Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luuletko miesten pitävän enemmän isoista mutta roikkuvista rinnoista vai pienemmistä mutta kiinteistä?

Vierailija
17.10.2023 |

Vastaa naisena

Kommentit (91)

Vierailija
21/91 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei väliä. Jos mun tissit ei kelpaa, niin etsikööt sitten mieluisensa. Toivoisin, että mun persoonalla olis tissejä enemmän merkitystä paria valittaessa - siis pitkäaikaiseen parisuhteeseen.

Vierailija
22/91 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ei väliä. Jos mun tissit ei kelpaa, niin etsikööt sitten mieluisensa. Toivoisin, että mun persoonalla olis tissejä enemmän merkitystä paria valittaessa - siis pitkäaikaiseen parisuhteeseen.

Toiveita voi toki esittää mutta turhaa haaveiluahan se on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/91 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä luule mitään, jokaisella on makunsa.

Vierailija
24/91 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luule, koska tiedän, että miehillä ei ole yhteneväisiä makuja. Yksi tykkää yhdestä, toinen toisesta ja kolmas kolmannesta jne. 

Vierailija
25/91 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä miehillä on monenlaisia mieltymyksiä. Vastaan naisena, koska ap toivoi niin.

M35

Vierailija
26/91 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nainen mutta kaikkein eniten mieleeni ovat sellaiset megapehmeät, riippuvat rinnat. Sellaiset, joita puristaessa ei juurikaan tunnu kiinteyttä. Minusta sellaiset ovat todella naiselliset.

Vierailija
27/91 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on erilaisia makuja. 

Tämäntyyppisistä aloituksista ei voi kuin ihmetellä miten alkeellisella tasolla naisten kiusaamisyritykset ovat. Käsittämättömän lapsellista! Ihan oikeasti ap koeta keksiä elämääsi jotain rakentavaa. Annat itsestäsi heikkolahjaisen kuvan.

Vierailija
28/91 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti pienet ja kiinteät enemmän omaan makuun.

Vierailija
29/91 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei isoille, ei varsinkaan riippuville. Naisellani pitää olla ja on tiukat kiinteät pienet söpöt kiihottavat rinnat. Loput kropasta on yhtä timmi. Jollekin toiselle toisenlainen Ken ties.

30/91 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tutustua keski-ikäiseen sinkkunaiseen, jolla olisi oikein todella erittäin hyvin suuret ja riippuvat rinnat. Koska se on mielestäni kaunein ulkoinen ominaisuus naisessa! Mitä suuremmat ja riippuvammat, sitä viehättävämpänä pitäisin tällaista kedon kauneinta kukkaa viehkeää kuin aamukasteinen kukkaketo utuisena kesäaamuna. 

Lisäksi jos olisi mukava, kiltti ja fiksu, niin se olisi myös ok, koska itse myös olen ainakin vähän jotain noista. Epämuodikkaat silmälasit ja tukka nutturalla olisivat kanssa hyviä ulkoisia juttuja, mutta eivät pakollisia kuitenkaan! Jään odottamaan tuollaista haaveunieni naisjumalatarta haikena, mutta toiveikkaana!

Vierailija
31/91 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Pienistä. t. roikkuva

Jep, samaa uskon. Ja fiksut miehet juurikin pienistä. Isoista roikkuvista pitää juntit ja mammanpojat.

t. toinen roikkuva

Vierailija
32/91 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä näköjään luulet, että kaikilla miehillä on naisten suhteen sama maku. Ei ole.

Vierailija
33/91 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En alistu patriarkaatin naiselle asettamaan muottiin vaan vastaan hevosena.

Miehet rakastavat rintoja joiden omistaja kiihottuu kun niitä katsellaan ja nauttii valtavasti rintojen sekä nännien hyväilystä ja nuolemisesta.

Vierailija
34/91 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni, tälläinen 'karkkikauppa'-seksi tyylinen ajattelu on niin vanhanaikaista.

Kyllä sitä jokainen, ainakin omilla aivoillaan, ajatteleva ja aidon kiinnostunut seksistä sekä omasta seksuaalisuudestaan, sen kehittymisestä. 

Haluaa panostaa tähän rakkaaseen harrastukseensa, rakasteluun niin paljon,  että näkee sen verran vaivaa aikaa oppimaan sekä näkemään sen seksipartnerinsa kokonaisuutena. Eikä yksin, mitä erilaisimpina 'liha paloina', joita omat kinkyt seksuaaliset tarpeet tarvitsevat, 'ravinnokseen' ? 

Vierailija
35/91 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Luuletko miesten pitävän enemmän isoista mutta roikkuvista rinnoista vai pienemmistä mutta kiinteistä?"

Kyllä.

Ja luulen "miesten" pitävän myös kaikista muista yhdistelmistä rintojen, nännien ja nännipihojen kokoja tai muotoja sekä kiinteysasteita.

Vierailija
36/91 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän voisi vastata, että moni muu asia on tärkeämpää, kuin rintojen koko. Miehillä tämä pitääkin suurimmaksi osaksi paikkansa.

Naisilla on vara olla paljon vaativampi. Miehen täytyy olla pitkä, urheilullinen ja hyvinvarustettu. Muuten ei jatkoon.

Näinhän se menee kysynnän ja tarjonnan laki.

Vierailija
37/91 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot ja pehmeät, hieman roikkuvat rinnat ovat kauneimmat. Mutta kaikki muutkin rinnat ovat kauniita myös. Täysin rinnatonkin voi olla seksikäs omalla tavallaan, kunhan ei häpeile itseään.

Vierailija
38/91 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko on sivuseikka, kyllä terhakkuus on ykkösasia.

Parhaat on pienet tai keskikokoiset, pienet nännipihat ja pienet nännit.

Ja muistetaan nyt, että tissien ykköstehtävä on houkutella koiras paritteluun!!! 

Vierailija
39/91 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mistä miehet yleensä tykkää. Meillä kyllä tykätään minun pienehköistä tisuista, jotka ovat kestäneet ihmeen hyvin parin lapsen ruokkimisenkin, eli kohtuu kiinteät vieläkin.

Vierailija
40/91 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa että itselläni on maku muuttunut aika paljon 20 vuodessa. Nuorempana olisin vastannut että pienet ja kiinteät. Nykyään taas kiihottaa eniten suuren ja heiluvat rinnat.

M42