LIBERO-kerhosta
Olemme saaneet Libero-kerhosta sammakon ja hierontajulisteen, mutta niiden jälkeen koko kerhosta ei ole kuulunut mitään. Onko normaalia? Tyttömme on syntynyt syyskuun alussa. Ptäisköhän jo ottaa yhteyttä kerhoon???? Merkkejäkin alkaa olla jo kasassa iso pino! :)
Mitä merkeillä jaetaan tällä hetkellä ensimmäiseksi? Esikoisen aikaan taisi olla Lego-body ja sitten niitä BB lusikoita ja sitten muistaakseni lisää Lego-vaatteita...
Kommentit (17)
meinaan viimeinen kirje Libero-kerhosta. Tytöllämme ikää 10,5kk. Kirjeessä kerrotaan, että jäsenyys ei suinkaan vielä lopu vaan jatkossa tulee vaippatarjouksia ym. puhelimitse ja s-postilla.
Tässä viimeisessä kirjeessä saa yöpuvun 92cm 12 merkillä ja Marimekon lila-valkoraidalliset housut 90cm 14 merkillä. Aikaisemmin sain Liberolta tietoa s-postilla, että seuraavassa kirjeesä sais merkeillä Marimekon pyjaman mutta eipäs ollutkaan...
Tällaista vain ilmoittelin jos vaikka jotakuta sattuis kiinnostamaan..
Hei.
Minä soitin kerhoon hiljattain. Tiedustelin ostomerkkien keräämisestä ja tulevasta postista. He sanoivat, että seuraava posti ja ostomerkkien palautusohjeet tulevat, kun lapsi on kahdeksan kuukauden ikäinen.
-Pilvibaby
Siis seuraava sammakon jälkeen vai onko siinä joku vielä välissä? Ei kai siinä oikeasti voi niin pitkä tauko olla? Sammakkohan tuli vauvan syntymän aikoihin... :(
Me olemme myös saaneet kesällä syntyneelle vauvalle vasta sammakon ja hierontajulisteen. Olen odotellut kirjettä, että sais lähettää merkkejä Liberolle. Mutta kyllästyneenä odottamiseen, voisin vaihtaa vaippamerkkiä... Muutkin vaipat meille kyllä käy. Ennen olen ostanut vain Liberoa, että saisin merkkejä kasaan... :(
Meillä tyttö on nyt reilu 10kk ja ensinmäinen " ostotarjous" tuli Liberolta tosiaan vasta tossa 8kk:n paikkeilla. Siinä välissä tuli pari kertaa muuta postia mm.vaippanäytteitä.
Tossa 8kk:n kirjeessä meillä oli tarjous Marimekon lila-valkoraidallisesta paidasta ja sellaisesta hihallisesta ruokailu/maalaus ym. essusta.
Seuraavassa kirjeessä mikä tulee lähempänä vuoden ikää on merkkitarjouksessa Marimekon pyjama. Tällaisen tiedon sain Liberolta kun tiedustelin seuraavaa kirjettä.
Joten ei voi muuta kuin rauhassa odotella.
Puhliini ja mussukka 10kk 1vko ja 2pv = )
Mulla vauva syntyi kesäkuussa ja ei ole tullut mitään muuta postia kuin vaippanäytteitä ja sit sammakko. Minä tietysti äkäisenä otin yhteyttä asiakaspalveluun ja sieltä sanottiin, että eka merkkikeräys tulee vasta sitten kun vauva on 35 viikkoa vanha.
Minua myös ärsyttää se kommentti, että jos liityt jo raskausaikana, saat erityisen paljon tarjouksia. Ihan samat tarjoukset saa kuin vauvan syntymänkin jälkeen.
Itselläni on merkkejä jemmassa noin 50 kpl. Olen kyllä jo siirtynyt Pamperseihin /kestovaippoihin. En muutenkaan pitä liberoista. Ärsyttää miksi ei liberon sivuilla voida sanoa reilusti, milloin niitä merkkejä voi käyttää. Luulen, että aika moni ottaa tämän asian vuoksi yhteyttä asiakaspalveluun.
Tytteli-83 ja neiti 6,5kk
siitä, että aika pian näyttävät heittävän kerhon jäsenen ulos kerhosta. Meillä vauva on nyt taaperoiässä, ja Libero-kerhosta tuli kirje, jossa kerrottiin, että jäsenyysaika alkaa olla ohitse. Hemmetti, nythän niitä vaippoja vasta tuleekin käytettyä! Arg.
Ja olemme saaneet Libero- kerhosta juurikin tuon sammakon, julisteen ja ratisevan kivan pehmokirjan sekä Marimekko- bodyn. Tällä hetkellä kerään merkkejä saadakseni Marimekko- paidan ja vasta lähetin merkit ruokaessua varten. Siinäpä ne!:)
Mutta minä en ole kyllä koko aikaa ostanut Libero- vaippoja, vaan sitten vasta ruennut niitä keräämään, kun on tullut sieltä postia.
Olemme käyttäneet mm. myös pampersia, joka on ollut ainakin meidän pojalle tosi hyvä yövaippana.:)
esikoisen aikaan pian 3 v sitten merkkikeräyksiä tuli n. 3kk välein niin ettei kaikkiin edes ehtinyt saada merkkejä kerättyä, osa jäi välistä. Nyt kakkosen kohdalla tuli se eka sammakko ja juliste, sen jälkeen marimekon lila-valkoraidallinen 80cm lyhythihainen body kesällä ja ratiseva pehmokirja merkeillä. Sitten ei kuulunutkaan yhtikäs mitään. Muutimme välissä ja sen jälkeen kirjoitin asiakaspalveluun, että olemmeko ehkä pudonneet kyydistä vai mikä on, ja minulle ilmoitettiin että silloin ja silloin on lähetetty postia vanhaan osoitteeseen ja että seuraava merkkikeräys olisi vauvan ollessa noin 10kk ikäinen. Olin tosi pettynyt näin pitkään väliin, pieniä iloja nämäkin kotiäidin ja lasten elämässä... No, tuo kirje josta he sanoivat, tuli 4 viikkoa mainitun lähetysajan jälkeen, oli kylläkin leimattu edellisenä päivänä vanhassa osoitteessa, missä lie seissyt sitten ne viikot. Siinä oli pari vaippanäytettä ja tarjouskuponki, joka oli vanhentunut muutamaa päivää aikaisemmin, joten käyttämättä jäi sekin. Nyt en sitten osannut odottaakaan, kun viikko sitten tuli 8kk ikäiselle vauvallemme kirje jossa oli pari up&go-näytettä sekä merkkikeräys BB-essusta sekä marimekon lila-valkoraidallisesta paidasta. Merkkejä olikin niin vino pino, että sai heti lähettää... En sitten tiedä, onko tämä hidastumisen syy sitten siinä, että BB-lusikat on vedetty pois markkinoilta ja olletenkaan niitä ei voida enää jakaa ja systeemit on menneet sekaisin, vai mikä siinä on. Mutta, kuten joku aiakisemminkin jo totesi niin kovasti aikaisin pukkaavat pois kerhosta, 2v10kk ikäisemmekin kun vielä yövaippaa käyttää ja muistaakseni se oli noin 1½-vuotiaana kun tuli viimeinen kirje koko kerhosta ja ilmoitus että vaippaikä on sitten ohitse.
sammakko, varmaan se hierontajulistekin (joka meni heti roskiin), Marimekon raidallinen body, Suomi-body (en ole varma, onko kerhosta, mutta Libero siinä lukee), Marimekon raidallinen paita ja housut, Libero-pyjama, ja pieni pyyheliina (en ole varma oliko kaupanpäällinen vai kerhosta saatu). Lusikoita en halunnut (niitä on roppakaupalla esikoisen jäljiltä), enkä essua (niitäkin on tarpeeksi). Ja joku kirja oltaisiin saatu, mutta ilmoitin ettei tarvita sitä, koska sekin oli tallessa esikoisen jäljiltä.
Meillekin tuli jo kirje, missä kerrotaan jäsenyyden loppuvan piakkoin, vaikka " lapsesi varmaan käyttää vaippoja vielä jonkin aikaa" . Juu, veikkaan että käyttää vielä vuoden päivät ainakin....mutta ei Liberoita ;)
Niin...
Itsekin tosiaan olen jo odotellut postia liberolta (tyttömme on 6 kk). Laitan ostomerkit talteen ja tyytyväisenä varmasti lähetän Liberolle kunhan ne ohjeet sitten tulevat.
Minusta on hienoa, että he tarjoavat vaippojensa käyttäjille ylipäänsä mitään " etuja" .
Onko muilla vaippamerkeillä lainkaan samanlaista järjestelmää?
-Pilvibaby
Olen kyllä pilvibabyn kanssa samaa mieltä. Tuntuu hassulle kun toiset ovat harmissaan, kun eivät saa tarpeeksi usein (mikä se nyt siten lieneekään) Liberolta postia tai tarjouksia. Voisihan se olla ettei me saataisi edes näitä juttuja mitä Libero on meille tarjonnut. Nykyään tuntuu että kaikki pitäisi saada ja mieluiten heti. Ehkäpä omat vanhempamme ovat sen meille opettaneet ja antaneet meille asioita liian helpolla. Kyllähän minäkin mielelläni ottaisin vastaan vaikka mitä lahjoja ja mieluiten ilmaiseksi, mutta koitan tyytyä myös edes tähän " vähään" mitä mm Libero meille tarjoaa.
Meillä poika 4 kk käyttää Liberoja, koska muut vaipat eivät sovi. Keräilen siksi myös näitä merkkejä ja jos Libero niistä joskus jotain hyvittää niin mielelläni otan tarjouksen vastaan.
Mukavaa uutta vuotta kaikille kanssa elelijöille ja koitetaan iloita myös näistä pienistä asioista mitä meille tarjotaan!!
-Miia-
tullut on sammakko, varmaan se hierontajulistekkin.. kirja, sukat, essu, mari body, maripaita tulossa marihousut ja yöpuku. tässä kaikki jotka muistan.
Lisäksi on käsinukkeja pupu ja orava, suomibody ja pikkupyyhe. Jotka on kuiteilla saatu ja oston yhteydessä saatuja.
Kyllä minäkin olen erittäinkin tyytyvänen Liberon asiakaspalveluun.:) Kivoja lahjojahan nuo ovat olleet.:)
Sen Suomi- bodyn sai kesällä kerättyä kuiteilla. Huomasimme sen kampanjan kuitenkin liian myöhään, emmekä kerenneet kerätä kuitteja kampanja- aikana, mikä harmitti koska käytimme silloin lähes koko ajan Liberoa, mutta emme olleet säilyttäneet kuitteja...Noh, laitoin sitten Liberolle mailia ihan äskettäin, että voiko tuota bodyä millään konstilla saada, kun se on niin kiva, ja nytkin käytämme liberoa, kun kerään sitä Marimekko- paitaa. Sieltä tuli vastaus, että koska pari bodya on jäljellä, niin he tekevät YKSITTÄISPOIKKEUKSEN ja lähettivät meille sen bodyn. :):):) Heti seuraavana päivänä tuli postissa body. Mutta eiköhän saa ns. rahansa takaisin bodystä, koska käytämme tosiaan nyt sitten Liberoa. Ja hyvää mainosta, kun oli noin hyvä asiakaspalvelu.:)
Poika on 9kk ja sammakko ja body ovat tulleet. Nyt keräyksen alla raitapaita. tiedättekö minkä kokoinen pyjama on?
Mua on harmittanut tuossa Liberossa vähän se, kun mainostavat isosti ja sitten niitä tarjouskirjeitä ei koskaan tulekaan. Esikoisen aikana jäsenyys loppui lyhyeen. Silloin kerhosta erotettiin sinä vuonna kun täytti 2v ja meillä kun on joulukuussa syntynyt lapsi, ei ehditty saada monta tarjousta.
meinaan viimeinen kirje Libero-kerhosta. Tytöllämme on ikää 10,5kk. Kirjeessä kerrotaan, että jäsenyys ei vielä lopu vaan jatkossa heiltä tulee vaippatarjouksia ym. puhelimitse ja s-postilla.
Tässä viimeisessä kirjeessä saa yöpuvun 92cm 12 merkillä ja Marimekon lila-valkoraidalliset housut 90cm 14 merkillä. (Aikaisemmin sain Liberolta s-postia, että tässä olis merkeillä saatavana Marimekon pyjama mutta eipäs ollutkaan...)
Tällaista vain tiedoksi jos jotakuta sattuis vaikka kiinnostamaan...