Sain työpaikan ja piti käydä työterveystarkastuksessa
Terkkari kysyi, olenko naimisissa. Mitä se hänelle/työpaikalle kuuluu??
Häkellyin niin, että paljastin totuuden, mutta nyt jälkeenpäin voittaa.
Kommentit (66)
Itse en käynyt koko tarkastuksessa.
Kyylät
Kannattaa tarkoin miettiä mitä sinne kertoo
Juuri mitään ei kannata kertoa, ne kirjaa kaiken ylös ja vieläpä väärin!
Vierailija wrote:
Kyylät
Jos kyse on lakisääteisestä tarkastuksesta, niin kyllä siellä on pakko käydä tai saat fudut.
Vierailija wrote:
Kyylät
Miksi alapeukut...?
Miksi luulet, että se hoitaja/lääkäri kertoi tietojasi työpaikalle? Tarkastuksesta he tekevät lausunnon, muuta tietoa ei työnantajalle välitetä.
Ne keskustelut jäävät ihan sun ja työterveyden välisiksi.
Vierailija wrote:
Miksi luulet, että se hoitaja/lääkäri kertoi tietojasi työpaikalle? Tarkastuksesta he tekevät lausunnon, muuta tietoa ei työnantajalle välitetä.
Alapeukuttaja voi kertoa, mistä on eri mieltä ja antaa perustelut. Puhun faktaa.
Ei se haittaa, että olet ikisinkku. Meitä on monia sinun lisäkseni, se ei ole häpeä
Kertooko ne työnantajalle jos on hiivatulehdus
Minulta urkittu samaa ja myös vanhempien sairauksia..ketuttaa, että rehellisesti kerroin.
Ei ole yksi eikä kaksi kertaa kun työterveys vuotanut liikaa asioita eteenpäin
Vierailija wrote:
Kertooko ne työnantajalle jos on hiivatulehdus
Ei. Työterveys ei kerro mitään terveystietoja työnantajalle. Vain sen, oletko työhön sopiva vai vaarantaako työ terveytesi.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Kyylät
Jos kyse on lakisääteisestä tarkastuksesta, niin kyllä siellä on pakko käydä tai saat fudut.
Minä en käynyt. Olin ollut talossa 12 vuotta erilaisissa sijaisuuksissa ym. Sitten hain vapautunutta virkaa, joka oli ihan valtakunnallisesti avoinna ja onnekseni tulin valituksi, koska jo tein sitä virkaa sijaisena.
Ei kukaan ikinä käskenyt lääkärintarkastukseen.
Nyt olen jo eläkkeellä, joten potkut on pahasti myöhässä. :D
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Kyylät
Jos kyse on lakisääteisestä tarkastuksesta, niin kyllä siellä on pakko käydä tai saat fudut. Jossain yleensä matalapalkka töissä ei ketään kiinnosta oletko käynyt tarkastuksessa kunhan teet työsi,mutta miksi ei menisi ilmaiseen tarkastukseen jos työnantaja maksaa?.
Multakin kysyttiin onko miestä tai lapsia tai ystäviä. Omakantaan oli sitten kirjoitettu: "perheetön, ystäviä on Lappeenrannassa, Helsingissä ja Rovaniemellä, tukiverkosto olemassa"
Mikä ihmeen tukiverkosto? Ja mitä kenenkään asuinpaikat kuuluvat omakantaan?
Toinen outo juttu minkä löysin omakannasta liittyen parin vuoden takaiseen sairaanhoitajan puhelinvastaanottoon: "omistusasunto, tykkää sisustaa ja laittaa kotia". Wtf???
Vierailija wrote:
Minulta urkittu samaa ja myös vanhempien sairauksia..ketuttaa, että rehellisesti kerroin.
Kyllä te ootte tolloja. Tietysti siviilisääty tulee tietoihinne. Vanhempien sairaudet on hyvä kirjata, koska ne voivat olla perinnöllisiä ja liittyvät terveydenhoitoonne.
Vierailija wrote:
V I t u t t a a piti kirjoittamani, mutta autocorrect väärinkorjasi "voittaa". Ap.
Kuka painoi lähetä nappia?
Vierailija wrote:
No jos hoitaja/lääkäri kirjoittaa urkkimaan tietoja OmaKantaan, niin siellähän ne ovat kaikkien nähtävinä tuomiopäivään asti.
V I t u t t a a piti kirjoittamani, mutta autocorrect väärinkorjasi "voittaa". Ap.