Luuletko miesten pitävän enemmän isoista mutta roikkuvista rinnoista vai pienemmistä mutta kiinteistä?
Kommentit (91)
Ei pienistä kyllä naisellisuutta löydä. Isot ja vähän roikkuvat.
Vierailija kirjoitti:
Ylipainoiset naiset näyttävät mielellään pilkkaavan pieniä sieviä rintoja.
Ehkä sama katkeruus on saanut ylensyömään.
Tämän kyllä huomaa viesteistä 😁
Hyvin oikein erittäin todella suuret ja riippuvat rinnat kuin kaksi jättimäistä säkkiä täynnä raparperipiirakkaa olisivat haaveilemallani täydellisellä tylleröllä! Voisi olla n. 36-44-vuotias neitonen, joka olisi kiva, kiltti ja fiksukin välillä. Voisimme käydä yhdessä mökillä, S-marketissa ja kirjastossa sadepäivisin.
Painoin kalun ja kassit tiukasti reisien väliin näkymättömiin ja vastaan: luulen kyllä.
Minulla oli seksisuhde erään naisen kanssa ja hänellä oli mielestäni hieman kookkaampi rintavarustus kuin exälläni ja rakastin noita rintoja todellakin. Niitä oli ihana hyväillä ja ne sai osaltaan huomiota aina kun mahdollista. Tämä nainen työnsi rinnat kasvoilleni rakastellessamme ja yleensä laukesin naisen ollessa päälläni, hänen rintoja hyväillen ja toinen nänni suussa. No, nää rinnat oli todellakin huikeat, naisen rintsikat olivat kokoa 85E. Nykyisellä vaimolla samaa kokoluokkaa, tykkään edelleen ja itse tissimiehenä tykkään isoista :D
No ei tietenkään kukaan halua sotkea käsiään laardiläjään. Kyllä naisen pitää olla sutjakka, terhakka ja kiinteä, rinnat mukaanlukien. Pieni on aina parasta
Tradenomi, (hitsi mikät titteli) kertoo taas omista projekteistaan, joita valtion rahat korjailee. Kyllä isot rahat on tradenomilta pois. Myönnä se, ja kerro että pikkuterhakkatisuli on aika tylsä, mutta muutakaan ei saa.
Kyllä ootte typeriä !!!!! Ennen tehtiin lapsia monta, jopa 8 ja utareet olivat kovassa käytössä . Vauva saa ravintonsa äidin utareista eli maidosta! Ja äijän käppyrät ne kuvittelee, että heitä varten tisut on!!! Hoh hoijaa . Kasvakaa jo pois niistä utareista.
Pienistä pitävät pitkää matkaa juoksevat insinöörimiehet, joille elämä on suorittamista, ei nautintoa. Suuret rinnat pelottavat ja he eivät voi tehdä moisista projektikaaviota. Pienirintainen varmaan juoksee, on hänen lopputulemansa. Sitten voi yhdessä hankkia maitohappoa juoksulenkeillä eikä sängyssä. Ja sitten töihin ja pikkutisuli on tyytyväinen. Näin ajattelee pikkutisulifani.