Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomen vauvakato ei johdukaan monikulttuurisesta elinympäristöstä

Vierailija
17.10.2023 |

Vaan siitä että parisuhteet päättyvät ennen kuin lapsi syntyy.

Kommentit (148)

Vierailija
41/148 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Isoin syy on varmasti metoo.

Täh? Oletko siinä käsityksessä, että lapsia syntyy naisten kokeman ahdistelun seurauksena? Nyt olisi vähän syytä tarkistaa biologian perustietojaan.

Nämä on näitä jotka eivät kertakaikkiaan pysty olemaan naisten läheisyydessä ahdistelematta, ja luulevat että kaikille muille miehille käy aina samoin. Kuvittelevat ettei kukaan voi enää lähestyä naista missään kun itse eivät saa pidettyä käpäliään kurissa millään.

Nainen ahdistuu kaikesta. Siihen ei tarvitse edes miestä.

Vierailija
42/148 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ja riittävän elintason saavuttamiseen menee niin paljon aikaa. Viisi vuotta sitten juuri valmistuneena bruttopalkkani oli 2000 euroa ja asuin huonossa lähiössä narkkikämpän alla. Ei tullut mieleen ruveta vääntämään lasta tuommoiseen lähiöön, kuuden vuoden opintojen päätteeksi, ja katkaisemaan nupullaan oleva alkava ura. Lapsia hankkineiden kollegoiden määräaikaiset sopimukset ei "jostain syystä" ikinä jatkunut.

Vasta nyt viiden vuoden jälkeen olisin jotenkin järkevässä elämäntilanteessa hankkimaan perhettä, mutta olen sinkku. Jos minusta on joskus tullakseen äiti, niin olen automaattisesti jo se parjattu 32-40 vuotias mummoäiti. Oma mielenkiinto perheellistymiseen on sammunut ennen kuin se ehti edes alkaa.

Eli raha on tärkeämpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/148 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Miksi nykyajan parisuhteet eivät onnistu? Asia on minulle viisikymppiselle epäselvä. Oman ikäiset ovat ehkä toisella kierroksella, mutta silti parisuhteiden pituus useimmilla on ollut pari vuosikymmentä. Siihen ehtii kyllä lapsiakin tekemään. Nytkö pyöritetään jotain pyöröovia ja uusi tulee aina parin vuoden välein? Itse olen elämäni toisessa parisuhteessa. Ensimmäisestä jäin leskeksi.

Miehet haluaa naisen mitä suomalainen kulttuuri ei vaali vaan naisen täytyy olla itsekäs uraohjus. Miehet kokee että suomalainen nainen ei anna parisuhteeseen omaa panosta.

Kyllä meillä viisikymppisilläkin on naiset aina olleet töissä. Me olemme koulutetuin ikäluokka Suomessa ja naiset käyvät töissä lähes kaikki. Lapset on kasvatettu kahden työssäkäyvän a

Lueppa avioliitto lakia ja vaikkapa kelan tukia niin ymmärrät ettei ole "miehen rahoja" vaan yhteinen talous.

Vierailija
44/148 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Miksi nykyajan parisuhteet eivät onnistu? Asia on minulle viisikymppiselle epäselvä. Oman ikäiset ovat ehkä toisella kierroksella, mutta silti parisuhteiden pituus useimmilla on ollut pari vuosikymmentä. Siihen ehtii kyllä lapsiakin tekemään. Nytkö pyöritetään jotain pyöröovia ja uusi tulee aina parin vuoden välein? Itse olen elämäni toisessa parisuhteessa. Ensimmäisestä jäin leskeksi.

Miehet haluaa naisen mitä suomalainen kulttuuri ei vaali vaan naisen täytyy olla itsekäs uraohjus. Miehet kokee että suomalainen nainen ei anna parisuhteeseen omaa panosta.

Tässähän se tuli, nainen on itsekäs jos panostaa omaan uraansa ja mies sitten kokee, ettei nainen anna parisuhteeseen omaa panostaan. Mies ei jännästi ole itsekäs, jos panostaa uraansa.

<

Tämän takia suomalaiset miehet muuttaa ennemmin vaimon kotimaahan kun suomalaiset naiset haukkuu.

Vierailija
45/148 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kyllä meillä viisikymppisilläkin on naiset aina olleet töissä. Me olemme koulutetuin ikäluokka Suomessa ja naiset käyvät töissä lähes kaikki. Lapset on kasvatettu kahden työssäkäyvän aikuisen perheissä.

Tämän päivän naiset ei hyväksy henkistä tai fyysistä väkivaltaa. Ellei löydetä varmasti hyvää jäädään ilman.

Luuletko, että me viisikymppiset olemme sietäneet väkivaltaa? Ne parisuhteet, joissa ei erottu vaikka oli huono olla, olivat sotaakäyneiden sukupolvien ihmisillä, meidän isovanhemmillamme. Mutta palataan statistiikkaan. Heikosti kouluteut miehet jäävät ilman parisuhdetta. Vain puolet onnistuu pääsemään edes sen verran parisuhteeseen, että ehtii saamaan lapsen. Meidän viisikymppisenten heikosti koulutetutkin ovat todennäköisesti isiä. Duunareillakin pysyi parisuhteet vielä aikaisemmin. Nyt ei onnistu. Mikä duunariluokan miehiä vaivaa? Miksi eivät kykene parisuhteisiin? Mikä tekee duunari

"Tämän päivän naiset ei hyväksy henkistä tai fyysistä väkivaltaa." kuka näitä ihmisiä aivo pesee? Milloin muka väkivalta on ollut hyväksyttyä!!!?

Vierailija
46/148 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Naisena ei kiinnosta paimentaa mieslasta ja koska pärjään ilmankin niin voi ronskimmin seuloa epäkelpoja yksilöitä. Siitä mieslapsesta ei ikinä kehittyisi hyvää isää.

Tuntuu että 90% on näitä "mieslapsia" kuinkahan moni on sitten näitä panomiehiä?

Vierailija
47/148 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Naiset haluaa tasavertaisen suhteen ja miehen joka haluaa hakea apua suhteen aikana ilmeneviin ongelmiin. Kivikasvoinen työläinen nähdään epäseksikkäänä.

Naisten tasa-arvoinen suhde käsite ei kestä realistista tarkkailua koska on täysin utopistinen ja tilanne muuttuva naisen mielen mukaan.

Älä sit ota naista. Seurustelu ei ole naisillekaan mitään hyv

Olen onnellisesti naimisissa. Molemmat antaa oman osansa suhteeseen.

Vierailija
48/148 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Kyllä meillä viisikymppisilläkin on naiset aina olleet töissä. Me olemme koulutetuin ikäluokka Suomessa ja naiset käyvät töissä lähes kaikki. Lapset on kasvatettu kahden työssäkäyvän aikuisen perheissä.

Niin. kuka sanoi että tämä ongelma syntyi yhdessä yössä. Millanen äiti sellainen tytär.

Vierailija
49/148 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Suomessa on valitettavasti paljon narskunaisia, joilla on ylisuuret käsitykset omasta itsestään, eikä tällaisen naismateriaalin kanssa ole järkevää tehdä lapsia. Kun kehutaan pienestä pitäen mitättömästä asioista, niin tällaisella toiminnalla saadaan vain aikaiseksi narsistinen persoonallisuushäiriö.

Miksi ette saa tuontivaimojen avulla nostettua syntyvyyttä?

Eivät viihdy suomessa koska paikalliset naiset on niin katkeria.

Vierailija
50/148 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

No shit sherlock. Kyllä vika on ihan elämänarvoissa. Naiset haluaa kouluttautua ja luoda menestyneen uran ennenkuin tekee lapsia. Raha 1 lapset 3.

Laman lapset on nyt 30 vuotiaita ja heillä on realiteetit hukassa ja naiivi käsitys että lapselle pitää saada kultalusikka suuhun eikä tajua että sitä on halunnut kautta historian kaikki vanhemmat lapsilleen.

M35

Tuskin monikaan mitään kultalusikkaa sentään kaipaa, vaan vakaata ja ennustettavaa taloudellista tilannetta. Esimerkiksi pätkätyökierteeseen ajautuneelle se ei ole mahdollista, ja kuka haluaa tehdä lapsia tilanteeseen jossa rahasta saa stressata kokoajan?

Uskon kyllä itse että lapsikato johtuu siitä, ettei lapsia enää haluta. Tai jos on haluttu ennenkään, niin nykyään ehkäisy on tehokasta ja kaikkien saatavilla. Maailmassa ihmisiä piisaa, ei ole pak

Juuri tämä naiivi raha ahne elämänarvo. LAPSIA TEHTIIN JOPA SODAN ALLA!

Vierailija
51/148 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Tässähän se tuli, nainen on itsekäs jos panostaa omaan uraansa ja mies sitten kokee, ettei nainen anna parisuhteeseen omaa panostaan. Mies ei jännästi ole itsekäs, jos panostaa uraansa.

Mies ei halua panostaa uraan vaan miehen täytyy panostaa uraan. 

Vierailija
52/148 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vaikka tuottaa kehollaan miehen jälkeläiset ja hoitaakin nr suurimmaksi osaksi?

Eri asia toki, jos lapsia ei hankita.

Mutta mitä mies tuo parisuhteeseen, kun nykynaiset elättävät itsensä?

Mies ei elätä naista. Tämä elättämis termi on tullut feministisestä propagandasta. perehtykää suomen avioliitto lakiin.

Vierailija
53/148 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Täh? Oletko siinä käsityksessä, että lapsia syntyy naisten kokeman ahdistelun seurauksena? Nyt olisi vähän syytä tarkistaa biologian perustietojaan.

Tätä ahdistelua ei ole mitenkään määritelty. Se on miten nainen asian kokee. 

Vierailija
54/148 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Intersektionaalinen postmoderni ideologia puree. Vastakkainasettelu toimii. Toksiset patriarkat murskataan.

Marxilainen postmoderni feminismi loi vastakkainasettelun ja ennennäkemättömän kuilun sukupuolten välille. Mies-sukupuoli on leimattu toksiseksi ja naista sortavaksi, nainen esitetään moraalisesti ja eettisesti parempana kuin mies. Tarpeeksi toistettuna ja sopivin esimerkein on monet naiset saatu uskomaan tähän valheelliseen narratiiviin. Seuraukset näkyvät. Rakkaus pohjautuu henkiseen ja fyysiseen vetovoimaan. Mutta ennenkaikkea naisella luottamukseen, koska juuri nainen tekee suuren uhrauksen jatkaessaan elämää, raskaus, synnytys ja imetys vievät voimia ja vuosia naisen elämästä, siksi kumppaniin pitää pystyä luottamaan. Mutta kuinka voit luottaa sortajaan? Ideologia haluaa vallankumouksen, mutta kuten kommunismissa vaihto-ehtoa ei ole mietitty saati testattu loppuun asti. Parempaa ei ainakaan ole luvassa.

Vierailija
55/148 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Se mikä voidaan nykyaikana pahalla tahdolla nähdä ahdisteluna oli aikaisemmin normaalia lähestymistä. Tilanne on oikeastaan varsin surkuhupaisa, koska perseenpuristelijoihin ja oikeisiin ahdistelijoihin tuolla ei ole ollut mitään vaikutusta, mutta hieman itsestään epävarmat mutta fiksut ja kouluja käyneet miehet eivät uskalla rohkaisuryypyn turvinkaan tulla juttelemaan. Tästä syystä pariutumisyritykset ovat sosiaalisesti hyväksyttäviä vain tinderissä ja sovelluksen laatijalla ei tietenkään ole mitään intressiä yrittää saattaa ihmisiä yhteen, koska asiakasmäärät vähenevät.

Seuraus on siis se, että korkeakoulutetut kolmekymppiset miehet ovat ensimmäistä kertaa Suomen historiassa ilman naista, koska oikeassa elämässä ei uskalla lähestyä ja tinder on tinder.

Vierailija
56/148 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä lapsia taas jossain vaiheessa tulee kun epäluonnollisuus poistuu luonnollisesti. Jokaisen eliön tavoite ensimmäisestä solusta lähtien miljardien vuosien ajan on ollut lisääntyä.

Vierailija
57/148 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Tätä ahdistelua ei ole mitenkään määritelty. Se on miten nainen asian kokee. 

Tietenkin on subjektiivista ja miehen tulisi ymmärtää milloin hänen lähestymisensä koetaan ahdisteluna. Jos nainen sanoo ei tai yrittää poistua paikalle, hän ei ole lämmennyt lähentelyllesi. Jos silti jatkat, olet ahdistelija, potentiaalinen r a i skari. Yllättävän moni mies jatkaa eikä osaa lopettaa laisinkaan. Ei vaikka nainen sanoo suoraan ja selkeästi, että ei kaipaa seuraa. Moni kuvittelee, että se tarkoittaa sitä, että on ok käydä tisseihin kiinni, kouria takapuolta, vaikka nainen yrittää puhtaasti karkuun.

Vierailija
58/148 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vallankumousta ei synny, jollei vastapuolta saada kunnolla demonisoitua. Marx onnistuu tässä näköjään kerta toisensa jälkeen. Proletariaatti saatiin uskomaan, että heidän etiikka ja moraali on korkeampi kuin porvariston. Näin oikeutettiin vallankumous joka johti proletariaatin diktatuuriin. Ja kukaan ei huomannut mitään. Paitsi, että porvareita ei enää ollut.

Vierailija
59/148 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Se mikä voidaan nykyaikana pahalla tahdolla nähdä ahdisteluna oli aikaisemmin normaalia lähestymistä. Tilanne on oikeastaan varsin surkuhupaisa, koska perseenpuristelijoihin ja oikeisiin ahdistelijoihin tuolla ei ole ollut mitään vaikutusta, mutta hieman itsestään epävarmat mutta fiksut ja kouluja käyneet miehet eivät uskalla rohkaisuryypyn turvinkaan tulla juttelemaan. Tästä syystä pariutumisyritykset ovat sosiaalisesti hyväksyttäviä vain tinderissä ja sovelluksen laatijalla ei tietenkään ole mitään intressiä yrittää saattaa ihmisiä yhteen, koska asiakasmäärät vähenevät.

Seuraus on siis se, että k

Tilastojen mukaan korkeakoulutetuilla miehillä menee ihan hyvin. Vähiten lapsia saavat kouluttamattomat pienituloiset miehet.

Vierailija
60/148 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se johtuu siitä, etteivät naiset halua lapsia.