihan ok ihmisiä ja mukava tavata aina välillä. Nyt vanhemmiten on varsinkin anoppi käynyt raskaaksi seuraksi, joten joskus tuntuu, että voisi olla helpompaakin. Mutta kokonaisuudessaan olen tyytyväinen tilanteeseen.
Sanotaanko vaikka että onneksi ei ole liiemmälti tarvinnut heidän elämäänsä puuttu. Silloin kun ollaan oltu tekemisissä välit ovat olleet ok. Enemmän tyytyväinen olen tilanteeseen kuin tyytymätön.