MITÄ TEEN?
Olen kolmekymppinen nainen ja olen hieman ihastunut saman ikäiseen miespuoliseen työkaveriini. Olemme muutaman kuukauden olleet samassa työpaikassa ja näemme päivittäin. Keskusteluhetkemme ovat olleet aina todella mukavia ja luonnollisia. Aina kun näemme toisemme, mies hymyilee minulle pitkään ja luo pitkän viipyilevän katseen suoraan silmii. Lopulta rohkenin pyytää häntä Facebook - kaveriksi ja hän hyväksyi pyyntöni. Lähetin hänelle viestin, hän on lukenut sen, mutta ei ole vastannut. Olen todella surullinen ja hämilläni ja miettinyt pääni puhki miksi hän ei vastaa. Hän hyväksyi kuitenkin Facebook - kaveripyyntöni niin miksi ei vastaisi viestiini. Viesti ei ollut flirttaileva eikä treffikutsu, ainoastaan hyvänmielen viesti, jolla ajattelin, että olisi mukava avata keskustelu. En tiedä varmaksi onko mies sinkku vai varattu, mutta haluaisin tutustua häneen edes ystävänä. Hän on antanut aiemmin itsestään todella ystävällisen ja kohteliaan kuvan, joten en millään voisi uskoa, että hän tahallaan jättäisi vastaamatta.
Miten toimin? Annanko asian olla kokonaan? Vai odotanko mitä tapahtuu? Kiusallista nähdä häntä tämän jälkeen. En uskalla kysyä asiasta häneltä. Keräsin pitkään rohkeutta lähettää hänelle edes tämän viestin.