Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osaatteko käyttää meikkivoidetta?

Vierailija
16.10.2023 |

Minä en.  Niitä ostettu muutamia purnukoita ja roskiin laitettu. Joko väri tai koostumus olleet aivan kaameita, iholleni sopimattomia.

Joskus tykkäisi saada naamaansa jotain "ihastuttavaa hehkua", mutta meikkivoiteilla ei onnistu.

Sanonkin niinkuin BB aikoinaan, kun ei tykännyt pakkeleista, ja oli meikattu johonkin kuvaukseen, että "naamani on kuin leivitetty pihvi", taisi vielä olla korppujauhoilla leivitetty. Sama tunne mulla.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa. Kuuluuko sitä syödä?

Vierailija
2/22 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan käyttää. Ihanaa kun voin esim. juhliin meikata itsensä ja peittää iho epätasaisuudet. Arkena en jaksa meikata.

Vierailija
4/22 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Kannattaa pyytää apua sopivan sävyn löytämiseen, itse käyttö ei ole kovin vaikeaa. Levittää vaikka sormin vähän kerrallaan.

Vierailija
5/22 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän meikkaamisesta tule mitään jos pohjustuksessa käytetty meikki- tai BB voide on omalle ihotyypille aivan vääränlaista. Ja vielä sävykin ihan huti sekin. 

Vika ei ole aina tuotteissa vaan myös käyttäjässä :D

Vierailija
6/22 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mennä meikkiopastukseen tai pyytää kosmetiikkamyyjältä apua oikean tuotteen valintaan. Säästyy rahaa, kun ei tule hutiostoksia.

Vierailija
7/22 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sävyttävää päivävoidetta. Pääset helpommalla.

Suosittelen Origins GinZing-voidetta.

https://www.stockmann.com/origins-ginzing--energy-boosting-tinted-moist…

Vierailija
8/22 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. M31

Vierailija
9/22 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa, käytän meikkipuuteria. Haluan muutenkin päästä meikkaammisessa mahdollisimman helpolla. 

Vierailija
10/22 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkivoide on väärä, jos sen käyttäminen on jotenkin vaikeaa. Itsellenikin sattui ekaa kertaa vuosikausiin hutiostos nyt kesällä ja se voide teki naaman oranssiksi ja ihon jotenkin kuivakaksi. Jos iho näyttää paremmalta ilman meikkivoidetta kuin meikkivoiteella, joutaa tökötti roskikseen.

Mielummin aavistuksen liian vaalea meikkivoide kuin liian tumma, tai oranssi. Kaupassa voi testata ranteen sisäpuolelle. Koostumus kannattaa valita oman ihotyypin mukaan. Jos iho on rasvoittuva, mattamainen koostumus parempi. Jos kuiva, kannattaa valita ohuempi ja kosteuttavampi meikkivoide, niin se ei kuivata ihoa ja kerry juonteisiin. Marketeistakin löytää ihan hyviä, kunhan tietää mitä etsii.

Vierailija
11/22 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä apua kosmetiikkamyyjältä jos et itse osaa valita oikeanlaista voidetta. Vältyt turhalta rahanmenolta ja pettymyksiltä. Selvitä ennen ostoksille lähtöä onko ihosi sävyltään lämmin, viileä vai neutraali (löydät ohjeet googlettamalla). Meikkivoiteen sävy tämän mukaan. 

Vierailija
12/22 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa välittää. Naama on paiseinen ja laikukas. Syviä finnejä, jotka tekee violetteja täpliä ihoon. Ei tätä millään meikkivoiteella peitetä. 

Vierailija
13/22 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosteusvoiteeseen voi miksata pienen tipan CC/BB/meikkivoidetta. Tulee kuulas ja kevyesti tasoittava lopputulos vaan ei pakkelimainen.

Vierailija
14/22 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile Essence fresh & fit meikkivoidetta, maksaa marketissa alle kympin, joten ei ole mikään huippukallis investointi.

Millä perusteella olet valinnut meikkivoiteen tähän asti ja mihin olet testannut sitä? 

Jos sulla on kuiva iho, niin mikään voide ei näytä hyvältä, ihon kuorinta ja kosteutus ensin, sitten voit miettiä meikkaamista.

Vierailija
15/22 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tarvitsen meikkivoiteen joka on mahdollisimman ohut ja kevyt. Paksu pakkeli vanhentaa. Lisäksi teen usein niin, että ostan vaaleamman ja tummemman sävyn ja sekoitan kämmenselällä niistä itselle sopivan, talvella vaaleamman ja kesällä päivettyneelle iholle tummemman. Jos meikkivoide tuntuu liian paksulta, koostumusta voi yrittää keventää sekoittamalla siihen päivävoidetta. 

Vierailija
16/22 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen meikkivoiteen alle pitäisi ensin tehdä tasoittava pohjustus (makeup primer), muuten tulos jää epätasaiseksi. Varmista myös omalle ihollesi sopiva värisävy.

Vierailija
17/22 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän joka päivä.

Vierailija
18/22 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Sen meikkivoiteen alle pitäisi ensin tehdä tasoittava pohjustus (makeup primer), muuten tulos jää epätasaiseksi. Varmista myös omalle ihollesi sopiva värisävy.

En kyllä ole huomannut mitään hyötyä primerista. Mulla on kyllä aina ollut tasainen iho ja hyvin kosteutettu, mut iän tullessa on alkanut punoittaa. Opettelin sitten meikkaamaan ja kävin ihan kurssilla, jossa neuvottiin primerit ja muut. En vaan itse huomaa mitään eroa primerin kanssa, käytän nyt sit vaan punaisuuden poistoa ja siinä se.

Vierailija
19/22 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

En kyllä ole huomannut mitään hyötyä primerista. Mulla on kyllä aina ollut tasainen iho ja hyvin kosteutettu, mut iän tullessa on alkanut punoittaa. Opettelin sitten meikkaamaan ja kävin ihan kurssilla, jossa neuvottiin primerit ja muut. En vaan itse huomaa mitään eroa primerin kanssa, käytän nyt sit vaan punaisuuden poistoa ja siinä se.

Ap. etsii meikkivoidetta itselleen, ei sinulle. Onko teillä muka samanlainen iho? Se mikä sopii sinulle, ei välttämättä käy ap:lle. Täällä annetaan vihjeitä hänen kysymykseensä.

Vierailija
20/22 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osasin meikata ja meikkasin kauan. Ei ongelmaa. Nyt olen kuitenkin nelikymppinen ( enkä meikkaa), ja jopa vuosittaisiin juhliin meikkaaminen tuntuu kuin naamarin virittäisi kasvoille. Hyi! Pitäisi varmaan ostaa juhlia varten vain sävyttävät kosteusvoide näin vanhana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan