Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luuletko miesten pitävän enemmän isoista mutta roikkuvista rinnoista vai pienemmistä mutta kiinteistä?

Vierailija
17.10.2023 |

Vastaa naisena

Kommentit (91)

Vierailija
41/91 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

A-E just hyvät. 

m49

Vierailija
42/91 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii-i. Eihän miehiä olekaan kuin vajaat neljä miljardia joten voidaan ihan turvallisesti olettaa että ne kaikki pitävät vaan yhdestä tissimallista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/91 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muijallani on 85F tissit. Juuri sopivan isotkin käsiin/suuhun. Kyllä kelpaa....

Vierailija
44/91 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tähän voisi vastata, että moni muu asia on tärkeämpää, kuin rintojen koko. Miehillä tämä pitääkin suurimmaksi osaksi paikkansa.

Naisilla on vara olla paljon vaativampi. Miehen täytyy olla pitkä, urheilullinen ja hyvinvarustettu. Muuten ei jatkoon.

Näinhän se menee kysynnän ja tarjonnan laki.

Minne unohtui laatikkoleuka, täydellinen hiusraja, lääkärilentäjän tutkinto ja mitä näitä nyt vielä oli?

Vierailija
45/91 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kummastakaan. Kokemuksella, ei ole miehet juuri rintoja koskeneet, pillussa ovat kiinni. Vaikka minulla E75 rinnat.

Vierailija
46/91 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luule ja se, mikä ärsyttää, on joidenkin pienirintaisten naisten hapan asenne mua isorintaista kohtaan. En esittele rintojani, mutta eräskin puhui mun utareista. Itse olisin mieluiten hoikka nainen c- tai d-kuppien rinnoilla.

Vierailija
47/91 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot hieman roikkuvat ovat kauniita. Ihan sama onko aidot vai silikonit. Päärynät parhaat. Isot.

Vierailija
48/91 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos naisena vastanneelle miehelle ja hevosena vastanneelle naiselle! Saitte mut nauramaan!

Vierailija
49/91 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet ja roikkuvat kaikista kauhein asia maailmassa tisseihinliittyend

Vierailija
50/91 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Aika paljon riippuu esim miehen omasta urheilullisuudesta ja koulutuksesta/asemasta. Aika paljon itse urheilulliset ja akateemiset pitää pienemmistä rinnoista ja duunaritaustaiset sohvalla makailevat miehet pitävät isoista rinnoista ja siitä, että on jotain mistä pitää kiinni.

Teitkö tietentahtoen sterotyyppisen yleistyksen? Itsellä on useampi akateeminen tutkinto, mutta isot ovat parhaat. Taidat olla sellainen tiukkapipo pikkutisuli kireällä nutturalla?

Vierailija
51/91 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot vähän roikkuvat on parhaimmat.

Vierailija
52/91 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko miesten pitävän A vai B?

Eihän tähän voi vastata.

Vierailija
53/91 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän isoista ja roikkuvista. Rinnat ei kuitenkaan ole mitenkään erityisen tärkeä asia kunhan ovat aidot. Silikonit on todella turn off!

Vierailija
54/91 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Eihän tähän voi vastata.

Tottakai voi. Siihen voi vastata kyllä. Tai ei.

"Miehet" pitävät eniten A-kupin pikkutisuista ja "miehet" pitävät eniten B-kupin normirinnoista ja .... ja "miehet" pitävät eniten gallonan ÖÖ-kumitisseistä.

Niitä miehiä kun on nelisen miljardia niin anything goes.

Vierailija
55/91 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija wrote:

Eihän tähän voi vastata.

Tottakai voi. Siihen voi vastata kyllä. Tai ei.

"Miehet" pitävät eniten A-kupin pikkutisuista ja "miehet" pitävät eniten B-kupin normirinnoista ja .... ja "miehet" pitävät eniten gallonan ÖÖ-kumitisseistä.

Niitä miehiä kun on nelisen miljardia niin anything goes.

Niin. Vastaan, että luulen.

Vierailija
56/91 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patalappurinnat ovat kivoja tutkia.

Vierailija
57/91 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot rinnat keveästi pikkutisulien ohi. Kyllä nsinrn on kaunis kun on uhkea. Pikkutisulit pröystäilevät push-upeillaan ja kun totuus paljastuu, niin voivoi. Eihän noita edes tarvittaisi jos pikkutisulit olisivat parhaat. Tai sitä, että alusvaatteissa kuppikokoa muutetaan siten, että kantajallaan olisi isommat kuin on.

Vierailija
58/91 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet terhakkaat rinnat kiinteät, nöpöttävät nännit. Mikään ei maailmassa ole upeampaa !!

Vierailija
59/91 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman isoja ei ole naistakaan.

Vierailija
60/91 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että sellainen tiukkakroppainen ja -peppuinen pienillä söpöillä kiinteillä rinnoilla on ihana. Sellaista ei mikään voita kiihkeydessä ja piukkuudessa.